![]() |
en ik snap het niet...
je praatte tegen mij en vertelde elke dag
hoe graag je mij wel mag ik hoor niks van je ik zie niks van je ik merk niks aan je ik voel niets om je ik snap jou niet ik snap het niet wat doe ik verkeerd heb ik jou ooit verweerd? net op het moment dat ik jou nodig heb nu hier nu daar overal en nog maar waar snap het niet snap jij het wel? me hersens zitten in de knel me lichaam is hier geestelijk bij jou het zit me dwars snijdende wind, kou wat vind jij nou? veel benauwd om gerouwd? voelt vertrouwd? op gebouwd? echte vriendschap het glijd wel weg komt niet meer trug en ik heb pech maar ik ben bikkel ik zet wel door ik kan het hoor ook toen ik jou verloor zeg ik in koor ik snap het niet snap jij het wel me hersen zitten in de knel kille stilte koude wind geen prettig uitzicht goed gezind geen lieve lach nog nooit gezien bovendien nooit meer misschien ik wen eraan standaard zin en ik maak wel weer 'n nieuw begin ik kan het wel ik hoor het wel ik zie het wel en meisje, vaarwel moes er gewoon ff uit.. Irene. :) |
wow
|
Tof geschreven. Alleen geen interpunctie. Is het een gedicht?
|
Citaat:
ik heb het zeg maar een beetje "gerapt" bedoeld..:) |
Want het lijkt meer op een gedicht, vanwege de afbreuk van zinnen. Ik twijfel om het naar DoP te zetten. Wat vind jij er van?
|
Citaat:
maar je mag hem zetten waar jij denkt waar hij het beste staat :) |
DoP. Daar is de herhaling die jij doet, toegestaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |