![]() |
m`n gedachte is vandaag jarig
het klinkt mischien stom...
ik zal je vertellen hoe het begon.... Ik leerde dat ene meisje kennen, ze werd mijn lieve meid...we begonnen te rennen.. rennen voor de Hemel en voor de Hel.. Alles ging voor mij te snel. Ik verliet de plaats....ik ging weg... ik verliet dat ene meisje...ze is nu jarig zeg.. Ze wordt een volwassen vrouw.. met ogen waar ik zoveel van hou. ik kan niet bij haar zijn, want ze is niet meer wat ze was. ze is me nachtmerrie, me tranen...en verdriet.. De pijn dat je in een boek las.. Is nu een hoofdstuk geworden voor mij, weet niet wat ze nu ziet. Is ze gelukkig, vast niet meer.. want ons verdriet samen is te pijnlijk te zeer. Ik wens je een fijne verjaardag..en dag zonder pijn. mogen je levensdagen verder altijd mooi en prachtig zijn. Weet dat ik je altijd in me hart draag meid.. liefs je vriendin Dyana |
Erg mooi lieffie..:(
|
ik vind het gedicht niet echt mooi, geen mooie woorden, gewoon maar wat neergezet... ook het gevoel dat erin verwerkt, zit doet me weinig tot niets
|
Art Sense florebit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het maakt me niet uit wat mensen er van vinden.
zoalg ik er maar iets in kan uiten en stukje verwerking.. een stukje uiting ....voor mezelf...en daar hebben anderen mischien geen ...enkele behoefte aan maar dan moet je zelf ook niet posten want als je post betekent dat je het kwijt wilt.. laten tonenen aan mensen..wat je kunt...wat je schrijft.. sommige negatieve meningen raken me dan ook totaal niet. mischien goed want ik kijk wat ik kan en wat ik ermee kan uiten. nogmaals gevoels gedichten bestaan altijd.. want je schrijft ...en je schrijft altijd met een stukje gevoel... gedachten...zijn gevoelens... |
Je laat een ontwikkeling zien, op een mooie manier..
Gewoon mooi. |
Citaat:
|
Een up van een maand is wel een hele erge up...sorry.
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=25 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |