Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2002, 00:43
matthihasj
matthihasj is offline
wie kan me uitleggen hoe je salvia gebruikt, wat er met je gebeurt en wat het voor een effect heeft???

laat het ff weten!!!
Oud 14-12-2002, 03:06
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
ik heb de ervaring dat ik heel nodig moet kakken, niet eens poepen, maar flibnk kakken....je weet wel...dat de buren (die ik niet eens heb) het ook ruiken....zo erg is deze hardcore momenteel...
Oud 14-12-2002, 08:30
Isa
Isa is offline
ik heb het in huis en heb 2 keer een flinke hijs genomen en er gebeurde niks. de bedoeling is dat je een intense trip krijgt van 5 a 10 minuten door de rook in te ademen en LANG in te houden.
voor meer info zie www.erowid.org
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 08:49
alcoholnicotine
nou, je kan gewoon de bladeren roken, maar je kan ook het extract roken. neem je het extract dan heeft het hetzelfde effect als lsd. Je weet nooit wat je te wachten staat, je bent ik een paar seconden na de grote hijs (v/d waterpijp) weg, en blijft zo'n 10 minuten weg. Flink trippen gebl;azen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 09:15
Verwijderd
ik heb het wel eens genomen... 2x ofzow...
2e keer was echt erg... was in pijpje gewoon en ik dacht dat ik weer in mijn kindertijd was... wat ik me ook kan herinneren is dat we het zoooo warm kregen, heet zelfs...

kep nog een beetje staan, maar ik denk niet dat ik dat spul ooit nog ga roken...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 09:17
alcoholnicotine
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:

kep nog een beetje staan, maar ik denk niet dat ik dat spul ooit nog ga roken...
aah stuur maar op !!!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 09:17
Verwijderd
Citaat:
alcoholnicotine schreef:
aah stuur maar op !!!
kom maar halen
ruilen tegen wiet?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 09:27
alcoholnicotine
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
kom maar halen
ruilen tegen wiet?
wat heb je voor salvia ???
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 09:31
Verwijderd
Citaat:
alcoholnicotine schreef:
wat heb je voor salvia ???
geen id...
ik zal het es aan drexz vragen... die had dezelfde salvia...
niet de sterkste iig...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 09:32
alcoholnicotine
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
geen id...
ik zal het es aan drexz vragen... die had dezelfde salvia...
niet de sterkste iig...
5 x dus zeker
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 11:45
Verwijderd
Citaat:
alcoholnicotine schreef:
5 x dus zeker
ja, volgens mij wel... tis nog genoeg voor 1 vette trip...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 15:29
Wasp
Wasp is offline
Even voor de duidelijkheid, 't is niet de bedoeling dat er handel plaats vindt via 't forum. Dat doe je maar via MSN/ICQ/Mail/whatever.
Oud 14-12-2002, 15:38
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Even voor de duidelijkheid, 't is niet de bedoeling dat er handel plaats vindt via 't forum. Dat doe je maar via MSN/ICQ/Mail/whatever.
pssst..... dope kopen??
Oud 15-12-2002, 20:08
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:

waarom niet... niet leuk?
Oud 15-12-2002, 20:50
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ik heb gister voor de eerste keer Salvia Divonorium 10 x extract gerookt, op mn kamer.

Ik heb twee hits kunnen nemen van de pijp voordat ik weg was . Een vriend van me stak de pijp aan en ik nam een diepe hit ervan, ik blies uit en terwijl ik de tweede nam begon het al. Alles om me heen "zoomde-uit" en ik staarde naar een scheur in de muur van mn kamer. Ik kreeg het heet en begon te zweten, en het was alsof alles om me heen vet snel ging en dat ook invloed op mij had. Ik merkte pas na een tijdje dat ik aan het trippen was. Ik deed mn ogen open en het leek alsof de lucht scheurde, alles had een soort paarse pinnen die alles aantrokken. Het voelde ook alsof er een soort wezen, entiteit over me heen was. De ruimte om me heen was organisch, een soort plant van binnen, in deze ruimte waren er een soort sporen, de omgeving was rood/roze. Ik zat nog steeds in mn kamer, alleen het leek alsof ik totaal ergens anders was.

Op een gegeven werd de "rush" minder en begon het drukkende snelheids gevoel af te nemen tot het op een laag pitje stond en na een paar minuten was het weg.
Het was een hele vreemde trip, maar ik vond het zeker vet om mee te maken. Je kunt je er niet echt op voorbereiden, als je het neemt probeer dan te blijven beseffen dat het niet echt is.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 14:19
mirthe
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Ik heb gister voor de eerste keer Salvia Divonorium 10 x extract gerookt, op mn kamer.

Ik heb twee hits kunnen nemen van de pijp voordat ik weg was . Een vriend van me stak de pijp aan en ik nam een diepe hit ervan, ik blies uit en terwijl ik de tweede nam begon het al. Alles om me heen "zoomde-uit" en ik staarde naar een scheur in de muur van mn kamer. Ik kreeg het heet en begon te zweten, en het was alsof alles om me heen vet snel ging en dat ook invloed op mij had. Ik merkte pas na een tijdje dat ik aan het trippen was. Ik deed mn ogen open en het leek alsof de lucht scheurde, alles had een soort paarse pinnen die alles aantrokken. Het voelde ook alsof er een soort wezen, entiteit over me heen was. De ruimte om me heen was organisch, een soort plant van binnen, in deze ruimte waren er een soort sporen, de omgeving was rood/roze. Ik zat nog steeds in mn kamer, alleen het leek alsof ik totaal ergens anders was.

Op een gegeven werd de "rush" minder en begon het drukkende snelheids gevoel af te nemen tot het op een laag pitje stond en na een paar minuten was het weg.
Het was een hele vreemde trip, maar ik vond het zeker vet om mee te maken. Je kunt je er niet echt op voorbereiden, als je het neemt probeer dan te blijven beseffen dat het niet echt is.
had je ervoor als eens 5x gehad?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Eightball GOD schreef:
waarom niet... niet leuk?
nee, de eerste keer beetje... maar je krijgt het zooo warm en je gaat zoooo zweten... echt irritant...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 14:46
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
mirthe schreef:
had je ervoor als eens 5x gehad?
Nope, was mn eerste keer salvia.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 14:56
mirthe
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Nope, was mn eerste keer salvia.
dat had ik toen ook.... en het was zoooo vet! kwou meteen weer
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:08
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ja idd ik wou ook meer dan 2 hits nemen, maar het voelde alsof mn lichaam het niet meer aankon.. jammer maar op nieuwjaar zeker nog een keer
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:14
mirthe
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Ja idd ik wou ook meer dan 2 hits nemen, maar het voelde alsof mn lichaam het niet meer aankon.. jammer maar op nieuwjaar zeker nog een keer
had jij ook al veel gedronken of was je helemaal nuchter ? Ik had na één dikke hijs van een meterlange waterpijp genoeg voor een supervette lange trip
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 10:09
mirthe
1300 Mics - Assasinations

geweldig nummer, je herkent er vast iets uit je salvia trip uit. Het gevoel bij het nummer dan he ?
Bij mij die stem !!!!
Toen ik half uit me trip was zou ik 2 gasten vertellen wat ik had meegemaakt, en ik hoorde me stem dus zo vervormen -->lachkick.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 00:36
p-chez
p-chez is offline
Haha, mn broer en n gast hadden 't eens gerookt hier thuis.. haha, mn broer zat gewoon op de stoel en pratte wat raar, en die gast ging rondjes lopen in de huiskamer.. heel wicked
K heb t zelf nooit gerookt, en ben 't ook niet van plan
Oud 27-12-2002, 01:12
mirthe
bwoaaahhh wat heb ik toch eens zin om dat weer eens te gebruiken....alleen nooit geld ervoor..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 12:14
Griller
Griller is offline
Ik ga het tijden nieuwjaar om 12 uur nemen
Oud 29-12-2002, 12:36
mirthe
Citaat:
Griller schreef:
Ik ga het tijden nieuwjaar om 12 uur nemen
DAT zou ik dus nooit doen !! al dat enge vuurwerk wat je trip binnen komt, bleuch
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 11:34
Griller
Griller is offline
Citaat:
mirthe schreef:
DAT zou ik dus nooit doen !! al dat enge vuurwerk wat je trip binnen komt, bleuch
Dat lijkt mij nujuist vet ..
Oud 02-01-2003, 10:20
mirthe
daaammmmmn???? werkte niet ?!?! wat klote!!! en zonde van de salvia...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:11
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Barelientje schreef:
ik heb het uitgeprobeert met griller en het werkte niet!
volgende keer is het 10x en dan allebei 1 grammetje ofzow
kijke of we dan wat voelen
Een gram 10x-extract?! Ik maak alvast een afspraak bij 't ziekenhuis oké?
Oud 02-01-2003, 16:05
Griller
Griller is offline
Citaat:
Barelientje schreef:
ik heb het uitgeprobeert met griller en het werkte niet!
volgende keer is het 10x en dan allebei 1 grammetje ofzow
kijke of we dan wat voelen
hahaha een gram ... dat mag je dan fijn alleen doen ik wil gewoon de volgende keer 30 mg 10x extraact ipv 30 mg 5x extract
enm dan wil ik het voor mjizelf dan koop je maar fijn je eigen portie jij krijgt niets
Oud 02-01-2003, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Barelientje schreef:
wie bood het hier aan???
dat mag hier niet, maar ik bied 1 hijs aan, gratis, moet je alleen wel halen... (ik wil die troep niet meer) maja, voeg me maar toe op msn
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 14:31
Griller
Griller is offline
Citaat:
Barelientje schreef:
wie bood het hier aan???
hahah secret junkie
Reageren

Regels voor berichten