Advertentie | |
|
![]() |
|
Offtopic: Waarom heeft nog niemand een recensie naar mij gestuurd?
![]() Ghost Ship lijkt me echt het prototype-kutfilm, maar dat is op weinig gebaseerd. Het komt op mij over als een dertiende uit een dozijn-Hollywood-film.
|
Hmm, whaa, ommhf..
Tja. Ik moet zeggen dat nu het wat gezakt is ik de film ook niet meer zo géwéldig vind als toen ik de topic opende. Maar ik vind hem niet echt voorspelbaar hoor. Okee, dat er een klein meisje als geest is , is misschien wat cliché. Maar dat boeit niet zo. Misschien zie ik te weinig horror om er een goed oordeel over te hebben, hoewel ik er toch ook wel ken die ik nou bagger slecht vind (de meerderheid). Een klasgenoot van mij zegt dat als ik achterin de zaal had gezeten, dat ik hem dan zeker niet spannend of eng had gevonden. (aparte theorie ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Gewoon de dingen die ik er over had gedacht klopten, maar ik kan ook niet alles weten ben geen helderziende. Maar wat ik er van weet vind ik het gewoon gene boeiende film. |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb em gister gezien.... toen ik de naam hoorde had ik al zo mn twijfels over de kwaliteit van deze film, een beetje onorigineel, maar toen ik het begin zag dacht ik hmmm dat is wel aardig maar ja de rest was gewoon weer veeeeeel te amerikaans... en gewoon ranzig en slecht en onorigineel en nep mja je ken niet alles hebben he
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 12:43. |
![]() |
|
Maar de muziek was goed!
![]() De gozer die verdrinkt als het kleine scheepje zinkt, die muziek die hij draait, WAT is dat ??? ![]() Als je ziet wat er nou eigenlijk gebeurt is, trouwens ook een GOEDE scene, heb je die muziek ook..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? Verwijderd | 499 | 18-08-2003 11:55 | |
Games |
legend of zelda: the wind waker reuffneck32 | 212 | 26-07-2003 18:15 | |
Films, TV & Radio |
Movie Trailers scala | 53 | 12-03-2003 19:17 | |
Films, TV & Radio |
Goede en mooie DVD's Cryptic Winterstorm | 52 | 11-02-2003 20:04 | |
Films, TV & Radio |
The Ghost and the Darkness Martijn | 6 | 01-12-2002 16:59 | |
Films, TV & Radio |
[horror] GHOST SHIP legatus | 8 | 30-10-2002 17:04 |