Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar 1 schamel grammetje ![]() |
![]() |
|
ligt eraan welke shop en wie er achter de wietbar staat en natuurlijk welke wiet.. als ik voor 5 euro een lekker wietje bij de wallstreet haal krijg ik zeker wel meer dan anderhalf mee.. (lekker wietje = haze a5/jack herer/ww.. etc)
xellent: die 'vriend' van jou is geen coffeeshop maar een thuisdealer, nogal logisch dat je meer meekrijgt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
btw: de vraag was helemaal niet hoeveel gram je meekrijgt uit de shop, maar hoeveel je int algemeen krijgt voor 5 euro. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ligt er maar aan, wat voor een zelf kweek.. er zijn veel amateurs ja, maar mijn eigen (buiten!!) kweek is zelfs al beter dan dezelfde soort, white widow van the wallstreet (gerenommeerde shop) en via thuisdealers krijg je vaak betere wiet dan bij de shop ![]() |
![]() |
||
Citaat:
voor 5 euro krijg je maar 1 grammetje hoor. meestal zelfs nog minder ook. genoeg voor 2 sticks.. naja ik draai er 2 sticks van.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |