![]() |
Wageningen!
Niet geloven wat erin de FHM stond, dat was op een donderdag :D
Komen hier mensen welleens in Wageningen? Holler. Misschien zien we elkaar wel :D |
WOEHHAAAA
maar mij ken je al een beetje.... :D |
Ben één keer op een open avond in Mensa Ceres geweest, maar that's it ;)
|
Citaat:
Owwwjaaaa...jij was diegene die mij niet herkende na een jaar. WOEHHAAAA ;) |
't gat represend
|
Citaat:
Ik kom er aardig "vaak"... |
Ja ik woon zelf in Wageningen.Ben hier getogen.Maar weet echt niet waar je het over hebt.
Kom je trouwens weleens in het Vrijheid? Ben daar populair(Yea :d ) Cya PeaCe |
De UNITAS!! moet geweldig zijn. (y) :)
|
Citaat:
Dat is bullshit, als je hier getogen bent en je weet niet waar het GAT IS!?? Ik ga waarschijnlijk zaterdag even in de vrijheid relaxen. Unitas: voor de alto, dus als dat jouw kliek is! |
WaJo's in da House?
Doe mij maar de Sidewalk :cool: of 't Gat, alhoewel dat ook de laatste tijd niet echt meer vlamt. |
Citaat:
maar heel vaak ook niet. |
Citaat:
:D |
Geef mij maar een mooi groot terras voor cafe de Schoen!
Als ze maar niet met vis gaan gooien... Kan cafe de Peer nog steeds op slot van binnen? |
Citaat:
Peer, weet ik niet. Ik pool der welleens.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag maar eens in de Peer of ze nog wel eens vaker 30 doodsbenauwde 'visgooiers' in hun kroeg hebben, die de deur op slot doen??? |
Citaat:
Ik was alleens smerig dronken in Peer, dus ik kom er niet meer in als ik ga vragen over vis gooiers..:) |
Welkom in Wajo-land.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik vroeger (ik zal een jaartje of 15 zijn geweest) voor het eerst uitging in Wageningen...we gingen altijd naar Panno's Pub (nu Lions Pub), er was nooit iemand...maar een lol dat we er gehad hebben. Ach je bent jong he. :p Ik kom zelf uit Ede, daar valt bar weinig te beleven...behalve met Heideweek, alhoewel dat nu ook terugloopt. Sja...wat wil je: als je Arie Ribbens gaat inhuren kun je wachten op gedonder. Wageningen: standaard 5 mei, alleen jammer dat het vaak tyfusweer is, maar ik vraag me af of de meeste mensen wel weten dat de vrede is getekend in W'ningen? |
Citaat:
Alleen de " oude garde" is ervan op de hoogte, oftewel alleen de mensen die het wat interesseerd. Denk dat veel mensen komen om te feesten, maar WAAROM IN WAGENINGEN? nobody knows... |
Citaat:
Word tijd dat FC Wageningen weer terug komt! |
Hey Mr knowitall.
Ik zelf kom vaak in het vrijheid (1 keer in 2 weken) Maar ik weet wel waar Het gat is. Maar ben daar niet super vaak.Vind het sfeer in het Vrijheid veeeeeeel relaxer.Meestal is het zo dat ze in Het gat,je heel droog aan kijken als je een gesprek wilt beginnen of iets dergelijks. Suc6 en allemaal een prettige weekend! |
Citaat:
|
Ja heel gek.
Misschien is het gewoon een tent voor debieltjes. Die alleen maar een beetje dom kunnen toe kijken naar de lampje's. Cya |
Citaat:
We herinnert zich niet die bekerwedstrijd tegen PSV, terwijl het regende dat het goot? Saaaaaa...menig voetballer is groot geworden bij FC Wageningen (Willem van Hanegem is er als assistent trainer begonnen, Hans Vonk heeft er gekeept, Jantje van Halst heeft er gespeeld) en als je nagaat dat FC Wageningen op geloof ik 300.000 gulden failliet is gegaan (ik kan er een paar guldens naast zitten), en Vitesse nu met een miljoenenschuld gewoon vrolijk doorblijft voetballen kun je wel zeggen dat dit onderwerp bij sommige echte FC Wageningen fans hard aankomt, pijn doet.... Dus bij deze is de actie opgezet: FC Wageningen nieuw leven inblazen. Stort jullie geld maar op mijn bankrekening en dan zorg ik wel voor de rest :o. Serieus: Wageningen moet echt wel weer terugkomen...maar ja....tis een lang verhaal en ik ben bang dat het ook vechten tegen de bierkaai is. |
Citaat:
Er zijn idd heel wat voetballers op de berg geweest :) Ze zouden het team van Bennekom hier moeten laten voetballen, die doen het het nog het beste in de regio. Dan onder de naam FC Wageningen. Moet kunnen ;) |
had t gelezen ja, zag er saai uit :)
|
Citaat:
En die Wageningse student....bedoel je niet Peter Wisgerof...maar die komt toch van ONA? |
Citaat:
Arco Jochemsen! |
Citaat:
Die komt inderdaad zo maar van de landbouwuniversiteit af jah...hij is toch ook afgestudeerd ingenieur? |
Citaat:
en JIJ mij WEL!!! en JIJ zei geen gedag! :mad: :D |
Citaat:
xieje daar wel! De VRIJHEID RULEZZZ *kus voor Ena, Erika, Sto, Nally, Jorge, Mark, Kris, Titi, Tony, Francisco, Juel, Mackie, Marcella, Sisqo en de rest van de Vrijheid 'crew' die er meestal/altijd zijn en sorry iedereen die ik vergeten ben!* |
Citaat:
|
Ahh toevallig he.Wageningen is klein dus het zal geen toeval zijn als je er 1 van kent Taf....
zwart T-shirt met een soort zilver spin op me rug. Dan moet je me maar aanspreken(ik bijt niet) See ya |
ja vroeger...me opa en oma woonden er...en op de een of andere manier ging ik daar tijdens uitgaan altijd over me nek (nja, 2keer uitgeweest daar) net zoiets als op ameland...of het nou aan wageningen en ameland ligt of aan de alcohol :rolleyes:
|
Citaat:
Fransesco zit bij me op basketball. Ik kom eigenlijk nooit in de vrijheid, denk niet dat ik dit weekend iemand mee kan nemen. Misschien wel 1 iemand ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
basketbalt Francisco nog steeds?! niet meer toch dacht ik...
maarrr dat maakt niet uit, ga jij ook naar NAS toe in de melkweg of niet? heb ik niet gevolgd in dat andere topic.. :o ben je er vanavond in de Vrijheid (kleine kans, maar ik kan het toch ff vragen... cya :) |
Citaat:
Ik ga niet naar NAS. Denk ook niet vrijheid... :( |
Citaat:
maar wie weet, ik wil er heel graag gewoon eens (in me eentje zonder anderen) even heen....gewoon een dag. Dan kan ik ook uit natuurlijk :) |
Citaat:
Hoor wel van je! ;) :) Vanavond zal ik even extra letten op de alcohol trouwens :D |
whahaha oke dan !
|
Sorry,maar ik ben uitgenodigt door een paar vrienden om in EDE te gaan stappen.
Heel misschien ben ik volgende week wel in het Vrijheid. Cya |
up
JAH! k woon er... k gha best vaak naar de vrijheid en laatst ben k ook nar unitas geweest.. |
up van een jaar terug, dat doen we effe niet he.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |