Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Anti Flag is zeker een erg vette band, maar ze hebben gelukkig veel betere, nuttigere en intelligentere teksten dan dit geschreven. Ga naar een punkrockshow (toch wel een beetje het AF publiek tegenwoordig) en hoeveel mensen met "echte" hanenkammen zie je dan? Bijna geen (afgezien van de jongere kids die es iets proberen, maar als een hanenkam ziet het er niet uit
![]() Deze tekst brengt toch echt niet nieuws naar mijn mening. Daarbij heeft AF toch aardig wat van die clichépunkuiterlijken op hun hoesjes gehad, en "Die For Your Government" is toch niet een titel die afwijkt van uitspraken die de punkers waarop ze doelen, naroepen. Maar goed ze zijn er dus ook zelf achtergekomen, en gelukkig schrijven ze wel goede teksten over onderwerpen waar echt over is nagedacht. Anti Flag is vet, deze tekst... Mwoh (plaatje was een beetje te groot, hier te zien, maar ik zeg erbij, t is wel een oude cd hoor : AF-cd hoesje Laatst gewijzigd op 12-12-2002 om 19:35. |
![]() |
|
Ik vind het stukje over uniformen best goed, en ook poëtisch en metaforisch. Ik ken het liedje trouwens niet... Zeggen ze 'Oi'? Ik bedoel, uitgesproken als ehmmh.. 'Oi'?
Verder is het natuurlijk ook wel een beetje paranoïde en arrogant. Als je het zelf goed had gedaan had je niet van die mensen aangetrokken die jouw vette scene gingen destroyen, wel?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
*grijns*
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Davey Destroyed The Punk Scene is een vet nummer van een Anti-Flag, maar duidelijk niet één van hun betere teksten..
en over dat zij zichzelf wel heel punk noemen om zo'n nummer te schrijven.. uhm denk het niet. Het nummer bevat meerdere soorten sarcasme en het is maar net hoe je het opvat.
|
Verwijderd
|
Wat een cliché nummertje zeg, na het "zonder-combat-boots-en-mohawk-ben-je-geen-punker" krijgen we dit, wat trouwens al veel eerder door anderen is gezegd.
Tja, als je toch zo de autoriteiten moet bevechten, heb je vast geen tijd om nummers over punk-of-niet te maken, heh? |
![]() |
|
|