Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ligt er maar aan. Iemand anders zoenen is niet te vergelijken met iemand doodrijden... |
![]() |
||
Citaat:
en over de topic kan k vrij weinig zeggen.... ik vraag me wel af of iemand er zo veel behoefte aan heeft om met een ander te zoenen. is er dan nix mis in je relatie?? (nou moet ik niet veel zeggen maar toch..) en uit nieuwsgierigheid... tsja... kan toch ook als t eventueel uit is?? als t niet uit gaat: met zijn toestemming moet t kunnen vind ik eigenlijk. maar zou t wel eerst vragen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Wat men dronken misdoet, dient nuchteren beboet.' Iemand zoenen onder invloed van alcohol is niet alleen slap, maar ook nog eens een teken dat die persoon niet tegen alcohol kan. Blijkbaar krijgt hij/zij er namelijk overspelige neigingen van. Zielig hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Misschien ben ik wel hopeloos ouderwets (als ik de reacties in dit topic eens lees), maar ik zou er absoluut niet tegen kunnen. Ik zou zeer ernstig gaan twijfelen of deze vriendin dan wel de vriendin is die ik zoek. Ik zou iig zeer goed nadenken of ik nog wel met haar verder wil. Waarom heb je in hemelsnaam dan een ¨relatie¨ met een persoon als je het toch goed vindt dat hij/zij met iedereen mag zoenen?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb zelf ook wel s met een meisje gezoend... Maar als je er verder geen gevoelens bij hebt dan kan het... Als je echter diepgaande gevoelens hebt en je hebt een vriend kan je het beter niet doen. Ik zou er ook wel afspraken over maken...
Er is trouwens wel degelijk gebleken dat jongens het zeer opwindend vinden als 2 meisjes zoenen ![]() Kuzzje IK ![]()
|
nou, ik zou dus niet doen.
mn vriend zou t ook niet zo leuk vinden. t zou dan nl wel lijken alsof ik niet genoeg aan hem heb. en ja... dat zou hij toch niet zo waarderen. gelukkig heb ik genoeg aan hem en helemaal niet de behoefte met een ander te zoenen en hij pcies t zelfde. hij wil ook niet met een ander zoenen. we hebben t er nl al wel s over gehad aangezien ik zijn eerste vriendin ben en de 2e persoon waar hij ooit mee gezoend heeft. agh ja... ieder zn eigen ding. ![]()
||
Citaat:
![]() maar als het zo voor echt gekus is dan is dat eig even erg als dat je met een andere jongen kust.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vraagjes voor de dames :) Michel01 | 16 | 25-05-2017 08:46 | |
Liefde & Relatie |
Vragen Voor Gala Sven1223 | 16 | 11-01-2010 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe belangrijk is het uiterlijk van een meisje voor jongens?? Waterlily | 27 | 20-10-2006 12:09 | |
Seksualiteit |
sexspeeltjes voor jongens Sutreb | 46 | 04-12-2004 20:43 | |
Liefde & Relatie |
vraagje voor je jongens/mannen, meiden mogen ook hun mening geven Violet15 | 46 | 18-11-2002 19:20 | |
Liefde & Relatie |
vraagje voor de jongens hier, bellen jullie wel??? *susol* | 16 | 14-09-2002 08:30 |