Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   vraagje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=303953)

AngelEyez 10-12-2002 10:55

vraagje

Waarschijnlijk is dit voor jullie een domme vraag maar ik weet het echt niet. Hoeveel gram heb je als je voor 5 euro wiet haalt?

Xellent 10-12-2002 10:58

Ongeveer 2-3 gram
genoeg voor 2 joints alleszins

Mad Ruda 10-12-2002 10:59

Citaat:

Xellent schreef:
Ongeveer 2-3 gram
genoeg voor 2 joints alleszins

2-3 gram? DAMN, vertel me meteen waar die coffeeshop zit! Dan koop ik daar vandaag nog 2 kilo weed.

Voor 5 euro heb je weinig, maar genoeg om een keer flink knetter te worden! 1 grammetje, hoogstens...

Xellent 10-12-2002 11:10

Citaat:

Mad Ruda schreef:
2-3 gram? DAMN, vertel me meteen waar die coffeeshop zit! Dan koop ik daar vandaag nog 2 kilo weed.

Voor 5 euro heb je weinig, maar genoeg om een keer flink knetter te worden! 1 grammetje, hoogstens...

Een vriend van me heeft zelfkweek, krijg ik altijd een beetje meer :D
maar 1 schamel grammetje :eek: lijkt me wel wat weinig hoor

"Beltaine" 10-12-2002 11:14

coffeeshop waar ik kwam is 1,1 gr white widdow voor €5

AngelEyez 10-12-2002 11:15

als ik haal voor 5 euro zit er ook wel genoeg in voor 2 goeie joints, kan er wel 2x aardig stoned uit worden (gaat trouwens wel meestal in 1x op), dus ik denk dat het dan ook wel 2-3 gram zal zijn.

]{ing 10-12-2002 11:28

ligt eraan welke shop en wie er achter de wietbar staat en natuurlijk welke wiet.. als ik voor 5 euro een lekker wietje bij de wallstreet haal krijg ik zeker wel meer dan anderhalf mee.. (lekker wietje = haze a5/jack herer/ww.. etc)

xellent: die 'vriend' van jou is geen coffeeshop maar een thuisdealer, nogal logisch dat je meer meekrijgt :rolleyes:

bong 10-12-2002 12:18

Citaat:

"Beltaine" schreef:
coffeeshop waar ik kwam is 1,1 gr white widdow voor €5
ja ik ook

Xellent 10-12-2002 12:51

Citaat:

]{ing schreef:
xellent: die 'vriend' van jou is geen coffeeshop maar een thuisdealer, nogal logisch dat je meer meekrijgt :rolleyes:
Ja duh, ik woon dan ook in Belgie, coffeeshops hebbe ze hier nog niet van gehoord.

btw: de vraag was helemaal niet hoeveel gram je meekrijgt uit de shop, maar hoeveel je int algemeen krijgt voor 5 euro.

Griller 10-12-2002 13:10

Citaat:

Xellent schreef:
Ja duh, ik woon dan ook in Belgie, coffeeshops hebbe ze hier nog niet van gehoord.

btw: de vraag was helemaal niet hoeveel gram je meekrijgt uit de shop, maar hoeveel je int algemeen krijgt voor 5 euro.

in het algemeen ... daar is geen antwoord op ... het ligt zo aan de dealer, wiet , kwaliteit wiet en aan het humeur van de dealer... dat kun je niet zeggen

Locke 10-12-2002 17:25

Citaat:

Xellent schreef:

Zelf kweek is meestal bagger vergeleken met shop wiet ..

Griller 10-12-2002 17:37

Citaat:

Locke schreef:
Dat klopt maar daarintegen is dit ook niet juist , want als je goede zelfkweek hebt is het vaak zeker even goed als shop wiet, de wiet die wij hadden was zeker even goed , ik ben nooit meer zo stoned geweest als dat ik een jaartje geleden was met de zelfkweek van mijn broer ...

Locke 10-12-2002 17:52

Citaat:

Griller schreef:
Dat klopt maar daarintegen is dit ook niet juist , want als je goede zelfkweek hebt is het vaak zeker even goed als shop wiet, de wiet die wij hadden was zeker even goed , ik ben nooit meer zo stoned geweest als dat ik een jaartje geleden was met de zelfkweek van mijn broer ...
Ik zei ook meestal :) maar klopt hoor ik heb ook wel eens eigen kweek gehad die gewoon beter was dan de shop maar in bijna alle gevallen is het gewoon bagger zooi ..

Gustav 10-12-2002 18:51

Citaat:

Locke schreef:
meestal idd... :)
kep eigen kweek... en tis niet echt veel... maar wel echt goed :D:D:D

CokemanLalalala 10-12-2002 19:40

geeltje was toch altijd zo'n 2,5 a 3 gram meen ik me te herinneren uit de tijd dat ik nog blowde :D

poecilotheria 10-12-2002 20:49

voor 5 euro heb je hier in de regio ong. een gram..(in een shop dan wel)

vrolijkevlinder 13-12-2002 14:28

Citaat:

Xellent schreef:

Denk dat ze toch de coffeeshop bedoelde. En daar krijg je inderdaad 1 gram voor 5 euro. En tegenwoordig is het soms zelfs nog minder. Gelijk heb je als je het bij een dealertjuh koopt. Zijn meestal overdreven stoere conjo's but who cares, je wordt goedkoop stoned. Verbouw zelf, :D is nog goedkoper.

]{ing 13-12-2002 16:40

Citaat:

Locke schreef:
meestal :d nee..
ligt er maar aan, wat voor een zelf kweek.. er zijn veel amateurs ja, maar mijn eigen (buiten!!) kweek is zelfs al beter dan dezelfde soort, white widow van the wallstreet (gerenommeerde shop)

en via thuisdealers krijg je vaak betere wiet dan bij de shop :)

mood indigow 13-12-2002 18:35

Citaat:

Xellent schreef:

whaha jij bent teringdom
voor 5 euro krijg je maar 1 grammetje hoor. meestal zelfs nog minder ook.
genoeg voor 2 sticks.. naja ik draai er 2 sticks van..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.