Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vraag voor jongens (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=300650)

AngelEyez 07-12-2002 00:11

vraag voor jongens

Wat zou je ervan vinden als je vriendin met een meisje zou zoenen? Wat vind je er zowiezo van als 2 meisjes met elkaar zoenen (als ze gewoon hetero zijn)?

Lethalis 07-12-2002 00:24

Als ze het gewoon voor de lol doen: whatever :D Is wel grappig om te zien, misschien zelfs opwindend.

Trouwens een enigzins dubbele standaard weer zie ik. Ik redeneer: als ze het voor lol doen, is er niets aan de hand. Maar stel, ze zou met een andere jongen voor de lol zoenen, dan zou ik het wel erg vinden.

Hmm, het komt er denk ik op neer of ik mij er bedreigd door voel in mijn positie als haar vriend. Zolang ze niet verliefd wordt op een ander meisje: ok, leuk. Zoent ze met een jongen, verwacht ik dan te snel dat er iets achter zit: nee, niet leuk.

Blenderhead 07-12-2002 01:29

als t mijn vriendin zou zijn zou k nie echt bepaald leuk vinden....

andere vrouwen doen maar wat ze willen

moenbase 07-12-2002 08:34

Het is wel iets heel anders he...
Als het mijn vriendin zou zijn die met een ander meisje zoent zou ik het natuurlijk niet leuk vinden...maar dat ligt ook weer een beetje op de manier waarop het gegaan is. Als het gewoon 'voor de grap', met mijn toestemming was...dan maakt het mij vrij weinig uit. Maar doet ze het omdat ze verliefd is op haar...jaaaaaaaaaa, dan is de maat toch wel aardig vol.
En als 2 meisjes gewoon metelkaar zoenen, ach...ik lig daar absluut niet wakker van...tenzij ik toevallig op een van hen verliefd ben ofzo.

nare man 07-12-2002 10:28

Als ze niet bi is, is het dus puur voor de lol en/of om te experimenteren. Daar zou ik geen problemen mee hebben, omdat het haar gevoelens voor mij niet aantast. Als ze het wel uit gevoel zou doen, zou ik het (uiteraard) net zo erg vinden als wanneer ze met een andere jongen zou zoenen.

En ik vind het overigens absoluut niet opwindend om twee meisjes te zien zoenen. Onder omstandigheden kan het wel heel lief/schattig zijn...maar om nou te zeggen dat ik er geil van word, nee.

perseus 07-12-2002 10:49

Hmm.. Dat ligt nogal aan de situatie zou zijn. Als ze stomdronken zou zijn zou ik er nog niet zo mee zitten...

Brainiacus 07-12-2002 11:04

Zolang ze allebei lol hebben en er geen permanente relatie aan overhouden... whatever. ;)

Unexplained 07-12-2002 11:10

Citaat:

perseus schreef:
Hmm.. Dat ligt nogal aan de situatie zou zijn. Als ze stomdronken zou zijn zou ik er nog niet zo mee zitten...
Dronken zijn vind ik dus GEEN excuus.

"Ja, sorry, ik heb iemand doodgereden...maarja, ik was dronken, dus ik kon er niets aan doen!"

Ook dronken mensen kun je aanspreken op hun verantwoordelijkheden. Als ze niet tegen drank kunnen, moeten ze gewoon niet drinken.

Bij mij: ze moet vooral doen wat ze niet laten kan. Maar op een gegeven moment gaat ze een grens over, het moment dat haar karakter/persoonlijkheid mij niet langer bevalt, en zal ik de relatie verbreken. Gelukkig is mijn vriendin niet zo wild en losgeslagen op dat gebied.

Brainiacus 07-12-2002 11:14

Citaat:

Unexplained schreef:

Ook dronken mensen kun je aanspreken op hun verantwoordelijkheden. Als ze niet tegen drank kunnen, moeten ze gewoon niet drinken.

Off topic, maar ik wil zeggen dat je zeker gelijk hebt. ;)

perseus 07-12-2002 16:02

Citaat:

Unexplained schreef:

"Ja, sorry, ik heb iemand doodgereden...maarja, ik was dronken, dus ik kon er niets aan doen!"

Dat ligt er maar aan. Iemand anders zoenen is niet te vergelijken met iemand doodrijden...

luckyleo 07-12-2002 16:16

Citaat:

Unexplained schreef:

zeer kromme vergelijking :rolleyes:

spacegirl 07-12-2002 16:30

dat boeiend me dus helemaaaaaaaaaal niks, lekker laten zoenen.

spacegirl 07-12-2002 16:31

Citaat:

luckyleo schreef:
niks krom hij heeft er gewoon gelijk in, als je weet dat je niet tegen alcohol kan moet je t niet pakken, en niet wel pakken en dat de schuld geven.

ABrules 07-12-2002 16:32

nou ja, ze mag zoenen met wie ze wil, als ze mij nog maar wilt uiteindelijk dan boeit het toch niet zo??

Alicia Silverstone 07-12-2002 17:28

wat ik ervan vind als 2 meisjes met elkaar zoenen.... :o :p

frotje 07-12-2002 17:41

Citaat:

spacegirl schreef:
niks krom hij heeft er gewoon gelijk in, als je weet dat je niet tegen alcohol kan moet je t niet pakken, en niet wel pakken en dat de schuld geven.
ik vind niet dat je het met elkaar kan vergelijken, maar het is wel waar. het is geen excuus. gewoon niet (of niet zo veel) pakken dan

en over de topic kan k vrij weinig zeggen....
ik vraag me wel af of iemand er zo veel behoefte aan heeft om met een ander te zoenen. is er dan nix mis in je relatie?? (nou moet ik niet veel zeggen maar toch..)
en uit nieuwsgierigheid... tsja... kan toch ook als t eventueel uit is?? als t niet uit gaat: met zijn toestemming moet t kunnen vind ik eigenlijk. maar zou t wel eerst vragen

frotje 07-12-2002 18:21

toch vraag ik me ergens stiekem af wat dat meisje te kort komt bij dr vriend als ze dat wil....
een x experimenteren kan k wel inkomen dan, maar als t vaker gebeurd....

(of zal ik maar gewoon een x mn mond houden?? http://www.smilies.nl/sad/confused5.gif )

Methuselah 07-12-2002 18:33

Citaat:

******** schreef:
Als ze het gewoon voor de lol doen: whatever :D Is wel grappig om te zien, misschien zelfs opwindend.

Dusjcrib 07-12-2002 18:45

Citaat:

frotje schreef:
toch vraag ik me ergens stiekem af wat dat meisje te kort komt bij dr vriend als ze dat wil....
een x experimenteren kan k wel inkomen dan, maar als t vaker gebeurd....

Nou ja, hierover kan ik zeggen. Toen ik met mn ex had heb ik ook met meisjes gezoend, met zijn toestemming overigens. Hij had ook toestemming met andere jongens te zoenen, ook andere meisjes onder bepaalde voorwaarden zeg maar. Maar ik zoende echt niet omdat ik iets te kort kwam bij mn ex. We hadden gewoon lol in het provoceren en dat soort dingen.. mja ach

nare man 08-12-2002 01:35

Citaat:

luckyleo schreef:
Nee, rechte vergelijking. :D

'Wat men dronken misdoet, dient nuchteren beboet.'

Iemand zoenen onder invloed van alcohol is niet alleen slap, maar ook nog eens een teken dat die persoon niet tegen alcohol kan. Blijkbaar krijgt hij/zij er namelijk overspelige neigingen van. Zielig hoor.

frotje 08-12-2002 11:53

Citaat:

Dusjcrib schreef:
Nou ja, hierover kan ik zeggen. Toen ik met mn ex had heb ik ook met meisjes gezoend, met zijn toestemming overigens. Hij had ook toestemming met andere jongens te zoenen, ook andere meisjes onder bepaalde voorwaarden zeg maar. Maar ik zoende echt niet omdat ik iets te kort kwam bij mn ex. We hadden gewoon lol in het provoceren en dat soort dingen.. mja ach
als je dat van elkaar mag is er idd geen probleem :)

Thomas 08-12-2002 12:13

Misschien ben ik wel hopeloos ouderwets (als ik de reacties in dit topic eens lees), maar ik zou er absoluut niet tegen kunnen. Ik zou zeer ernstig gaan twijfelen of deze vriendin dan wel de vriendin is die ik zoek. Ik zou iig zeer goed nadenken of ik nog wel met haar verder wil. Waarom heb je in hemelsnaam dan een ¨relatie¨ met een persoon als je het toch goed vindt dat hij/zij met iedereen mag zoenen?

Orion16 08-12-2002 14:18

Citaat:

AngelEyez schreef:
Wat zou je ervan vinden als je vriendin met een meisje zou zoenen? Wat vind je er zowiezo van als 2 meisjes met elkaar zoenen (als ze gewoon hetero zijn)?
Beetje vreemd :/ ligt ook een beetje aan de situatie zoals eerder gezegd. Als ze maar niet met een jongen zoent da's wel vragen om problemen!

Jadis 08-12-2002 15:23

Citaat:

Unexplained schreef:
Gelukkig is mijn vriendin niet zo wild en losgeslagen op dat gebied.
Je kent me pas een week. :D :p

Blenderhead 08-12-2002 15:28

Citaat:

Unexplained schreef:

:D :D

I'ts Moi 08-12-2002 17:19

Ik heb zelf ook wel s met een meisje gezoend... Maar als je er verder geen gevoelens bij hebt dan kan het... Als je echter diepgaande gevoelens hebt en je hebt een vriend kan je het beter niet doen. Ik zou er ook wel afspraken over maken...
Er is trouwens wel degelijk gebleken dat jongens het zeer opwindend vinden als 2 meisjes zoenen :D

Kuzzje IK ;)

Unexplained 08-12-2002 20:54

Citaat:

Jadie schreef:
Je kent me pas een week.
Zeurpiet.;)

sas_andrea 09-12-2002 05:31

nou, ik zou dus niet doen.
mn vriend zou t ook niet zo leuk vinden. t zou dan nl wel lijken alsof ik niet genoeg aan hem heb. en ja... dat zou hij toch niet zo waarderen.

gelukkig heb ik genoeg aan hem en helemaal niet de behoefte met een ander te zoenen en hij pcies t zelfde. hij wil ook niet met een ander zoenen. we hebben t er nl al wel s over gehad aangezien ik zijn eerste vriendin ben en de 2e persoon waar hij ooit mee gezoend heeft. agh ja... ieder zn eigen ding. :)

Rioto 09-12-2002 08:42

Zou erbij mij niet ingaan ...

Wim Wok 09-12-2002 08:58

als t voor de grap is (y) zou t wel opwindend vinden :D

*Fallen_Tear* 09-12-2002 09:20

Citaat:

Unexplained schreef:
Zeurpiet.;)
Ohoh Relatiecrisis ;)

Paranoide 09-12-2002 09:47

Ik zou vantevoren met mijn vriend of vriendin afspreken dat ik en zij alles mogen doen waar ze zin in hebben. Dus ik vind het best. :)

Bovendien jongens-die-met-jongens-zoenen en meisjes-die-met-meisjes-zoenen zien er heel geil uit. :o

damaetas 09-12-2002 13:41

Citaat:

AngelEyez schreef:
ik denk dat ze daar best opgewonden van worden :rolleyes:
maar als het zo voor echt gekus is dan is dat eig even erg als dat je met een andere jongen kust.

vrolijkevlinder 10-12-2002 11:15

(y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.