![]() |
telefoon kraken
hello,
mijn ouders hebben de telefoon laten blokkeren op uitgaande gsm gesprekken. hoe kan ik dit omzeilen zonder dat er een andere rekening in de bus komt. dus niet via dat speciale telefoonnetwerk 1649. merciekes (mag illegaal zijn hoor, indien je het er niet wil opzetten dan kan je me mailen op floren_michael@hotmail.com. alles is welkom :D ) |
goh, was dat niet al een keer gesloten..
ik d8 dat het meestal inhield dat het niet toegestaan is.. (sterker nog, het is neit toegestaan) hier doen we niet aan illegale praktijken |
Illegaal, weet ik niet hoor. Maar wat gebruik je? ISDN of wat, hoe hebben jou ouders ingesteld dat je niet naar 06- mag bellen?
-Lunchy |
wij hebben thuis belgacom en mijn ouders hebben daarnaar gebeld en dan gezegd dat ze dat moesten blokkeren zodus.
meer weet ik niet. als ik nu nog maar een gsm operator intyp (0475) dan krijg ik direct de melding "deze oproep is niet toegestaan" |
Citaat:
Bel Belgacom en laat t unblokken:p |
effe nog een keer 1649+willekeurig tel nummer gaat via het bedrijfje bel1649 en niet kpn dus nix geblokkeerd
www.bel1649.nl wie heeft btw mn replies weggehaald ik had dit al gepost :rolleyes: |
ff voor de duidelijkheid: dit zit niet in de telefoon, dus je kan het niet kraken. het is een instelling van de kant van de tel. maatschappij.
|
Citaat:
|
ga bij je buren bellen die op vakantie zijn ofzo :)
|
Citaat:
Idd, dus dat valt niet te omzijlen. Slimme zet van je ouders, overigens, scheelt je enkele honderden euro's per maand. Naar mobiel bellen is gewoon belachelijk duur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stuur de gene die je wil bellen een sms'je dat ie je ff moet bellen :D . en vergoed vervolgens evt. diens kosten.
|
koop een simkaart in Rotterdam (en elders) bij een bekende straattelefoonverkoper. Deze mensen verkopen simkaarten waarmee je onbeperkt kan bellen voor (ong. 1 maand of langer) en je kan overal te wereld bellen!
Maaaaaaaar a) het is illegaal b) het zijn abonnementen die op andersmans naam staan (bijv. op een junk die voor 30 euro een abbonement op zijn naam laat schrijven), etc. c) succes met zoeken |
waarom allemaal zo moelijk doen gewoon 1649 gaat het niet via kpn!!! :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |