![]() |
wat vond jij van de nieuwe bond ?
ja effe stoer doen ;)
Ik vond hem wel grappig,alleen viel de " auto " bij deze film nogal tegen, Q had hem onzichtbaar gemaakt,en das toch een beetje teveel van het goede... Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben,ik zal het einde alvast verklappen : bond saves the world (y) |
Citaat:
Ik heb hem nog niet gezien. Alleen gisteren op MTV een stukje. Hij lijkt me wel goed en ik ga er zeker heen. |
Ik hoopte hem vandaag te gaan kijken. Was al een paar adgen bezig met downloaden, is ie eindelijk binnen, is het Mulan :mad:
|
Beetje moeilijk om dit nu al te vragen aangezien hij nog niet in Nederland uit is.
Of mensen moeten hem gedownload hebben...maar grote special fx films zien er waardeloos uit in cam rips. |
Ben 'm nu aan het kijken, best aardig, wacht ff op m'n vader zodat ik de tweede helft nog af kan kijken.
Edit: Halle Berry was weer 's totaal ongeloofwaardig in haar rol. Brosnan deed z'n best, hij ziet er niet echt fit uit. Niet al te complex verhaal, maar zeker samen met Goldeneye de beste bond-film met brosnan. De villains zijn trouwens erg goed deze keer; erg retro, bijna strip-achtig, geen saaie oude mannetjes. Al met al, erg vermakelijke prul :) Citaat:
|
Heb de dvd-screener gisteravond gezien en vond um zeer goed, zeker de beste sinds Goldeneye, leuke gadgets, mooie auto en de typische bond humor
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap wel wat je meemaakt dan. Dat is zo kut als je zo lang downloadt! Maar was Mulan goed? :D |
Zeer goede film, vind dat het verhaal wel orgineel is (oke heeft een heel klein beetje weg van license to kill) maar echt mooie film. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
dat had ik nou egt NOOIT verwacht hoor!!! bale dat je het verteld ik moet nog gaan zien!! :p :rolleyes: ik verwacht er wel best veel van.. maar idd dat die auto onzichtbaar wordt vind ik idd ook iets te veel.... mja dat was ook wel te verwachten eigelijk :D |
Hey..
Ja een echte Bond(ongeloofwaardige) actie film... 1 man against the world he... wie wint? Tuurlijk Bond, beetje triest hij wint altijd :( Ik had Bond ook gedownload.. wel meteen de goede :D Best :confused: kwaliteit..maarja wat verwacht je anders he.. |
Hoort m.i. niet in het linkerrijtje thuis. :/
|
Ik vond hem in één woord.. GE-WEL-DIG! :D :D
Eindelijk weer eens een lekkere Bond-film, deze bevestigde alleen maar dat de vorige toch niet echt goed was. |
Citaat:
Ik vind sowieso Brosman meer Amerikaans dan Brits (n) |
Het was voor mij geen "echte" bond zoals ik hem gewend ben.... Leuke film om naar te kijken maar echt veel te overdreven, minder leuk en al zeker niet wat ik verwacht van een Bond.
|
ja ja zeer coole film, maar ja dat waren we van Bond wel gewend
|
Dialogen en typische Bond-humor waren geweldig.
Special effects zijn ook zeker van deze tijd. Actiescenes waren goed uitgewerkt. Het verhaal was redelijk, maar enigszins cliché. Minpuntjes: - De onzichtbare auto was iets 'te' - Twee keer dezelfde gadget (de ring) gebruiken hoort ook niet bij Bond Al-met-al zeker een aanrader. |
Citaat:
|
Waardeloos.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |