Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 00:11
AngelEyez
AngelEyez is offline
Wat zou je ervan vinden als je vriendin met een meisje zou zoenen? Wat vind je er zowiezo van als 2 meisjes met elkaar zoenen (als ze gewoon hetero zijn)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2002, 00:24
Verwijderd
Als ze het gewoon voor de lol doen: whatever Is wel grappig om te zien, misschien zelfs opwindend.

Trouwens een enigzins dubbele standaard weer zie ik. Ik redeneer: als ze het voor lol doen, is er niets aan de hand. Maar stel, ze zou met een andere jongen voor de lol zoenen, dan zou ik het wel erg vinden.

Hmm, het komt er denk ik op neer of ik mij er bedreigd door voel in mijn positie als haar vriend. Zolang ze niet verliefd wordt op een ander meisje: ok, leuk. Zoent ze met een jongen, verwacht ik dan te snel dat er iets achter zit: nee, niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 01:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
als t mijn vriendin zou zijn zou k nie echt bepaald leuk vinden....

andere vrouwen doen maar wat ze willen
Oud 07-12-2002, 08:34
moenbase
moenbase is offline
Het is wel iets heel anders he...
Als het mijn vriendin zou zijn die met een ander meisje zoent zou ik het natuurlijk niet leuk vinden...maar dat ligt ook weer een beetje op de manier waarop het gegaan is. Als het gewoon 'voor de grap', met mijn toestemming was...dan maakt het mij vrij weinig uit. Maar doet ze het omdat ze verliefd is op haar...jaaaaaaaaaa, dan is de maat toch wel aardig vol.
En als 2 meisjes gewoon metelkaar zoenen, ach...ik lig daar absluut niet wakker van...tenzij ik toevallig op een van hen verliefd ben ofzo.
Oud 07-12-2002, 10:28
Verwijderd
Als ze niet bi is, is het dus puur voor de lol en/of om te experimenteren. Daar zou ik geen problemen mee hebben, omdat het haar gevoelens voor mij niet aantast. Als ze het wel uit gevoel zou doen, zou ik het (uiteraard) net zo erg vinden als wanneer ze met een andere jongen zou zoenen.

En ik vind het overigens absoluut niet opwindend om twee meisjes te zien zoenen. Onder omstandigheden kan het wel heel lief/schattig zijn...maar om nou te zeggen dat ik er geil van word, nee.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 10:49
Verwijderd
Hmm.. Dat ligt nogal aan de situatie zou zijn. Als ze stomdronken zou zijn zou ik er nog niet zo mee zitten...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:04
Brainiacus
Brainiacus is offline
Zolang ze allebei lol hebben en er geen permanente relatie aan overhouden... whatever.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:10
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
perseus schreef:
Hmm.. Dat ligt nogal aan de situatie zou zijn. Als ze stomdronken zou zijn zou ik er nog niet zo mee zitten...
Dronken zijn vind ik dus GEEN excuus.

"Ja, sorry, ik heb iemand doodgereden...maarja, ik was dronken, dus ik kon er niets aan doen!"

Ook dronken mensen kun je aanspreken op hun verantwoordelijkheden. Als ze niet tegen drank kunnen, moeten ze gewoon niet drinken.

Bij mij: ze moet vooral doen wat ze niet laten kan. Maar op een gegeven moment gaat ze een grens over, het moment dat haar karakter/persoonlijkheid mij niet langer bevalt, en zal ik de relatie verbreken. Gelukkig is mijn vriendin niet zo wild en losgeslagen op dat gebied.
Oud 07-12-2002, 11:14
Brainiacus
Brainiacus is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Ook dronken mensen kun je aanspreken op hun verantwoordelijkheden. Als ze niet tegen drank kunnen, moeten ze gewoon niet drinken.
Off topic, maar ik wil zeggen dat je zeker gelijk hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

"Ja, sorry, ik heb iemand doodgereden...maarja, ik was dronken, dus ik kon er niets aan doen!"

Dat ligt er maar aan. Iemand anders zoenen is niet te vergelijken met iemand doodrijden...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 16:16
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

zeer kromme vergelijking
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 16:30
Verwijderd
dat boeiend me dus helemaaaaaaaaaal niks, lekker laten zoenen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
zeer kromme vergelijking
niks krom hij heeft er gewoon gelijk in, als je weet dat je niet tegen alcohol kan moet je t niet pakken, en niet wel pakken en dat de schuld geven.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 16:32
ABrules
ABrules is offline
nou ja, ze mag zoenen met wie ze wil, als ze mij nog maar wilt uiteindelijk dan boeit het toch niet zo??
Oud 07-12-2002, 17:28
Verwijderd
wat ik ervan vind als 2 meisjes met elkaar zoenen....
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 17:41
frotje
frotje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
niks krom hij heeft er gewoon gelijk in, als je weet dat je niet tegen alcohol kan moet je t niet pakken, en niet wel pakken en dat de schuld geven.
ik vind niet dat je het met elkaar kan vergelijken, maar het is wel waar. het is geen excuus. gewoon niet (of niet zo veel) pakken dan

en over de topic kan k vrij weinig zeggen....
ik vraag me wel af of iemand er zo veel behoefte aan heeft om met een ander te zoenen. is er dan nix mis in je relatie?? (nou moet ik niet veel zeggen maar toch..)
en uit nieuwsgierigheid... tsja... kan toch ook als t eventueel uit is?? als t niet uit gaat: met zijn toestemming moet t kunnen vind ik eigenlijk. maar zou t wel eerst vragen
Oud 07-12-2002, 18:21
frotje
frotje is offline
toch vraag ik me ergens stiekem af wat dat meisje te kort komt bij dr vriend als ze dat wil....
een x experimenteren kan k wel inkomen dan, maar als t vaker gebeurd....

(of zal ik maar gewoon een x mn mond houden?? )
Oud 07-12-2002, 18:33
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Als ze het gewoon voor de lol doen: whatever Is wel grappig om te zien, misschien zelfs opwindend.

Oud 07-12-2002, 18:45
Verwijderd
Citaat:
frotje schreef:
toch vraag ik me ergens stiekem af wat dat meisje te kort komt bij dr vriend als ze dat wil....
een x experimenteren kan k wel inkomen dan, maar als t vaker gebeurd....
Nou ja, hierover kan ik zeggen. Toen ik met mn ex had heb ik ook met meisjes gezoend, met zijn toestemming overigens. Hij had ook toestemming met andere jongens te zoenen, ook andere meisjes onder bepaalde voorwaarden zeg maar. Maar ik zoende echt niet omdat ik iets te kort kwam bij mn ex. We hadden gewoon lol in het provoceren en dat soort dingen.. mja ach
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 01:35
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
zeer kromme vergelijking
Nee, rechte vergelijking.

'Wat men dronken misdoet, dient nuchteren beboet.'

Iemand zoenen onder invloed van alcohol is niet alleen slap, maar ook nog eens een teken dat die persoon niet tegen alcohol kan. Blijkbaar krijgt hij/zij er namelijk overspelige neigingen van. Zielig hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 11:53
frotje
frotje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nou ja, hierover kan ik zeggen. Toen ik met mn ex had heb ik ook met meisjes gezoend, met zijn toestemming overigens. Hij had ook toestemming met andere jongens te zoenen, ook andere meisjes onder bepaalde voorwaarden zeg maar. Maar ik zoende echt niet omdat ik iets te kort kwam bij mn ex. We hadden gewoon lol in het provoceren en dat soort dingen.. mja ach
als je dat van elkaar mag is er idd geen probleem
Oud 08-12-2002, 12:13
Thomas
Thomas is offline
Misschien ben ik wel hopeloos ouderwets (als ik de reacties in dit topic eens lees), maar ik zou er absoluut niet tegen kunnen. Ik zou zeer ernstig gaan twijfelen of deze vriendin dan wel de vriendin is die ik zoek. Ik zou iig zeer goed nadenken of ik nog wel met haar verder wil. Waarom heb je in hemelsnaam dan een ¨relatie¨ met een persoon als je het toch goed vindt dat hij/zij met iedereen mag zoenen?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:18
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
AngelEyez schreef:
Wat zou je ervan vinden als je vriendin met een meisje zou zoenen? Wat vind je er zowiezo van als 2 meisjes met elkaar zoenen (als ze gewoon hetero zijn)?
Beetje vreemd :/ ligt ook een beetje aan de situatie zoals eerder gezegd. Als ze maar niet met een jongen zoent da's wel vragen om problemen!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Gelukkig is mijn vriendin niet zo wild en losgeslagen op dat gebied.
Je kent me pas een week.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:28
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Oud 08-12-2002, 17:19
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik heb zelf ook wel s met een meisje gezoend... Maar als je er verder geen gevoelens bij hebt dan kan het... Als je echter diepgaande gevoelens hebt en je hebt een vriend kan je het beter niet doen. Ik zou er ook wel afspraken over maken...
Er is trouwens wel degelijk gebleken dat jongens het zeer opwindend vinden als 2 meisjes zoenen

Kuzzje IK
Oud 08-12-2002, 20:54
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Je kent me pas een week.
Zeurpiet.
Oud 09-12-2002, 05:31
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik zou dus niet doen.
mn vriend zou t ook niet zo leuk vinden. t zou dan nl wel lijken alsof ik niet genoeg aan hem heb. en ja... dat zou hij toch niet zo waarderen.

gelukkig heb ik genoeg aan hem en helemaal niet de behoefte met een ander te zoenen en hij pcies t zelfde. hij wil ook niet met een ander zoenen. we hebben t er nl al wel s over gehad aangezien ik zijn eerste vriendin ben en de 2e persoon waar hij ooit mee gezoend heeft. agh ja... ieder zn eigen ding.
Oud 09-12-2002, 08:42
Rioto
Zou erbij mij niet ingaan ...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 08:58
Verwijderd
als t voor de grap is zou t wel opwindend vinden
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 09:20
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Zeurpiet.
Ohoh Relatiecrisis
Oud 09-12-2002, 09:47
Verwijderd
Ik zou vantevoren met mijn vriend of vriendin afspreken dat ik en zij alles mogen doen waar ze zin in hebben. Dus ik vind het best.

Bovendien jongens-die-met-jongens-zoenen en meisjes-die-met-meisjes-zoenen zien er heel geil uit.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 13:41
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
AngelEyez schreef:
ik denk dat ze daar best opgewonden van worden
maar als het zo voor echt gekus is dan is dat eig even erg als dat je met een andere jongen kust.
Oud 10-12-2002, 11:15
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Reageren

Regels voor berichten