![]() |
USB 2.0 Host Controller Wilt NIET!
Ik heb een webcam, digitale cam en mp3 speler in een. Nu was het probleem dat ik geen USB had. Ik heb dus een USB poort gekocht. ( welke USB, lees titel) Ik heb m geinstalleerd en al, maar elke keer als ik de computer opstart vraagt ie of ie moet installeren zeg maar, en nu was het zelfs zo erg dat de computer niet meer wilde opstarten, dus ik heb m maar eruit gehaald.
en om t nog erger te maken, als ik m'n cam aan de USB poort aansloot, zei de computer dat ie geen connectie kon maken, terwijl ik alles goed deed! als ik namelijk bij m'n vriend m in de USB doe, doet ie t wel gewoon. wtf doe ik fout?! help!!! |
Heb je em wel in een PCI slot gedaan, even aangenomen dat het PCI is?
Word ie wel ondersteund voor jouw os? Heb je de drivers wel goed geinstalleerd? Verder zou wat verderen info ook helpen, merk type enzo van de USB2.0 en os versie, wat voor pc je ongeveer hebt. |
Citaat:
de USB poort is van Viatech : USB 2.0 Host Controller VPSD-2580E Mijn computer> GenuineIntel , Pentium Processor, Intel MMX Technology, 64,0 MB RAM Kja...eh help? |
Windows versie? Je hebt minimaal 98, ME, 2000 of XP nodig. Windows 95 en NT ondersteunen het niet voor zover ik weet.
|
Citaat:
2K of XP is de Windows die je moet draaien, de rest is inferieure rommel. |
ME=mislukte editie
|
Citaat:
Op lowend systemen werkt 2K/XP niet bepaald vlot (understatement). Het gaat de topicstarter trouwens erom die USB controller aan de praat te krijgen :p Bij 95/NT zul je wel moeten upgraden. |
Citaat:
Ten eerste is mijn computer niet langzaam, ten tweede draai ik Windows 98, en ten derde zitten jullie maar te brabbelen, maar helpen mij niet! Wie kan mij wel helpen? :( |
Citaat:
|
Citaat:
@ topic starter... heb je de volgende dingen goed gedaan: a. usb kaart stevig in het pci slot geduwd, dit wil wel eens moeilijker gaan dan je denkt. b. drivers goed geinstaleerd. dit kan je zien door onder de eigenschappen van ''deze computer'' naar apparaat beheer te gaan en daar te kijken of je ergens een usb controller ziet staan. druk er op en kijk of ie een zegt dat ie een goede driver heeft. c. heb je een goede kabel? d. misschien is de kaart die je hebt gekocht wel kapot, probeer 'm eens in een andere pc. als het daarna nog niet werkt zou ik naar de winkel terug gaan en daar eens vragen wat ze er van denken.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |