Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 18:07
Verwijderd
ja effe stoer doen

Ik vond hem wel grappig,alleen viel de " auto " bij deze film nogal tegen, Q had hem onzichtbaar gemaakt,en das toch een beetje teveel van het goede...

Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben,ik zal het einde alvast verklappen : bond saves the world
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2002, 19:12
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
telief.com schreef:
*Knip*
Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben,ik zal het einde alvast verklappen : bond saves the world
Go, dat is moeilijk te voorspellen. Dat weet iedereen.

Ik heb hem nog niet gezien. Alleen gisteren op MTV een stukje. Hij lijkt me wel goed en ik ga er zeker heen.
Oud 17-12-2002, 11:22
luckyleo
luckyleo is offline
Ik hoopte hem vandaag te gaan kijken. Was al een paar adgen bezig met downloaden, is ie eindelijk binnen, is het Mulan
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 11:28
Anonymous John
Anonymous John is offline
Beetje moeilijk om dit nu al te vragen aangezien hij nog niet in Nederland uit is.

Of mensen moeten hem gedownload hebben...maar grote special fx films zien er waardeloos uit in cam rips.
Oud 17-12-2002, 13:28
Verwijderd
Ben 'm nu aan het kijken, best aardig, wacht ff op m'n vader zodat ik de tweede helft nog af kan kijken.
Edit:
Halle Berry was weer 's totaal ongeloofwaardig in haar rol.
Brosnan deed z'n best, hij ziet er niet echt fit uit.
Niet al te complex verhaal, maar zeker samen met Goldeneye de beste bond-film met brosnan.
De villains zijn trouwens erg goed deze keer; erg retro, bijna strip-achtig, geen saaie oude mannetjes.

Al met al, erg vermakelijke prul

Citaat:
Anonymous John schreef:
Of mensen moeten hem gedownload hebben...maar grote special fx films zien er waardeloos uit in cam rips.
er is een dvd-screener-rip onlangs 'uitgekomen'

Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 14:55.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 07:21
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Heb de dvd-screener gisteravond gezien en vond um zeer goed, zeker de beste sinds Goldeneye, leuke gadgets, mooie auto en de typische bond humor
Oud 18-12-2002, 17:22
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Ik hoopte hem vandaag te gaan kijken. Was al een paar adgen bezig met downloaden, is ie eindelijk binnen, is het Mulan
WHAHAHAHA
Oud 18-12-2002, 21:11
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Dat is klote maar het klinkt zo grappig!
Ik snap wel wat je meemaakt dan.
Dat is zo kut als je zo lang downloadt!
Maar was Mulan goed?
Oud 19-12-2002, 12:29
Tox
Tox is offline
Zeer goede film, vind dat het verhaal wel orgineel is (oke heeft een heel klein beetje weg van license to kill) maar echt mooie film.
Oud 19-12-2002, 15:47
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Tox schreef:
Zeer goede film, vind dat het verhaal wel orgineel is (oke heeft een heel klein beetje weg van license to kill) maar echt mooie film.
Ik vind het verhaal ook origineel, en dat vind ik niet positief: een Bondfilm is en blijft een bondfilm, daar horen bepaalde ingrediënten bij (de snufjes, de babes, de evil-gast, etc). En de laatste Bond films (the world is not enough en die another day) willen méér dan dat zijn. Als ik de special in de preview moet geloven is er zelfs een nieuw tijdperk aan Bond-films aangebroken. Het wordt allemaal een beetje te amerikaans, en daarmee doel ik niet op de commercie, want die is er wel altijd al geweest...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 12:28
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
telief.com schreef:

NEEE ECHT?!?!?!?!?
dat had ik nou egt NOOIT verwacht hoor!!!
bale dat je het verteld ik moet nog gaan zien!!

ik verwacht er wel best veel van.. maar idd dat die auto onzichtbaar wordt vind ik idd ook iets te veel.... mja dat was ook wel te verwachten eigelijk
Oud 22-12-2002, 22:08
2STEPS
2STEPS is offline
Hey..

Ja een echte Bond(ongeloofwaardige) actie film...
1 man against the world he... wie wint?
Tuurlijk Bond, beetje triest hij wint altijd

Ik had Bond ook gedownload.. wel meteen de goede
Best kwaliteit..maarja wat verwacht je anders he..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 22:12
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Hoort m.i. niet in het linkerrijtje thuis. :/
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:52
Verwijderd
Ik vond hem in één woord.. GE-WEL-DIG!
Eindelijk weer eens een lekkere Bond-film, deze bevestigde alleen maar dat de vorige toch niet echt goed was.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 21:03
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Ik vind het verhaal ook origineel, en dat vind ik niet positief: een Bondfilm is en blijft een bondfilm, daar horen bepaalde ingrediënten bij (de snufjes, de babes, de evil-gast, etc). En de laatste Bond films (the world is not enough en die another day) willen méér dan dat zijn. Als ik de special in de preview moet geloven is er zelfs een nieuw tijdperk aan Bond-films aangebroken. Het wordt allemaal een beetje te amerikaans, en daarmee doel ik niet op de commercie, want die is er wel altijd al geweest...
BEn ik het echt helemaal mee eens. het word te amerikaans. Het heeft niet meer, wat de oude bond films zo speciaal maakte.
Ik vind sowieso Brosman meer Amerikaans dan Brits
Oud 19-01-2003, 21:06
miro
miro is offline
Het was voor mij geen "echte" bond zoals ik hem gewend ben.... Leuke film om naar te kijken maar echt veel te overdreven, minder leuk en al zeker niet wat ik verwacht van een Bond.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:01
Tox
Tox is offline
ja ja zeer coole film, maar ja dat waren we van Bond wel gewend
Oud 20-01-2003, 11:41
Unexplained
Unexplained is offline
Dialogen en typische Bond-humor waren geweldig.

Special effects zijn ook zeker van deze tijd. Actiescenes waren goed uitgewerkt. Het verhaal was redelijk, maar enigszins cliché.

Minpuntjes:
- De onzichtbare auto was iets 'te'
- Twee keer dezelfde gadget (de ring) gebruiken hoort ook niet bij Bond

Al-met-al zeker een aanrader.
Oud 20-01-2003, 16:38
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Heb de dvd-screener gisteravond gezien en vond um zeer goed, zeker de beste sinds Goldeneye, leuke gadgets, mooie auto en de typische bond humor
De beste bond sinds goldeneye: sinds goldeneye zijn er geen fatsoenlijke bondfilms meer geweest...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:42
legatus
legatus is offline
Waardeloos.
Reageren

Regels voor berichten