![]() |
wat voor instrument bespeel jij?
wat voor instrument bespeeld jij en zit je in een bad? zo ja wat voor muziek spelen jullie :)
|
nee zit niet in bad momenteel.
instrument is als het goed is muziek.. dat is iig de bedoeling. --> muziekforum? |
Ik speel vanaf mijn 8ste piano, we hebben een prach-ti-ge zwarte Schimmel thuis staan. Echt één van de mooiste piano's die ik ooit heb gehoord, een heel zuiver, helder geluid. :)
Ik speel bijna elke dag, gewoon lekker jammen op dat ding. Ik speel klassiek en jazz. Debussy is favoriet (y). Later neem ik zeker weten deze piano over (oke, niet in m'n studentenkamertje maar als ik eenmaal een fatsoenlijke woning heb :p) |
In een bevlogen moment wil ik nog weleens wat op de piano aanrommelen.
Maar niks prestatiegerichts ofzo. |
ik schreeuw :D
dus ja, ik zit in een band |
gitaaaar
alleen is de gitaar vals en dat klinkt heeel mooi |
Ik speel nu 6 jaar piano,laatste tijd niet zo veel meer.
En ik zing. |
ik speel al 10 jaar piano
|
ik speel al 7 jaar gitaar, eerst akoustisch, daarna ook elektrisch.
Ik speel in een bandje Qcumber waarbij ik gitaar speel en tweede stem doe. |
hehe ik ben net begonnen met het bespelen van een basgitaar :P
duz ik zuig too much voor een band :P |
Ik wil leren spelen op un electrische gitaar lijkt me zo koel!
Ma keb geen tijd en vertik het om eerst gewoon gitaar te leren spelen......of hoeft dat niet persee?! Keb al hele mooie (electrische) gitaren gezien ech beauty's! Maar ook very expensive!! :eek: |
ik speel electrische gitaar
en ook in een bandje enne je hoeft niet eerst gewoon gitaar te leren spelen hoor, je kunt ook gewoon meteen aan electrische gitaar beginnen |
Electrisch gitaar, acoustisch gitaar en piano..
|
Basgitaar in een band
|
ik heb piano gespeeld, maar ik doe het niet meer. Ik ben er al een paar jaar geleden mee gestopt omdat ik er geen zin en geen tijd meer voor had. --> achteraf wel spijt van gehad
|
blokfluit(geleerd op school :o)
nee,'k zit niet in bad. |
heb eventjes piano gespeeld, nu niet meer dus en ik zing
|
Basgitaar
En nee ik zit ook niet in bad. Wel in een band En er zijn al genoeg 'speel jij instrument?' topics op muziek, ik vind het wel leuk om het eens van de lifestyle mensjes te weten. |
Ik speel nu zo'n jaar of 7 saxofoon. Das wel leuk, ik speel in een kwartet en in een orkest.
Muziek die ik speel is verschillend: jazz, klassiek, modern, vanaales eigenlijk wel. |
ik weet hoe mn stereoinstallatie werkt..
|
gitaar
ben net weer begonnen, niet in een band of badkuip en de vierde die deze grap maakt. |
ik zing, in een bandje wat momenteel niet zo onwijs opschiet
|
Ik heb vanaf mijn achtste een jaar of 5 piano gespeeld. Daarna werd sport voor mij belangrijker en ben ik gestopt, waar ik nu ontzettend van baal (n). Af en toe speel ik nog wel eens, maar ik wil dan alleen veel te moeilijke stukken :s.
|
ik drum 3 jaar.
en ik trommel op een djembé.. ik zit niet in bad wel in 2 bands. |
Ik speel nu twee jaar djembé; kom net van les. Helaas zit ik niet in een bandje.
En heb ook iets van 6 jaar blokfluit gespeeld. |
gitaar en sex
|
Ik heb acht jaar viool gespeeld (lessen). Nu speel ik nog af en toe. Ik wilde graag wat anders spelen, en aangezien wij thuis een piano hebben staan én ik al wat piano kon spelen was mijn keuze eigenlijk wel makkelijk :D Oja, ik zing ook supergraag!
|
Dwarsfluit. En ik zing / krijs. Maar niet in een band.. ben nog zoekende ;)
|
En af en toe rommel ik nog wel 'ns wat aan op zo'n midi-controller-geval.. :D
|
gitaar en basgitaar
|
vroeger wel op een snelle cursus blokfluit gezeten?
En mieke heeft een lammetje op de keybord.. Stukje metallica op de gitaar.. Jaja van alle markten thuis :D :rolleyes: |
Citaat:
ik speel gitaar..in BRA en state of flux heb wel eens bas gespeeld. en nog minder drums. maar dat kan ik niet ah wat zou ik graag piano willen kunnen spelen. :) |
voor dit soort zaken bestaat het muziekforum
|
Basgitaar, maar ik kan er niks van. Ik heb geen les en leer mezelf allemaal dingen aan die niet goed zijn. Ik bas met 3 vingers..
|
(n) :mad: Ja dan kan je er net zo goed meteen een slotje op gooien, zo'n topic is er hier al
|
Citaat:
Ik speel ook wel eens met 3 vingers om sommige stukken van Twisted van Skunk Anansie na te spelen. |
Ja, maar ik speel met met 3 vingers in totaal. Zo van 3 van de 10. Dat is toch abnormaal weinig of niet?
|
Citaat:
Probeer dan om met minstens 2 vingers (afwisselen) de snaren aan te slaan. En gebruik zoveel mogelijk vingers voor de nek/frets, het is in het begin moeilijker maar oefening baart kunst. Zo kun je de frets die verder uit elkaar liggen sneller / beter bereiken en dus sneller spelen |
luchtgitaar :rolleyes:
|
Ik speel bijna 8 jaar piano en daar ga ik nooit meer mee stoppen, behalve als het niet meer kan dan he :)
Heb driekwart jaar gitaar gespeeld, maar ben daar vanaf gegaan omdat ik een rotleraar had. In het nieuwe jaar ga ik er weer op bij een nieuwe leraar dus. Zit 2,5 jaar op zangles, maar daar ben ik sinds 2 maanden mee gestopt wegens mijn uhm... keelomstandigheden :( |
Citaat:
11111 - 33333 moet doen. Dus 5 keer iets dan raak ik al in de war. Oeps. Maare voor de frets en nek gebruik ik ook zo veel mogelijk vingers. Maar mijn pink kan echt niks. Dus dat ga ik ook niet meer oefenen. Mijn pink is dood denk ik (ik heb trouwens kleine handen). Verder probeer ik die andere 3 wel te gebruiken, maar dat lukt eigelijk alleen op de onderste snaren en niet op de bovenste snaren en laat 't nu zijn dat je eigelijk altijd de bovenste snaren gebruikt.. Maar ik ga gewoon door. Na 3 weken kun je ook nog niet alles perfect beheersen he. |
ik speel basgitaar
veul beter dan rhinus... ik kan wel met m'n vingers spelen enzo... en met een plectrum... whoohoo... |
Mij is altijd verteld dat bassen met een plectrum voor homo's is. Maare, is daarmee spelen fijn? Moet ik ook zoi'n ding aanschaffen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |