Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ben 'm nu aan het kijken, best aardig, wacht ff op m'n vader zodat ik de tweede helft nog af kan kijken.
Edit: Halle Berry was weer 's totaal ongeloofwaardig in haar rol. Brosnan deed z'n best, hij ziet er niet echt fit uit. Niet al te complex verhaal, maar zeker samen met Goldeneye de beste bond-film met brosnan. De villains zijn trouwens erg goed deze keer; erg retro, bijna strip-achtig, geen saaie oude mannetjes. Al met al, erg vermakelijke prul ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 14:55. |
![]() |
|
Heb de dvd-screener gisteravond gezien en vond um zeer goed, zeker de beste sinds Goldeneye, leuke gadgets, mooie auto en de typische bond humor
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik snap wel wat je meemaakt dan. Dat is zo kut als je zo lang downloadt! Maar was Mulan goed? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat had ik nou egt NOOIT verwacht hoor!!! bale dat je het verteld ik moet nog gaan zien!! ![]() ![]() ik verwacht er wel best veel van.. maar idd dat die auto onzichtbaar wordt vind ik idd ook iets te veel.... mja dat was ook wel te verwachten eigelijk ![]()
||
Citaat:
Ik vind sowieso Brosman meer Amerikaans dan Brits ![]()
|
Dialogen en typische Bond-humor waren geweldig.
Special effects zijn ook zeker van deze tijd. Actiescenes waren goed uitgewerkt. Het verhaal was redelijk, maar enigszins cliché. Minpuntjes: - De onzichtbare auto was iets 'te' - Twee keer dezelfde gadget (de ring) gebruiken hoort ook niet bij Bond Al-met-al zeker een aanrader.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De Verlorene Geliefde flyaway | 0 | 30-05-2009 20:51 | |
Verkeer & Vervoer |
Zou je vandaag geslaagd zijn? #2 Daboman | 500 | 04-02-2009 18:37 | |
Verhalen & Gedichten |
De Ronde Kamer [Vervolgverhaal] Eztherz | 0 | 21-03-2006 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De reünie Ieke | 0 | 01-10-2003 20:52 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |