Advertentie | |
|
![]() |
|
ik speel al 7 jaar gitaar, eerst akoustisch, daarna ook elektrisch.
Ik speel in een bandje Qcumber waarbij ik gitaar speel en tweede stem doe. |
![]() |
||
Citaat:
Probeer dan om met minstens 2 vingers (afwisselen) de snaren aan te slaan. En gebruik zoveel mogelijk vingers voor de nek/frets, het is in het begin moeilijker maar oefening baart kunst. Zo kun je de frets die verder uit elkaar liggen sneller / beter bereiken en dus sneller spelen
|
Ik speel bijna 8 jaar piano en daar ga ik nooit meer mee stoppen, behalve als het niet meer kan dan he
![]() Heb driekwart jaar gitaar gespeeld, maar ben daar vanaf gegaan omdat ik een rotleraar had. In het nieuwe jaar ga ik er weer op bij een nieuwe leraar dus. Zit 2,5 jaar op zangles, maar daar ben ik sinds 2 maanden mee gestopt wegens mijn uhm... keelomstandigheden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
11111 - 33333 moet doen. Dus 5 keer iets dan raak ik al in de war. Oeps. Maare voor de frets en nek gebruik ik ook zo veel mogelijk vingers. Maar mijn pink kan echt niks. Dus dat ga ik ook niet meer oefenen. Mijn pink is dood denk ik (ik heb trouwens kleine handen). Verder probeer ik die andere 3 wel te gebruiken, maar dat lukt eigelijk alleen op de onderste snaren en niet op de bovenste snaren en laat 't nu zijn dat je eigelijk altijd de bovenste snaren gebruikt.. Maar ik ga gewoon door. Na 3 weken kun je ook nog niet alles perfect beheersen he. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |