Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2003, 23:15
apekop123
apekop123 is offline
Ik weet dat er al een (groot) topic over salvia is geweest, maar ik wil graag iets anders weten.

Leg het salvia gevoel uit

Ik heb zojuist salvia genomen (kleine dosis). Laat ik eerst ff vertellen hoe ik hier zit. Het is 12 uur. Me ma is thuis maar die is naar bed. Ik heb een laptop op m'n schoot met muziek aan!

Dit heb ik er direct na opgeschreven (de cursieve text voeg ik nu toe)

Na het nemen krijg je het gevoel dat er mensen in dezelfde ruimte zijn. Mensen waar je een band mee hebt (denk ik (weet ik ))

Ik weet niet of dit een standaard salvia effect is, maar ik heb het nu zo'n 3 keer gehad. Het is het gevoel dat je krijgt als er bijv een goede vriend/vriendin naast je zit. Je hoeft niet om de seconde te kijken of hij/zij er nog zit. Je weet het. Zo'n soort gevoel kreeg ik onder het trippen ook, maar dan van meerdere mensen.

Volgende keer niet nemen als er niemand thuis is (zelfs dat is niet genoeg)
Nemen op een plek waar je 100% cker weet dat je niet gestoord (als in iemand die je komt storen (niet gek)) wordt

Ik wil nog een stuk verder trippen, maar ik wil het dan wel doen op een plek waar ik weet dat er niemand kan komen. Een paar trips eerder deed ik het thuis in de woonkamer. M'n ouders waren op vakantie en ik wist dus dat er niemand in huis was (en zou komen). Maar voor m'n gevoel zat ineens heel de familie in de kamer en ik kon ze niet uitleggen dat ik tripte. Daarom wil ik dus volgende keer in de natuur zitten

Het gevoel van vroeger. Zoals je vroeger naar dingen met felle kleuren kon kijken

Surfen (surfzeil)

Vroeger keek ik vaak naar m'n pa/oom als ze aan het surfen waren. Het surfzeil bestond uit hele felle kleuren (roze geel oranje enz). Zo als je vroeger kon staren naar die mooie kleuren zo'n gevoel gaf alles wat kleur had in me kamer mij

Alles draait maar in kleine rotatie's te grootte van een mast

Stel je het zo voor de mast draait en daardoor kun je 'm niet pakken. Dan pak je 'm onderaan en draai je dus verder (tegengestelde richtting)

Dit kan ik denk ik niet echt uitleggen. Ik heb het ook al meerdere keren ervaren onder vorige trips. Het gevoel dat alles draait in een soort spiraal vorm. En het gevoel dat jij erin meegaat. Zoals ik al zei ik kan dit niet heel erg goed uitleggen

Zodra je er bent weet je het weer. Het is een gevoel dat alleen salvia geeft. Het is een gevoel wat je niet kunt opschijven. Het is zelfs zo erg dat je het jezelf niet eens kunt voorstellen. Maar zodra je er bent weet je het weer precies. Dit is het gevoel en ik kan niet onder woorden brengen

Tja dit spreekt een beetje voorzich. Je raakt langzaam gewend aan salvia. Niet dat je er minder van merkt ofzow (ik iig niet) , maar je weet gewoon meteen dat je in een salvia wereld zit. Het is een gevoel wat ik ook niet op een andere manier kan ervaren.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en ik hoop dat er meer hun manier van salvia ervaren kunnen posten
Oud 01-09-2003, 23:24
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Nu krijg ik toch echt zin om eens echt het salvia gevoel goed te ervaren. Ik ben nog nooit verder gekomen dan het stoned zijn gevoel bij salvia.
Oud 01-09-2003, 23:25
Mir-idiotA
wel leuk zo

ik heb éen keer gehad dat ik er nog wel beetje bij was toen ik tegen iemand praatte hoe ik het voelde. Ik vertelde dat mijn hoofd dus de bank in werd getrokken, en ohja me stem is ook weer raar. Maar eigenlijk is dat natuurlijk mijn normale stem zoals ie in het echt is, alleen hoor ik dat alleen nu en normaal gesproken niet.
Dus toch wel trippy maar dan zegmaar toch zonder dat ik het doorhad (op me hoofd in de bank na dan )

Maarja, een andere keer waren de twee mensen die bij me in de kamer zaten ook in mijn trip, maar wel met andere hoofden waar ik best wel een angstig gevoel van kreeg:"als ik ze nou ooit maar weer gewoon zie zoals ik ze vroeger zag!" ging er toen door me hoofd.

Nee, het is te moeilijk om uit te leggen hoe salvia op je inwerkt.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 23:29
apekop123
apekop123 is offline
ik weet ook nog een quote (van mezelf ) onder een salvia trip buiten.

Alles is van plastic!

en zo leek ook echt alles vooral natuur, en dat is dus best vreemd want natuur en plasic zie ik als tegengestelde.

Alle bomen leken gewoon nep.

Komt dit iemand bekend voor?
Oud 01-09-2003, 23:32
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Drexz schreef op 02-09-2003 @ 00:29:
ik weet ook nog een quote (van mezelf ) onder een salvia trip buiten.

Alles is van plastic!

en zo leek ook echt alles vooral natuur, en dat is dus best vreemd want natuur en plasic zie ik als tegengestelde.

Alle bomen leken gewoon nep.

Komt dit iemand bekend voor?
Ja, in al die 100derden trip reports die ik op erowid heb gelezen kwam dat wel vaker voor ja
Oud 02-09-2003, 08:46
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
en wat is het precies? is het een pil oid? en gewoon bij de coffeeshop te krijgen of alleen bij je eigen pillenboer? gemiddelde prijs en +/- dosering?
Oud 02-09-2003, 10:33
Wasp
Wasp is offline
Leuk verslag! Ikzelf ben ook geinteresseerd in Salvia. 1 keer geprobeerd, maar ik deed het waarschijnlijk niet goed. Op welke manier doe jij het, Drexz?
Oud 02-09-2003, 10:34
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Th@ Wolf schreef op 02-09-2003 @ 09:46:
en wat is het precies? is het een pil oid? en gewoon bij de coffeeshop te krijgen of alleen bij je eigen pillenboer? gemiddelde prijs en +/- dosering?
Het zijn kruiden, te halen bij de plaatselijke smartshop. 1 zakje, goed voor 2 trips, kost rond de 10 euro.. (hier in Groningen dan)
Oud 02-09-2003, 12:33
apekop123
apekop123 is offline
Bij ons kost het 14 euro en kun je er 6 keer van trippen (of 12 keer licht)

Ik denk trouwens dat de manier van gebruiken best veel verschil maakt.

Als ik een hijs neem van een sigaret voel ik er niet veel van (ik rook niet)

Als ik een sigaret open maak en de tabak in een waterpijp doe slaat het een stuk harder in.

Als ik de tabak in een gewone (opa) pijp doe slaat het helemaal hard in.

Ik heb vaker salvia met waterpijp genomen en 1 of 2 keer met gewone pijp. Ik heb alleen het gevoel dat het met een gewone pijp een stuk harder inslaat. (ga volgende keer ook weer met normale pijp)

Verder gebruik ik een gewone aansteker. Ik neem een zo diep mogelijke hijs en hou 'm tussen de 10 en 20 seconde in.

Dan blaas je de rook uit en voel je nog niets. Daarom neem je meteen nog een hijs (en daarna nog 1 of 2)

Met salvia moet je gewoon ff snel een paar hijsen nemen, want als het echt begint te werken (na een minutje ofzow) kun je soms niet eens meer normaal je pijp wegleggen. (laat staan nog een hijs nemen)
Oud 02-09-2003, 12:45
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Ik heb 1 salviatrip gehad in mijn eigen achtertuin (ik woon op mezelf) en het geluid van de stem van mijn medetripper werd verlangzaamd en klonk met veel meer bass, de hele tuin werd steeds lichter en lichter, alsof ik de "brightness" van mijn realiteit steeds hoger zette. Totdat de bomen, struiken en het gras bijna wit waren... en toen kwam ik meer in de na-fase. En werd alles langzaam weer zoals het een paar minuten ervoor ook was .
Oud 02-09-2003, 12:48
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Welke sterkte neem jij ze?

Toen ik het deed had ik 5 x extract en ik had had uiteindelijk het heele zakje opgerookt terweil die goed zou moeten zijn voor een stuk of 6 sterke trips niet dus(voor mij dan). Ik was nogsteeds alleen maar raar stoned en ik zag een soort wolkachtig goedje voor mij ogen, meer niet. Ik wil daarom graag sterkere proberen zodat ik niet steeds afgeleid wordt omdat ik opnieuw meer in me pijpje moet stoppen enzo.
Oud 02-09-2003, 12:59
Mir-idiotA
bij harrie the 5th komt me ook wel bekende dingen voor.
Na een diepe, lange hijs had ik na een paar sec. dat alles heel snel ging en dat ik helemaal totaal ergens anders was. in de na-fase zoals jij zegt hoorde ik mijn eigen stem dus ook al dat van een raar wezen ofsu (waardoor ik vervolgens een lachkick kreeg die weer even raar klonk)

Het gevoel dat ik in de bank zat maar er iets keihard naar voren ging was echt heel heftig!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 14:55
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 02-09-2003 @ 13:48:
Ik wil daarom graag sterkere proberen zodat ik niet steeds afgeleid wordt omdat ik opnieuw meer in me pijpje moet stoppen enzo.
De verkoper in de smartshop zei tegen me dat je na 1 hijs ongeveer een kwartier imuun bent. Misschien moet je gewoon een hele fucking diepe grote hijs nemen. (hijs in 1 hijs je pijp leeg)
Oud 03-09-2003, 16:30
Verwijderd
ik kon veel dingen die je vertelde wel linken met me paddo trip, gevoelens van vroeger, toen ik nog klien was enzo, spiralen, kleuren, ik hoorde ook geluidelen, klokken, alarmen, bellen, toeters, echt freaky, en toen ik tv keek, zag ik de personen als thunderbirds mannetjes maar ik weet zeker dat t ze niet waren , ook dat plastice zegmaar
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 16:30
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Drexz schreef op 03-09-2003 @ 15:55:
De verkoper in de smartshop zei tegen me dat je na 1 hijs ongeveer een kwartier imuun bent. Misschien moet je gewoon een hele fucking diepe grote hijs nemen. (hijs in 1 hijs je pijp leeg)
Dat deed ik ook, ik nam elke keer een zo diep mogelijke suk. Ik ben er gewoon niet zo gevoelig voor denk ik, en dus wil ik een sterker extract probeere.
Oud 03-09-2003, 17:50
Footprint
Footprint is offline
hm ik ben er wel benieuwd naar geworden
toen jullie dit wilde gebruiken heb je het dan toen gedaan of twijfelde
zo ja, wat dacht je dat de voor en nadelen zouden zijn?
Oud 03-09-2003, 18:08
Verwijderd
Ik twijfelde niet, iedereen zei dat alleen eht doseren goed meot gaan, amar dat ging heel goed, ik zat erbij en toen gewoon lekker naar binnen token die shit en spacen. Het duurt tog maar 15 min., mja een bad trip van 15 min kan op zich maybe wel werg zijn. Maar tog, amper gevaar bij salvia.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 00:34
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ik spacede em helemaal kapot op salvia

Tijdens mn eerste trip 'brak' ik door in salvia hyperspace. Het wordt door mensen die ook DMT hebben genomen als dezelfde hyperspace beschouwd, alleen zonder 'guidance' van salvia. Zo ervaarde ik het ook, in die hyperspace voelde ik de salvia die me dingen uitlegde.

Eerst was het alsof ik in een spaceshuttle zat, en ik met G-10 ging. Alsof er 10.000 naalden tegen mn huid aan drukte van de snelheid. Terwijl ik dit voelde begon de lucht te 'scheuren' ik zag vortexen in de lucht en op de plek van de gescheurde lucht een soort lijnen... allemaal lijnen die in elkaar overliepen.

Ik kwam in een soort 'Dome' terecht. Mensen die DMT hebben genomen kennen deze dome, het is dezelfde Dome als die op DMT. In het centrum was een soort enorme entiteit. Een ENORME cilinder die leefde. De lucht was compleet organisch en er zweefden een soort energetische bollen rond, die in connectie waren met deze cilinder.

Ik was ook een van die bollen, en ik wachte daar, ik heb geen idee hoe lang, het leek een miljoen jaar en 1 seconde tegelijkertijd en toen kwam er een soort Geel-Gel wezen op me af. Die raakte me aan en ik voelde me heel warm worden, een heerlijk warm gevoel. Toen dropte ik er weer uit en kwam ik langzaam terug in 3 dimensionaliteit.

De tweede keer was ik niet doorgebroken, maar toen had ik wel extreme open-eye visuals en abnormale psychologische space.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 02:05
apekop123
apekop123 is offline
De muziek leek tegen me te praten.

later (na de trip) merkte ik dat het muziek was zonder stemmen

Ik kreeg heel sterk het oja gevoel. Het gevoel dat je krijgt als je bijv een moeilijke som op wil lossen en het lukt niet en ineens komt iemand met de manier en dan denk je ojaaaaaaaaa jezus dat ik daar zelf niet op ben gekomen. Dat gevoel had ik een hele tijd (weet niet hoelang tijd had geen betekenis meer)

Ik snapte niet meer of ik zat of lag. Op 1 of andere manier begreep ik gewoon ff niet meer wat onder en boven was. Het gevoel van zwaartekracht was weg.

@ Footprint

De 1e keer wist ik er nog niet erg veel van. Ik had niet (zoals met bijv paddo's) half erowid uitgekamt naar info. De 1e trip was ook m'n lichtste. De keren erna had ik geen problemen totdat ik bad ging. Eigenlijk ging ik opzich helemaal niet bad, maar ik had gewoon totaal niet verwacht wat ik meemaakte. De trip was zo heftig dat ik niet eens meer wist dat ik een levend iets was. (totaal 1 met het universum). Voor elke trip die ik daarna deed was ik vrij zenuwachtig. Ook deze keer. Bang voor wat je misschien zult tegen komen. Maar direct onder de trip besef ik me altijd dat het goed gaat en is al het gevoel van angst omgezet in nieuwschierigheid.

Het is niet dat ik echt bang ben (anders zou ik het niet doen) maar het is gewoon een gevoel van "This is it" je weet dat het gaat komen, en toch weet je totaal niet wat je kunt verwachten.
Oud 04-09-2003, 08:50
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Na drexz zijn verhaal te hebben gelezen heb ik me toch maar voor genomen zeer binnekort weer eens een bezoek aan de smart shop te brengen.
Oud 04-09-2003, 09:01
Mir-idiotA
doen!

gister die film gezien op yorin?
dead man on campus ofsu heette die?

nou, het gaat om de waterpijp die erin voorkwam.
als je die gezien hebt, weet je waar ik de salvia door gerookt heb.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 09:19
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Nee, ik heb gister Finding Nemo gekeken (die nieuwe disney film)

Ik denk dat ik ze dit keer ook door een waterpijp ga roken. Moet ik wel eerst ff een mooie aanschaffen
Oud 04-09-2003, 10:25
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 04-09-2003 @ 10:01:
doen!

gister die film gezien op yorin?
dead man on campus ofsu heette die?

nou, het gaat om de waterpijp die erin voorkwam.
als je die gezien hebt, weet je waar ik de salvia door gerookt heb.
hehe ik heb de film niet gezien maar die bong wel.
bruut ding
Oud 04-09-2003, 12:52
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Was het een bijzondere bong dan?

Een vriend van me had een 2 traps bong gaaf ding.
Oud 04-09-2003, 15:08
Mir-idiotA
Citaat:
dreadmanneke schreef op 04-09-2003 @ 13:52:
Was het een bijzondere bong dan?
hele grote minstens meter lang
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2003, 16:34
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Wauw

Die bong van een vriend van me was ook zeker een meter groot, het waren er zeg maar 2 op elkaar... waarbij de rook 2 keer door het water ging. Erg chill ding.
Oud 04-09-2003, 18:29
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ik heb echt nog nooit van salvia gehoord.
Oud 04-09-2003, 20:03
Mir-idiotA
Citaat:
dreadmanneke schreef op 04-09-2003 @ 17:34:
Wauw

Die bong van een vriend van me was ook zeker een meter groot, het waren er zeg maar 2 op elkaar... waarbij de rook 2 keer door het water ging. Erg chill ding.
probeer daar es één grote salvia hijs door dan
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 21:59
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 04-09-2003 @ 21:03:
probeer daar es één grote salvia hijs door dan
Goed idee
Oud 04-09-2003, 23:24
Mir-idiotA
Citaat:
dreadmanneke schreef op 04-09-2003 @ 22:59:
Goed idee
ik barst ervan, *ehem*
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:47
coopergirl
coopergirl is offline
[knipperdepknip]

vraagje:

Een dude uit m'n klas vertelde dat je Salvia ook kunt snuiven
Ik ken het enkel en alleen via sigaret/ en (water)pijp...

Oud 06-09-2003, 21:07
Mir-idiotA
Citaat:
coopergirl schreef op 06-09-2003 @ 21:47:
[knipperdepknip]

vraagje:

haha, alles valt te snuiven
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 15:12
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 06-09-2003 @ 22:07:
haha, alles valt te snuiven
....Ook met hetzelfde effect¿?

Joyce
Oud 09-09-2003, 15:23
Mir-idiotA
Citaat:
coopergirl schreef op 09-09-2003 @ 16:12:
....Ook met hetzelfde effect¿?

Joyce
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 18:10
Günther
Günther is offline
Citaat:
[knipperdepknip]

vraagje:

salvia in een cigaret is nutteloos, want het werkende bestandsdeel van salvia heeft een hogere ontbranding dus moet t wel met een ijpje en snel geinhaleerd worden om effect te hebben (eten kan ook maar dan duurt t langer voordat t werkt en de trip is ook langer)
Oud 10-09-2003, 21:34
Prudentulo
Prudentulo is offline
Over die ontbrandingstemperatuur.. Die keer dat ik het geprobeerd heb zaten we moeilijk te doen met een gasbrandertje omdat ik gelezen had dat je een butaangas-aansteker moet gebruiken.. Maar het kan dus ook met een gewone aansteker?
Verder merkte ik er vrijwel niets van.. M'n ogen gingen een beetje dichtstaan en dat was het. Ik denk dat het toch niet helemaal goed is gegaan met ontbranden, het was buiten met wind en op een shit-locatie.. Maar goed, binnenkort een keertje goed doen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:44
Günther
Günther is offline
Citaat:
Prudentulo schreef op 10-09-2003 @ 22:34:
Over die ontbrandingstemperatuur.. Die keer dat ik het geprobeerd heb zaten we moeilijk te doen met een gasbrandertje omdat ik gelezen had dat je een butaangas-aansteker moet gebruiken.. Maar het kan dus ook met een gewone aansteker?
Verder merkte ik er vrijwel niets van.. M'n ogen gingen een beetje dichtstaan en dat was het. Ik denk dat het toch niet helemaal goed is gegaan met ontbranden, het was buiten met wind en op een shit-locatie.. Maar goed, binnenkort een keertje goed doen
gewone aansteker is toch minder hoor, t beste is gewoon zo'n inmense gasflam-unit te gebruiken maar of dat nou perse een butaan ding moet zijn lijkt me vreemd. voor de rest vond ik t ook niet extreem ofzo, kga binnenkort wel 15x halen maar ze hadden daar alleen maar 5x dus tja gewoon iets meer ingedaan... het gevoel was te omschrijven met het gevoel dat je hebt in een paddo trip maar zonder de trip dus ik vond t niet helemaal geslaagd, ff kijken of 15x beter is en anders blijgf ik bij de paddos (doe ik zowiezo wel maja )
Oud 11-09-2003, 15:58
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Wasp schreef op 02-09-2003 @ 11:34:
Het zijn kruiden, te halen bij de plaatselijke smartshop. 1 zakje, goed voor 2 trips, kost rond de 10 euro.. (hier in Groningen dan)
waar in groningen? bij de dreamfactory aan het zuiderdiep?
Oud 12-09-2003, 14:19
Mir-idiotA
ha! ze verkopen nu salvia x5 en x10 in Leeuwarden!!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 12-09-2003 @ 15:19:
ha! ze verkopen nu salvia x5 en x10 in Leeuwarden!!
en dat is???

k ken 1 persoon die salvia heeft gerookt... beetje extreem voorbeeld ook *binnenpretje* maar die suckte dus 10 euro ineens naar binnen....

en hij ging toen maar over de grond kruipen, vond ie leuk ofzo... k snapte er geen hol van wat ie nou bedoelde
Oud 12-09-2003, 14:24
Mir-idiotA
wat bedoel je met: en dat is??
de prijs?
25 euro voor x10
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:28
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 12-09-2003 @ 15:24:
wat bedoel je met: en dat is??
de prijs?
25 euro voor x10
wat is x10??

heb ik vandaag teveel koffie op??
Oud 12-09-2003, 14:29
Mir-idiotA
ik iig teveel ephedra.

extract!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
en wederom snap ik er geen hol van

nevermind
Oud 12-09-2003, 14:32
Mir-idiotA
extract. gewoon hoe geconcentreeder hoe hoge rhet extract.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:38
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 12-09-2003 @ 15:32:
extract. gewoon hoe geconcentreeder hoe hoge rhet extract.

ah.......op die fiets... ja... teveel koffie dus
Oud 12-09-2003, 23:00
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
[knipperdepknip]

vraagje:

je kunt het kauwen, dus losse blaadjes, of makkelijker bolletjes gerold van blaadjes. Extract is veel makkelijker en dat moet door een pijp gerookt worden, in een sigaret of joint werkt het volgens mij niet tot nauwelijks. Ook zijn er speciale vaporizers voor blad extract en voor de echte helden: pure salvanorin-A. Snuiven heb ik nog nooit gehoord. Het extract wordt aangegeven door de 5x en 10x (15x, 20x enz.) voor de mensen die het niet begrijpen. De plant salvia bevat de stof salvanorin-A (of iets wat ongeveer zo klinkt) net zoals wiet THC bevat. Uit de bladeren van die plant wordt de werkende stof gewonnen en vervolgens in een bepaalde dichtheid terug in het blad verwerkt. Die dichtheid is het extract, heb je 5x extract dan heb je minder sterke salvia als 10x. Dan heb je ook nog 15x en hoger, maar volgens mij kun je die niet in de smartshop kopen (ik kan me vergissen want ik heb ergens gelezen dat ze ergens op een site tot heel hoog gaan met de extracten).

Laatst gewijzigd op 12-09-2003 om 23:06.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 23:27
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
mijn enigste keer salvia was wel leuk. Was ook alleen, en wist er verder nog vrij weinig over, 4 diepe halen uit een waterpijp genomen en lang ingehouden

na 30 seconden ging het ligt uit, en weet er nog vrij weinig van, ik weet dat ik op de moment op de bank zat en het gevoel had dat ik vast zat in de bank, althans onderdeel was van de bank, later las ik dit dat vrij normaal is... helaas heb ik niet de 2'd wereld ervaren, en ook niet een out of body weet wel dat ik volgende de klok 12 minuten later weer "wakker" werd op de grond. Veel tintelingen door me lichaam, en dieptes die heel raar waren. voorbeeld : hou je armen gestrekt tegen je toetsenbord aan, en probeer je dan zover mogenlijk naar achteren te rekken zonder je toetsenbord los te laten... dat gevoel had ik, maar dan met de hele kamer behalve ik en de bank waar ik vast in zat
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:55
Günther
Günther is offline
Citaat:
Altonix schreef op 18-09-2003 @ 19:24:
als je Salvia in zakjes koopt, worden ze dan als hele blaadjes erin gedaan of als een soort poeder?

if blaadjes: kan je ze dan gewoon in balletje rollen of hoe heet dat, het heeft een naam, anyway, dat kan je dus langzaam kauwen?

ik rook liever niet, ik prefer kauwen enzo

thank you
je krijgt t fijngemalen (1bij1mm) in een zakje
Oud 19-09-2003, 11:10
Mir-idiotA
je weet toch nooit helemaal zeker hoe het uitpakt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten