Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn broer heeft Orange, hij is er tevreden over. Ikzelf heb Libertel en een telefoon met Dutchtone. Ze doen het bij mij allebei even goed.
|
![]() |
Ja zoals ik al zei:
Ik heb BEN en ik heb echt op de meeste plekken goed bereik. OK af en toe wat minder, maar zo is Libertel ook begonnen, 6 jaar geleden was het ook alleen nog maar in de randstad, en nu ook overal. BEN is pas 2 jaar oud, en in de loop van tijd wordt dat beter. Ze hebben nu op de meest globale plaatsen van nederland palen staan voor bereik. Nu zijn ze bezig daar tussenin palen te zetten, zoals op kerken en lantaarnpalen e.d. dus het wordt echt wel beter hoor... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
telforT is IMHO wat beter als libertel zelfs... waarom? ze zijn goedkoper en roamen op libertel als netwerk niet te vinde is!
|
![]() |
maar Ontopic: ikke heb alles gehad... en over libertel was ik 't meest tevree...
dutchtone = prima maar kut buiten de randstad ben = kut systeem, je moet elke keer als je bentegoed op is geweest je tarief oipnieuw op piek/dal zetten en als je minder als 8 piek heb kan je niet meer smssen ![]() telfort: NOOIT problemen mee gehad, hebben geen standaardtarief, dus hoef je ook niet op piek/dal te zetten, klantenservice geen mening, niet nodig gehad, en door 't roamen op libertel gewoon 'n ULTIEM NETWERK Libertel: perfect, heb ik 't meeste plezier aan gehad, maar duurder als telfort met 'tzelfde netwerk KPN: de duurste, even goed netwerk als liberten, klantenservice nooit te spreken gehad, terwijl die wel nodig was "al onze medewerkers zijn al 3 uur ingesprek" conclusie: voordelig bellen: telfort goedkoop 'n mooie phone, en in de randstad: BEN zakelijk: Libertel [Dit bericht is aangepast door Bad Boy Me (16-04-2001).] [Dit bericht is aangepast door Bad Boy Me (16-04-2001).]
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Willy (16-04-2001).]
||
Citaat:
Sorry beste Willy, zijn we weer vriendjes??
|
Ikzelf heb Dutchtone, en ben er redelijk tevreden mee. Ik heb soms wel eens dat ik mezelf hoor, een soort echo. Maar daar valt mee te leven..
Maar onderweg in de trein heb ik soms wel gewoon *geen* bereik. En dan baal je best wel, vooral als je midden in een gesprek zit.
||
Citaat:
Kweet het niet meer zeker trouwens,,., |
![]() |
||
Citaat:
maar is aparte operator
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Draadloze mp3? Yab-Yum | 11 | 02-09-2007 07:55 | |
Software & Hardware |
[gsm] provider.... reddragon | 14 | 19-04-2004 16:15 | |
Seksualiteit |
Heren, wat zou u doen in zo'n geval? AngelLena | 56 | 15-06-2003 21:16 | |
Software & Hardware |
telefoon kraken Michael_oud | 17 | 24-01-2003 09:22 | |
Software & Hardware |
[GSM] Met het Ben netwerk geen smsjes meer via internet ontvangen Boogie | 11 | 10-09-2002 06:15 | |
Software & Hardware |
Welke GSM's hebben jullie ?? The Sentinal | 30 | 16-07-2001 18:51 |