![]() |
|
![]() |
hello,
mijn ouders hebben de telefoon laten blokkeren op uitgaande gsm gesprekken. hoe kan ik dit omzeilen zonder dat er een andere rekening in de bus komt. dus niet via dat speciale telefoonnetwerk 1649. merciekes (mag illegaal zijn hoor, indien je het er niet wil opzetten dan kan je me mailen op floren_michael@hotmail.com. alles is welkom ![]()
|
![]() |
|
effe nog een keer 1649+willekeurig tel nummer gaat via het bedrijfje bel1649 en niet kpn dus nix geblokkeerd
www.bel1649.nl wie heeft btw mn replies weggehaald ik had dit al gepost ![]() |
![]() |
|
ff voor de duidelijkheid: dit zit niet in de telefoon, dus je kan het niet kraken. het is een instelling van de kant van de tel. maatschappij.
||
Citaat:
Idd, dus dat valt niet te omzijlen. Slimme zet van je ouders, overigens, scheelt je enkele honderden euro's per maand. Naar mobiel bellen is gewoon belachelijk duur.
|
![]() |
koop een simkaart in Rotterdam (en elders) bij een bekende straattelefoonverkoper. Deze mensen verkopen simkaarten waarmee je onbeperkt kan bellen voor (ong. 1 maand of langer) en je kan overal te wereld bellen!
Maaaaaaaar a) het is illegaal b) het zijn abonnementen die op andersmans naam staan (bijv. op een junk die voor 30 euro een abbonement op zijn naam laat schrijven), etc. c) succes met zoeken |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saais girls #1142 Verwijderd | 500 | 30-09-2010 19:06 | |
Lifestyle |
nog meer nieuwe zooi Verwijderd | 500 | 02-08-2010 20:55 | |
Software & Hardware |
[GSM] Simkaart kraken Boeing 747-400 | 26 | 19-12-2003 23:00 | |