Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2K of XP is de Windows die je moet draaien, de rest is inferieure rommel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op lowend systemen werkt 2K/XP niet bepaald vlot (understatement). Het gaat de topicstarter trouwens erom die USB controller aan de praat te krijgen ![]() Bij 95/NT zul je wel moeten upgraden. |
![]() |
||
Citaat:
Ten eerste is mijn computer niet langzaam, ten tweede draai ik Windows 98, en ten derde zitten jullie maar te brabbelen, maar helpen mij niet! Wie kan mij wel helpen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ topic starter... heb je de volgende dingen goed gedaan: a. usb kaart stevig in het pci slot geduwd, dit wil wel eens moeilijker gaan dan je denkt. b. drivers goed geinstaleerd. dit kan je zien door onder de eigenschappen van ''deze computer'' naar apparaat beheer te gaan en daar te kijken of je ergens een usb controller ziet staan. druk er op en kijk of ie een zegt dat ie een goede driver heeft. c. heb je een goede kabel? d. misschien is de kaart die je hebt gekocht wel kapot, probeer 'm eens in een andere pc. als het daarna nog niet werkt zou ik naar de winkel terug gaan en daar eens vragen wat ze er van denken....
|
![]() |
|
|