![]() |
een tekst van Anti-Flag over 'het al dan niet punker zijn' allemaal lezen dus!
He thinks because he's got spikes on his
Leather, that he's the punkest, he thinks he's better! He walks around with his Nose in the air, the only thing bigger Than his ego is his hair He thinks that uniform he's wearing is a Good excuse for his snobby glaring He thinks that uniform he's wearing Makes him a punk, yeah I don't know when punk became a uniform I always thought that uniforms were For the army But I guess he's right he's got punk rock Hair, he paid a fortune for his gear He thinks that uniform he's wearing, Makes him a punk, yeah We've got to try to stick together! Oi! Oi! We're not supposed to fight each other Oi! Oi! Stand against the government but stand up for ourselves Oi! Oi! If this ignorance continues punk will be Lost on book shelves Oi! Oi! What happened to punk rock kids uniting, now we're competing, now we're fighting He drives the younger kids away Sacrificing us for his image, punk rock Kids will pay He thinks that uniform he's wearing Makes him a punk, yeah Davey destroyed the punk scene Davey destroyed the punk scene Davey destroyed the punk scene It's already destroyed..... ------------------------------------------------------------ Jullie reactie? |
Citaat:
Davey? Wie is davey? Fictief of die dude van AFI :P. Nee maar tekst is op zich wel goed samengevat ja. |
punk=dead
|
Citaat:
|
ik vind mijn teksten leuker
|
ik vind die tekst niet super eigenlijk....
|
goh... tis gewoon een soort van gezeik op neppunkers. alsof dat interessant is.
|
De tekst is bijna een pardox, want wie voelt zich hier nou meer punk dan wie? ;)
|
Citaat:
Je mag heus wel vertellen waarom :rolleyes: |
Citaat:
Er zit nl wel humor in :) |
bah
|
Citaat:
Lekker goed argument dan :rolleyes: |
Citaat:
bij sommige moet je toch wel ff flink doorzetten wil er iets zinnigs uitkomen :o |
Bruut!
|
Anti Flag is zeker een erg vette band, maar ze hebben gelukkig veel betere, nuttigere en intelligentere teksten dan dit geschreven. Ga naar een punkrockshow (toch wel een beetje het AF publiek tegenwoordig) en hoeveel mensen met "echte" hanenkammen zie je dan? Bijna geen (afgezien van de jongere kids die es iets proberen, maar als een hanenkam ziet het er niet uit :p)...
Deze tekst brengt toch echt niet nieuws naar mijn mening. Daarbij heeft AF toch aardig wat van die clichépunkuiterlijken op hun hoesjes gehad, en "Die For Your Government" is toch niet een titel die afwijkt van uitspraken die de punkers waarop ze doelen, naroepen. Maar goed ze zijn er dus ook zelf achtergekomen, en gelukkig schrijven ze wel goede teksten over onderwerpen waar echt over is nagedacht. Anti Flag is vet, deze tekst... Mwoh (plaatje was een beetje te groot, hier te zien, maar ik zeg erbij, t is wel een oude cd hoor : AF-cd hoesje |
Yess...
je hebt helemaal gelijk man, ken je trouwens dat nummer Anatomy of Your Enemy? |
Ik vind het stukje over uniformen best goed, en ook poëtisch en metaforisch. Ik ken het liedje trouwens niet... Zeggen ze 'Oi'? Ik bedoel, uitgesproken als ehmmh.. 'Oi'?
Verder is het natuurlijk ook wel een beetje paranoïde en arrogant. Als je het zelf goed had gedaan had je niet van die mensen aangetrokken die jouw vette scene gingen destroyen, wel? |
Citaat:
|
|
Er zijn al zoveel bands die nummers met texten als deze hebben gemaakt... Achterhaald en afgezaagd dus...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd er "ware" (om het bovengenoemde geintje maar te ontwijken) tekst volgens mij zijn er tegenwoordig veeeeeel van die mensen met een "opgeplakte" mening zo ook de punkers. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*grijns* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
over anti-flag: wel meer bands hebben zulke teksten, en de anti-flag en hun fans zijn zelf net zo un-punk als de jongen uit het nummer. kortom (n). |
Tekst is leuk bedacht maar slaat nergens op.
|
ik ken wel iemand die punk was, maar t beviel m toch niet zo goed, toen is ie na n weekje gewoon weer gestopt..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En maar zeiken en maar zeiken...
|
Davey Destroyed The Punk Scene is een vet nummer van een Anti-Flag, maar duidelijk niet één van hun betere teksten..
en over dat zij zichzelf wel heel punk noemen om zo'n nummer te schrijven.. uhm denk het niet. Het nummer bevat meerdere soorten sarcasme en het is maar net hoe je het opvat. |
Citaat:
|
punk ligt aan de beademing, kinders :)
|
Citaat:
Indeed (y) |
Citaat:
|
oi!
|
Wat een cliché nummertje zeg, na het "zonder-combat-boots-en-mohawk-ben-je-geen-punker" krijgen we dit, wat trouwens al veel eerder door anderen is gezegd.
Tja, als je toch zo de autoriteiten moet bevechten, heb je vast geen tijd om nummers over punk-of-niet te maken, heh? |
En dat was 1 van de eerste Anal Cunt-nummers die ik hoorde.
Veel informatie compact verwerken, daar zijn ze wel goed in moet ik zeggen. |
dat punk doot is
Mij intresseert het geen moer, en rutger is het nou absoluut noodzakelijk om je trui in elke topic te posten? |
kijk ook vooral de documentaire The Filth and the Fury over de Sex Pistols,... wat is punk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |