Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vraag maar eens in de Peer of ze nog wel eens vaker 30 doodsbenauwde 'visgooiers' in hun kroeg hebben, die de deur op slot doen??? |
![]() |
||
Citaat:
Ik was alleens smerig dronken in Peer, dus ik kom er niet meer in als ik ga vragen over vis gooiers.. ![]() |
![]() |
|
Welkom in Wajo-land.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik vroeger (ik zal een jaartje of 15 zijn geweest) voor het eerst uitging in Wageningen...we gingen altijd naar Panno's Pub (nu Lions Pub), er was nooit iemand...maar een lol dat we er gehad hebben. Ach je bent jong he. ![]() Ik kom zelf uit Ede, daar valt bar weinig te beleven...behalve met Heideweek, alhoewel dat nu ook terugloopt. Sja...wat wil je: als je Arie Ribbens gaat inhuren kun je wachten op gedonder. Wageningen: standaard 5 mei, alleen jammer dat het vaak tyfusweer is, maar ik vraag me af of de meeste mensen wel weten dat de vrede is getekend in W'ningen?
||
Citaat:
Alleen de " oude garde" is ervan op de hoogte, oftewel alleen de mensen die het wat interesseerd. Denk dat veel mensen komen om te feesten, maar WAAROM IN WAGENINGEN? nobody knows... |
![]() |
||
Citaat:
Word tijd dat FC Wageningen weer terug komt! |
![]() |
|
Hey Mr knowitall.
Ik zelf kom vaak in het vrijheid (1 keer in 2 weken) Maar ik weet wel waar Het gat is. Maar ben daar niet super vaak.Vind het sfeer in het Vrijheid veeeeeeel relaxer.Meestal is het zo dat ze in Het gat,je heel droog aan kijken als je een gesprek wilt beginnen of iets dergelijks. Suc6 en allemaal een prettige weekend!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We herinnert zich niet die bekerwedstrijd tegen PSV, terwijl het regende dat het goot? Saaaaaa...menig voetballer is groot geworden bij FC Wageningen (Willem van Hanegem is er als assistent trainer begonnen, Hans Vonk heeft er gekeept, Jantje van Halst heeft er gespeeld) en als je nagaat dat FC Wageningen op geloof ik 300.000 gulden failliet is gegaan (ik kan er een paar guldens naast zitten), en Vitesse nu met een miljoenenschuld gewoon vrolijk doorblijft voetballen kun je wel zeggen dat dit onderwerp bij sommige echte FC Wageningen fans hard aankomt, pijn doet.... Dus bij deze is de actie opgezet: FC Wageningen nieuw leven inblazen. Stort jullie geld maar op mijn bankrekening en dan zorg ik wel voor de rest ![]() Serieus: Wageningen moet echt wel weer terugkomen...maar ja....tis een lang verhaal en ik ben bang dat het ook vechten tegen de bierkaai is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zijn idd heel wat voetballers op de berg geweest ![]() Ze zouden het team van Bennekom hier moeten laten voetballen, die doen het het nog het beste in de regio. Dan onder de naam FC Wageningen. Moet kunnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En die Wageningse student....bedoel je niet Peter Wisgerof...maar die komt toch van ONA?
||
Citaat:
Arco Jochemsen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Die komt inderdaad zo maar van de landbouwuniversiteit af jah...hij is toch ook afgestudeerd ingenieur?
||
Citaat:
xieje daar wel! De VRIJHEID RULEZZZ *kus voor Ena, Erika, Sto, Nally, Jorge, Mark, Kris, Titi, Tony, Francisco, Juel, Mackie, Marcella, Sisqo en de rest van de Vrijheid 'crew' die er meestal/altijd zijn en sorry iedereen die ik vergeten ben!*
||
Citaat:
Fransesco zit bij me op basketball. Ik kom eigenlijk nooit in de vrijheid, denk niet dat ik dit weekend iemand mee kan nemen. Misschien wel 1 iemand ![]() |
![]() |
|
basketbalt Francisco nog steeds?! niet meer toch dacht ik...
maarrr dat maakt niet uit, ga jij ook naar NAS toe in de melkweg of niet? heb ik niet gevolgd in dat andere topic.. ![]() ben je er vanavond in de Vrijheid (kleine kans, maar ik kan het toch ff vragen... cya ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga niet naar NAS. Denk ook niet vrijheid... ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Mooie wagens Verwijderd | 214 | 26-12-2010 17:34 | |
Studeren |
Studeren in Wageningen (Internationale Ontwikkelingsstudies) Bee 90 | 3 | 12-04-2009 23:56 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die een kamer huren in Amsterdam (of Wageningen) help mij AJB!!!! *Groennnnn* | 0 | 02-06-2007 15:07 | |
Algemene schoolzaken |
Meeloopdag plantenwetenshappen Wageningen Universiteit Wageningen | 2 | 16-04-2004 21:22 | |
Muziek |
Ska in Wageningen McMotion | 16 | 31-10-2003 21:31 | |
Games |
GTA3 ivm het toevoegen van nieuwe wagens perfectme | 4 | 25-10-2002 17:58 |