![]() |
vraagje
Waarschijnlijk is dit voor jullie een domme vraag maar ik weet het echt niet. Hoeveel gram heb je als je voor 5 euro wiet haalt?
|
Ongeveer 2-3 gram
genoeg voor 2 joints alleszins |
Citaat:
Voor 5 euro heb je weinig, maar genoeg om een keer flink knetter te worden! 1 grammetje, hoogstens... |
Citaat:
maar 1 schamel grammetje :eek: lijkt me wel wat weinig hoor |
coffeeshop waar ik kwam is 1,1 gr white widdow voor €5
|
als ik haal voor 5 euro zit er ook wel genoeg in voor 2 goeie joints, kan er wel 2x aardig stoned uit worden (gaat trouwens wel meestal in 1x op), dus ik denk dat het dan ook wel 2-3 gram zal zijn.
|
ligt eraan welke shop en wie er achter de wietbar staat en natuurlijk welke wiet.. als ik voor 5 euro een lekker wietje bij de wallstreet haal krijg ik zeker wel meer dan anderhalf mee.. (lekker wietje = haze a5/jack herer/ww.. etc)
xellent: die 'vriend' van jou is geen coffeeshop maar een thuisdealer, nogal logisch dat je meer meekrijgt :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
btw: de vraag was helemaal niet hoeveel gram je meekrijgt uit de shop, maar hoeveel je int algemeen krijgt voor 5 euro. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kep eigen kweek... en tis niet echt veel... maar wel echt goed :D:D:D |
geeltje was toch altijd zo'n 2,5 a 3 gram meen ik me te herinneren uit de tijd dat ik nog blowde :D
|
voor 5 euro heb je hier in de regio ong. een gram..(in een shop dan wel)
|
Citaat:
|
Citaat:
ligt er maar aan, wat voor een zelf kweek.. er zijn veel amateurs ja, maar mijn eigen (buiten!!) kweek is zelfs al beter dan dezelfde soort, white widow van the wallstreet (gerenommeerde shop) en via thuisdealers krijg je vaak betere wiet dan bij de shop :) |
Citaat:
voor 5 euro krijg je maar 1 grammetje hoor. meestal zelfs nog minder ook. genoeg voor 2 sticks.. naja ik draai er 2 sticks van.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |