Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   -Ghost Ship- (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=309746)

Not for Sale 15-12-2002 20:04

-Ghost Ship-

Ik heb Zaterdag Ghost Ship gezien.. wie heppem ook al gekeken?
Erg goed vond ik , en eng :D
In het begin dacht ik al (na : jakkes!) 'hee, origineel gegeven voor zo'n film', maar het was nog niks..
Ik denk de spannendste en engste film die ik dit jaar heb gezien, en een van de beste. (ik verwacht wel dat TTT 'm onttroont.. al hoewel... we zullen zien :) )

Coolkast

Tiga 15-12-2002 20:10

Het lijkt me een kutfilm. Maar ja, dat is een vooroordeel.
Als meerdere mensen hier zeggen dat hij echt sterk is dan wil ik het nog wel overwegen om hem een keer te huren, maar dat soort films kennen we nou wel dacht ik.

Isobel 15-12-2002 20:36

Die ga ik dus niet kijken, want dan kan ik weer drie weken lang niet slapen zonder licht aan. :|

Sithan 15-12-2002 21:08

Dat vonk nou echt een onwijs slechte film...t kon me vanaf dat ranzige begin geen moment meer boeien...
Nee had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht...

Berretje 15-12-2002 21:34

Nee... idd een @^%$# film... En te verstaan dat ik um 2 keer gezien heb... (tjah, krijg je als iedereen gratis met je naar de film mag ;) )

Aurora 15-12-2002 21:41

Een van de slechtste films die ik ooit heb gezien. Die beginscene was echt lachwekkend gewoon. Geldverspilling ten top.

Aurora 15-12-2002 21:42

Citaat:

Coolkast schreef:
(ik verwacht wel dat TTT 'm onttroont.. al hoewel... we zullen zien :) )
Alhoewel?

:D

Sorrie :p

Stevill 16-12-2002 00:42

ik willem nog wel zien hij lijkt mij erg cool.

Anonymous John 16-12-2002 07:47

Leuke openingsscène, maar de rest van de film was bagger.

dreadlocks 16-12-2002 08:23

*screams* WAT GEBEURT ER IN DE OPENINGSSCENE!?!??!?!

:-D

ik heb m nog nie gezien namelijk, maar nu ben ik wel ERG nieuwschierig

Anonymous John 16-12-2002 09:08

SPOILERS

Een groep passagiers staan te dansen op een cruiseschip, een kabel schiet los en snijdt zich door alle mensen heen.

Unexplained 16-12-2002 11:24

Ik heb in een deuk gelegen van het lachen. Mijn vriendin kwam regelmatig 10 centimeter los van haar stoel. :D

Al-met-al goede entertainment, maar geen topper.

ZHAzha 16-12-2002 11:42

Ik vond het wel een spannende film.
Maar dat was het dan ook wel.

legatus 16-12-2002 12:05

Niet de verschrikking van het jaar (Halloween : Ressurrection), maar hij komt in de buurt. Geen spanning, geen sfeer.

Het beste van de film? De Loveboat-achtige openingstitels die de meeste mensen op het verkeerde been brengt.

the exploding boy 16-12-2002 12:41

het lijkt me echt een zwaar voorspelbare film ( dus ook wat "zooooo" onverwacht is en iedereen op het verkeerde been zet) Ik heb de reclame gezien en je weet alweer de hele film ( really, want ik ben het even na wezen vragen of mijn idee van de film klopte)

Niks voor mij dus, maar wie weet is ie toch geweldig. Misschien ga ik hem wel zien

legatus 16-12-2002 12:46

MEGASPOILER

Citaat:

really, want ik ben het even na wezen vragen of mijn idee van de film klopte
Oh? Ik had niet direct in de gaten dat er een afgezant van de duivel zieltjes kwam verzamelen...

Daarnaast vond ik het einde een beetje frapant, [de afgezant] zijn doel is uiteindelijk om zieltjes te verzamelen. Dat goud zal hij wel als lokaas gebruiken maar is eigenlijk grote onzin omdat hij ook niet-gemerkte mensen meeneemt. Daarnaast corrupeert goud niet een ziel, maar de gedachtengang van zo'n mens.

Simon 16-12-2002 16:58

Offtopic: Waarom heeft nog niemand een recensie naar mij gestuurd? :p Dan kan die hier online: http://fun.scholieren.com/films

Ghost Ship lijkt me echt het prototype-kutfilm, maar dat is op weinig gebaseerd. Het komt op mij over als een dertiende uit een dozijn-Hollywood-film.

Uice 16-12-2002 17:11

Hoezo origineel gegeven? Er zijn genoeg van zulksoort films, en Ghost Ship is zelfs een remake van een -ongetwijfeld betere- film.

Not for Sale 16-12-2002 17:17

Hmm, whaa, ommhf..

Tja. Ik moet zeggen dat nu het wat gezakt is ik de film ook niet meer zo géwéldig vind als toen ik de topic opende.

Maar ik vind hem niet echt voorspelbaar hoor. Okee, dat er een klein meisje als geest is , is misschien wat cliché. Maar dat boeit niet zo. Misschien zie ik te weinig horror om er een goed oordeel over te hebben, hoewel ik er toch ook wel ken die ik nou bagger slecht vind (de meerderheid). Een klasgenoot van mij zegt dat als ik achterin de zaal had gezeten, dat ik hem dan zeker niet spannend of eng had gevonden. (aparte theorie :) )

Not for Sale 16-12-2002 17:19

Citaat:

Juice schreef:
Ghost Ship is zelfs een remake
Is dat zo?

And even then, er zijn geen tientallen andere films waarin gebeurt wat staat bij Anonymous John z'n spoiler

Naar mijn weten.

Not for Sale 16-12-2002 17:20

Citaat:

bloem schreef:
Alhoewel?

:D

Sorrie :p

Niet te bevooroordeeld zijn, niet te hoge verwachtingen :)
Hij kan best héééél slecht zijn.

Uice 16-12-2002 17:24

Citaat:

Coolkast schreef:
Is dat zo?

And even then, er zijn geen tientallen andere films waarin gebeurt wat staat bij Anonymous John z'n spoiler

Nee dat niet en dat was ook een mooie scene, maar een klein meisje als geest enzo was wel behoorlijk cliché.

freggelfreak 16-12-2002 18:03

kvind hem best slecht zou de film een 4 geven ofzo:P de openingsscene was wel orgineel en onverwacht, maar zo ongelooflijk nep. hoe het eruit zag was echt slecht. verder vond ik de film ook niet al te boeie. viel half in slaap:P serieus

Bluesummers 16-12-2002 18:11

k ga erheen met mn vriend en zijn moeder :D

the exploding boy 16-12-2002 19:07

Citaat:

legatus schreef:
MEGASPOILER

Oh? Ik had niet direct in de gaten dat er een afgezant van de duivel zieltjes kwam verzamelen...

Daarnaast vond ik het einde een beetje frapant, [de afgezant] zijn doel is uiteindelijk om zieltjes te verzamelen. Dat goud zal hij wel als lokaas gebruiken maar is eigenlijk grote onzin omdat hij ook niet-gemerkte mensen meeneemt. Daarnaast corrupeert goud niet een ziel, maar de gedachtengang van zo'n mens.

:rolleyes: waarmee ik niet bedoel dat ik de hele film uit mijn kop ken :rolleyes:

Gewoon de dingen die ik er over had gedacht klopten, maar ik kan ook niet alles weten ben geen helderziende. Maar wat ik er van weet vind ik het gewoon gene boeiende film.

Jadis 23-12-2002 19:00

Citaat:

Unexplained schreef:
Ik heb in een deuk gelegen van het lachen. Mijn vriendin kwam regelmatig 10 centimeter los van haar stoel. :D
Dat vind ie leuk hoor. :p Ik ben nogal schrikachtig maar echt eng was 't niet.

Citaat:

Al-met-al goede entertainment, maar geen topper.
Nee. Ik had er iets heel anders van verwacht.

vixen 23-12-2002 20:16

'k vond em in et begin vies, toen stom en toen nog stommer. Ik vond het een beetje een voorspelbare film.

Justice 23-12-2002 23:22

Ik ben er de 5e December naartoe gegaan... Ik vond het slappe hap. Wel leuk, maar toch slap...

B-film vermaak...

~Black Rose264~ 24-12-2002 11:03

Ben gistere gegaan en et is echt een bagger film 1e klas :D Mja, de mense waarmee ik ging hebben et nu wel over ongemerkte zwevende zieltjes die ze gaan halen :P
Ik vond het begin wel leuk, het was alleen zo verschrikkelijk nep allemaal..

purplerose 24-12-2002 12:39

Ik heb em gister gezien.... toen ik de naam hoorde had ik al zo mn twijfels over de kwaliteit van deze film, een beetje onorigineel, maar toen ik het begin zag dacht ik hmmm dat is wel aardig maar ja de rest was gewoon weer veeeeeel te amerikaans... en gewoon ranzig en slecht en onorigineel en nep mja je ken niet alles hebben he :D . het ergste was nog dat die Epps gered werd... arrggggg mja het leuke was het commentaar van de mensen waarmee ik ging over de gemerkte zieltjes(zie blackrose :D )

Not for Sale 27-12-2002 15:53

Maar de muziek was goed! :)
De gozer die verdrinkt als het kleine scheepje zinkt, die muziek die hij draait, WAT is dat ??? :D
Als je ziet wat er nou eigenlijk gebeurt is, trouwens ook een GOEDE scene, heb je die muziek ook..

Rocksaan 27-12-2002 21:55

Wat een waardeloze film, spannend ja oké, maar ik vond het "TE onrealistische" erg jammer...en wat een lomp einde, echt een waardeloos plot
de soundtrack was nog het beste
mudvayne-not falling :D

Not for Sale 28-12-2002 09:16

Citaat:

Rocksaan schreef:

de soundtrack was nog het beste
mudvayne-not falling :D

tenk joe :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.