Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het maakt me niet uit wat mensen er van vinden.
zoalg ik er maar iets in kan uiten en stukje verwerking.. een stukje uiting ....voor mezelf...en daar hebben anderen mischien geen ...enkele behoefte aan maar dan moet je zelf ook niet posten want als je post betekent dat je het kwijt wilt.. laten tonenen aan mensen..wat je kunt...wat je schrijft.. sommige negatieve meningen raken me dan ook totaal niet. mischien goed want ik kijk wat ik kan en wat ik ermee kan uiten. nogmaals gevoels gedichten bestaan altijd.. want je schrijft ...en je schrijft altijd met een stukje gevoel... gedachten...zijn gevoelens...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een up van een maand is wel een hele erge up...sorry.
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=25 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #157 darkfairy | 500 | 11-09-2010 19:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Meisje Ieke | 0 | 31-01-2004 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |