![]() |
GSM operator
Hé, ik woon in België en hier heb je "slechts" 3 GSM-operatoren
Namelijk 1. Proximus (dochter van de nationale telefoonmaatschappij) 2. Mobistar 3. Orange (dit is werkelijk enorm slecht) Welke operatoren zijn er in Nederland en welke heb jij? Ben je er tevreden over??? Ikzelf heb Mobistar [Dit bericht is aangepast door Hoffie G (15-04-2001).] |
In Nederland zijn er 5:
KPN Libertel Dutchtone BEN Telfort Ikzelf heb BEN en ben er gewoon goed tevreden over. Libertel is nog net ietsje beter als KPN, maar samen zijn ze gewoon de beste netwerken hiero. |
Hier heb je:
KPN Libertel dutchtone ben telford ik heb kpn, das wel een goede maatschappij, Kutservice maar wel een goeie verbinding... Libertel is ongeveer hetzelfde met verbinding als kpn maar betere service Duchtone ben en telford zijn gewoon gaar..... http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
is een perfect netwerk een echte aanrader!!!!!! tot nu toe de beste die ik heb gehad dat zijn Ben Libertel Kpn Duchtone en normaale TelforT en nu dan Q Die is gewoon goed!!!! By the Way Ben is beter bekent als BEN onberijkbaar en ik woon in de randstad overal waar je kijkt zijn telefoon zenders en nog geen berijk vind ik toch knap |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn broer heeft Orange, hij is er tevreden over. Ikzelf heb Libertel en een telefoon met Dutchtone. Ze doen het bij mij allebei even goed. |
Ja zoals ik al zei:
Ik heb BEN en ik heb echt op de meeste plekken goed bereik. OK af en toe wat minder, maar zo is Libertel ook begonnen, 6 jaar geleden was het ook alleen nog maar in de randstad, en nu ook overal. BEN is pas 2 jaar oud, en in de loop van tijd wordt dat beter. Ze hebben nu op de meest globale plaatsen van nederland palen staan voor bereik. Nu zijn ze bezig daar tussenin palen te zetten, zoals op kerken en lantaarnpalen e.d. dus het wordt echt wel beter hoor... |
k'heb libertel (ben er goed tevreden over)
|
Citaat:
telforT is IMHO wat beter als libertel zelfs... waarom? ze zijn goedkoper en roamen op libertel als netwerk niet te vinde is! |
maar Ontopic: ikke heb alles gehad... en over libertel was ik 't meest tevree...
dutchtone = prima maar kut buiten de randstad ben = kut systeem, je moet elke keer als je bentegoed op is geweest je tarief oipnieuw op piek/dal zetten en als je minder als 8 piek heb kan je niet meer smssen http://forum.scholieren.com/mad.gif wel altijd vriendelijke klantenservice, metwerk is in amsterdam prima telfort: NOOIT problemen mee gehad, hebben geen standaardtarief, dus hoef je ook niet op piek/dal te zetten, klantenservice geen mening, niet nodig gehad, en door 't roamen op libertel gewoon 'n ULTIEM NETWERK Libertel: perfect, heb ik 't meeste plezier aan gehad, maar duurder als telfort met 'tzelfde netwerk KPN: de duurste, even goed netwerk als liberten, klantenservice nooit te spreken gehad, terwijl die wel nodig was "al onze medewerkers zijn al 3 uur ingesprek" conclusie: voordelig bellen: telfort goedkoop 'n mooie phone, en in de randstad: BEN zakelijk: Libertel [Dit bericht is aangepast door Bad Boy Me (16-04-2001).] [Dit bericht is aangepast door Bad Boy Me (16-04-2001).] |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Willy (16-04-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry beste Willy, zijn we weer vriendjes?? |
Citaat:
Ja, ik zit idd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja sach een ztel tiepvouten duz dagd ferbeter se self wel
|
Ikzelf heb Dutchtone, en ben er redelijk tevreden mee. Ik heb soms wel eens dat ik mezelf hoor, een soort echo. Maar daar valt mee te leven..
Maar onderweg in de trein heb ik soms wel gewoon *geen* bereik. En dan baal je best wel, vooral als je midden in een gesprek zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ervaringen:
Telfort; kutverbinding, kutservice KPN; goede verbinding, service weet ik niet precies |
Citaat:
Kweet het niet meer zeker trouwens,,., |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/tongue.gif je vroeg erom |
Ik BEN tevreden
|
Citaat:
maar is aparte operator |