![]() |
salvia
:confused: :confused: :confused: wie kan me uitleggen hoe je salvia gebruikt, wat er met je gebeurt en wat het voor een effect heeft??? :confused: :confused: :confused:
laat het ff weten!!! |
ik heb de ervaring dat ik heel nodig moet kakken, niet eens poepen, maar flibnk kakken....je weet wel...dat de buren (die ik niet eens heb) het ook ruiken....zo erg is deze hardcore momenteel...(y)
|
ik heb het in huis en heb 2 keer een flinke hijs genomen en er gebeurde niks. de bedoeling is dat je een intense trip krijgt van 5 a 10 minuten door de rook in te ademen en LANG in te houden.
voor meer info zie www.erowid.org |
nou, je kan gewoon de bladeren roken, maar je kan ook het extract roken. neem je het extract dan heeft het hetzelfde effect als lsd. Je weet nooit wat je te wachten staat, je bent ik een paar seconden na de grote hijs (v/d waterpijp) weg, en blijft zo'n 10 minuten weg. Flink trippen gebl;azen
|
ik heb het wel eens genomen... 2x ofzow...
2e keer was echt erg... was in pijpje gewoon en ik dacht dat ik weer in mijn kindertijd was... wat ik me ook kan herinneren is dat we het zoooo warm kregen, heet zelfs... :( kep nog een beetje staan, maar ik denk niet dat ik dat spul ooit nog ga roken... |
Citaat:
|
Citaat:
ruilen tegen wiet? :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik zal het es aan drexz vragen... die had dezelfde salvia... niet de sterkste iig... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Even voor de duidelijkheid, 't is niet de bedoeling dat er handel plaats vindt via 't forum. Dat doe je maar via MSN/ICQ/Mail/whatever.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gister voor de eerste keer Salvia Divonorium 10 x extract gerookt, op mn kamer.
Ik heb twee hits kunnen nemen van de pijp voordat ik weg was :). Een vriend van me stak de pijp aan en ik nam een diepe hit ervan, ik blies uit en terwijl ik de tweede nam begon het al. Alles om me heen "zoomde-uit" en ik staarde naar een scheur in de muur van mn kamer. Ik kreeg het heet en begon te zweten, en het was alsof alles om me heen vet snel ging en dat ook invloed op mij had. Ik merkte pas na een tijdje dat ik aan het trippen was. Ik deed mn ogen open en het leek alsof de lucht scheurde, alles had een soort paarse pinnen die alles aantrokken. Het voelde ook alsof er een soort wezen, entiteit over me heen was. De ruimte om me heen was organisch, een soort plant van binnen, in deze ruimte waren er een soort sporen, de omgeving was rood/roze. Ik zat nog steeds in mn kamer, alleen het leek alsof ik totaal ergens anders was. Op een gegeven werd de "rush" minder en begon het drukkende snelheids gevoel af te nemen tot het op een laag pitje stond en na een paar minuten was het weg. Het was een hele vreemde trip, maar ik vond het zeker vet om mee te maken. Je kunt je er niet echt op voorbereiden, als je het neemt probeer dan te blijven beseffen dat het niet echt is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja idd ik wou ook meer dan 2 hits nemen, maar het voelde alsof mn lichaam het niet meer aankon.. jammer maar op nieuwjaar zeker nog een keer :cool:
|
Citaat:
|
1300 Mics - Assasinations
geweldig nummer, je herkent er vast iets uit je salvia trip uit. Het gevoel bij het nummer dan he ? Bij mij die stem !!!! Toen ik half uit me trip was zou ik 2 gasten vertellen wat ik had meegemaakt, en ik hoorde me stem dus zo vervormen -->lachkick. |
Haha, mn broer en n gast hadden 't eens gerookt hier thuis.. haha, mn broer zat gewoon op de stoel en pratte wat raar, en die gast ging rondjes lopen in de huiskamer.. heel wicked :)
K heb t zelf nooit gerookt, en ben 't ook niet van plan :) |
bwoaaahhh wat heb ik toch eens zin om dat weer eens te gebruiken....alleen nooit geld ervoor.. :(
|
Ik ga het tijden nieuwjaar om 12 uur nemen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
daaammmmmn???? werkte niet ?!?! wat klote!!! en zonde van de salvia...
|
Citaat:
|
Citaat:
enm dan wil ik het voor mjizelf dan koop je maar fijn je eigen portie jij krijgt niets :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |