Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Kans om zwanger te zijn?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=314974)

DoornRoosje-oud 20-12-2002 19:55

Kans om zwanger te zijn?!

He mensen!

Ik ben gister met mijn vriendje naar bed geweest, met condoom, maar naderhand is hij even in mij geweest zonder condoom. Dit was maar heel kort en hij is niet klaargekomen in mij. Nu had ik die dag de pil +/- 10 uur te laat ingenomen. Mijn vraag is dus of er nu wel of niet een kans is dat ik zwanger ben, volgens mij is die maar heeeeeel klein of niet?

Help! Thnx

DoornRoosje

RoSaLiNi 20-12-2002 20:02

Citaat:

DoornRoosje schreef:
He mensen!

Ik ben gister met mijn vriendje naar bed geweest, met condoom, maar naderhand is hij even in mij geweest zonder condoom. Dit was maar heel kort en hij is niet klaargekomen in mij. Nu had ik die dag de pil +/- 10 uur te laat ingenomen. Mijn vraag is dus of er nu wel of niet een kans is dat ik zwanger ben, volgens mij is die maar heeeeeel klein of niet?

Help! Thnx

DoornRoosje

Wat dom van je om daarna nog even zonder condoom 'te doen'.

Ja, er is een wezenlijke kans dat je zwanger bent, hoe groot precies weet ik niet.

a new noise 20-12-2002 20:08

krijg toch een kind en ga buiten spelen

hoe dom kun je zijn? eerst een condoom gebruiken en dan toch niet...

Sask!a 20-12-2002 20:49

Een jongen hoeft niet klaar te komen om een meisje zwanger te maken.
Je kunt namelijk ook zwanger worden van het voorvocht...

Als ik jou was zou ik toch maar even langs de huisarts gaan!

Sterkte er mee!

Liefs Saskia

nare man 21-12-2002 01:17

Citaat:

Sask!a schreef:
Je kunt namelijk ook zwanger worden van het voorvocht...

Nou, dan komt het toch altijd nog omdat er zaadcellen in dat voorvocht zitten. Van puur en alleen voorvocht kan een eicel echt niet bevrucht raken. De pest van dat voorvocht is dat er vanalles in meekomt, dus van zaadcellen tot bacteriën die een fijne ziekte kunnen veroorzaken.

Dark Angel 21-12-2002 09:43

Als je opschiet kan een morning-after pil nog helpen; anders zul je moeten wachten tot je ongesteld word of een zwangerschapstest kan doen. (op de eerste dag dat je over tijd bent)

Sask!a 22-12-2002 15:30

Citaat:

nare man schreef:
Nou, dan komt het toch altijd nog omdat er zaadcellen in dat voorvocht zitten. Van puur en alleen voorvocht kan een eicel echt niet bevrucht raken.
Heb je mij horen beweren dat er in voorvocht geen cellen zitten??
Dacht het toch echt niet, maarjah, beetje offtopic he...

DoornRoosje, als je meer weet, laat je het dan even horen?

Liefs Saskia

Qimm 22-12-2002 15:35

In welke week van de pil zit je?

Justice 22-12-2002 16:32

Citaat:

a new noise schreef:

Kay... uhm... Je kan het ook iets "vriendelijker" brengen... :confused:

Maar gelijk heb je, er is toch een rede waarom je een condoom gebruikt? Laat je dan ook niet naderhand ompraten... :rolleyes:

Het is met dit soort gevallen Russisch roulette... je weet nooit wat er kan gebeuren!

vrijgezel16d 23-12-2002 14:29

is een hele kleine kans ik heb ook weleens zoiets gehad was niks aan de hand, maar ja je hebt ook kans om zwanger te worden met de pil maar als je dat overkomt heb je gewoon pech.

Studentje 23-12-2002 17:39

Als je 10 uur te laat de pil inneemt, is er toch helemaal niks aan de hand? Tenminste, bij de pil van mijn vriendin, geloof ik.

Qimm 23-12-2002 17:42

Citaat:

Studentje schreef:
Als je 10 uur te laat de pil inneemt, is er toch helemaal niks aan de hand? Tenminste, bij de pil van mijn vriendin, geloof ik.
klopt ja... er mag maximaal een verschil van 12 uur zitten.
Je hoeft je geen zorgen te maken als je um bet vergeten in de 3e week!

Thomas 23-12-2002 17:43

Citaat:

Studentje schreef:
En wat voor pil heeft zij dan? :p

vrolijkevlinder 23-12-2002 21:44

Ik hoop dat je aan de morning after pil hebt gedacht.
Tja, want als de lust groter wordt dan het verstand kunnen er akelige dingen gebeuren. :D En anders wordt het een abortus.
In de kantine topic over hoe je kinders gaat noemen. ;)

Sarah 24-12-2002 09:18

als je de pil hebt geslikt minder dan twaalf uur na het moment dat je dat zou moeten doen, is het nog net zo veilig als het zou zijn wanneer je m had geslikt op het goede moment.
de mensen hierboven die roepen dat je nu zeker zwanger zult zijn, die zijn gewoon vergeten om het laatste zinnetje van je topic goed te lezen.
kijk maar eens in de bijsluiter van je pil.

Qimm 24-12-2002 09:24

Citaat:

sarahbressers schreef:
als je de pil hebt geslikt minder dan twaalf uur na het moment dat je dat zou moeten doen, is het nog net zo veilig als het zou zijn wanneer je m had geslikt op het goede moment.
de mensen hierboven die roepen dat je nu zeker zwanger zult zijn, die zijn gewoon vergeten om het laatste zinnetje van je topic goed te lezen.
kijk maar eens in de bijsluiter van je pil.

Of te wel, maak je niet druk :D

Pippeloen 25-12-2002 19:44

Citaat:

a new noise schreef:

een ongelukje zit in een klein hoekje

LM 25-12-2002 20:17

je mag pil 12 of 24uur te laat in nemen dagt ik, ik dagt 12 :)
Niks aan de hand :p

Iotje 26-12-2002 11:10

Citaat:

vrolijkevlinder schreef:
Ik hoop dat je aan de morning after pil hebt gedacht.
Tja, want als de lust groter wordt dan het verstand kunnen er akelige dingen gebeuren. :D En anders wordt het een abortus.
In de kantine topic over hoe je kinders gaat noemen. ;)

Mocht het overigens wel mis zijn gegaan, moet je heel goed nadenken of je wel een abortus wil of niet en niet zoals mij bijna een jaar daarna nog steeds zitten twijfelen of je het goede jeuze hebt gemaakt.... :(

Studentje 26-12-2002 12:48

Citaat:

Wawl schreef:
En wat voor pil heeft zij dan? :p
Weet ik het. Dè pil :p

very drunk driver 26-12-2002 22:15

ik weet maar een ding te zeggen

muts

@Moon 26-12-2002 22:43

k denk dat je niet zoveel zorgen hoeft te maken. k heb dat ook een keer gehad, ja tis heeeel stom van me om t niet met condoom te doen, maar dat laat ik ook nooit meer gebeuren ook! Zo druk heb ik me daarover gemaakt. Bij mij was het nog linker. Ik was toen nog niet eens aan de pil en we deden het zonder condoom. Toen hij merkte dat ie bijna klaar kwam trok ie t snel eruit. Ik had me weken over zorgen gemaakt, en toen werd ik ook nog eens later ongesteld, k was helemaal in paniek maar er was godzijdank nix aan de hand. Jij gebruikte tenminste nog de pil, je bent het weliswaar 10 uur later vergeten in te nemen, maar de werking van de pil is er niet minder op geworden, zoals velen al zeggen als het maar niet meer dan 12 uur te laat is. Maak je niet zo druk en als je t ech nie vertrouwt de morning afterpil. Sterkte

PS: AUB geen commentaar op mijn domme actie dat k t zonder condoom heb gedaan. Ik ben nu al aan de pil en hij spuit er niet in (tsja...voor de zekerheid:S).

nare man 27-12-2002 00:17

Hehe, daar hebben wij nou geen last van. :d

Visvijver 27-12-2002 07:07

oeh wat geil :rolleyes:

Preaper 27-12-2002 11:56

Citaat:

DoornRoosje schreef:
He mensen!

Help! Thnx

DoornRoosje

als het 10 te laat is, is er neits aan de hand. Gewoon doorvrijen dus :)

Brooklynn 27-12-2002 19:23

Er mag maximaal 36 uur tussen het nemen van de pillen zijn.
Maakt dus niet uit als je 10 uur later bent, het maximum is 12 uur.

Wij doen het altijd zonder. Ik ben wel aan de pil, al gaat dat soms niet helemaal goed (ben nogal vergeetachtig).

Als er een kindje van zou komen, is het met liefde gemaakt.

(En nou niet tegen me zeggen dat ik dom bezig ben, ik HEB al een moeder)!!!

Len

Iotje 28-12-2002 11:27

Citaat:

verydrunkdriver schreef:
ik weet maar een ding te zeggen

muts

wat een gore kutopmerking van jou!!

http://www.smilies.nl/rough/rocketwhore.gif

x_roosje_x 28-12-2002 11:46

Er zijn nu al 8 dagen gepasseerd sinds je post DoornRoosje...weet jij nu eigenlijk al iets meer???

Studentje 28-12-2002 12:05

Wat ik me trouwens nog afvraag: kon je zelf de bijsluiter niet vinden?

raindrup 28-12-2002 22:34

wel ik denk dat ik meer kans heb om zwanger te worden als jij
want ik heb met mijn vriend gevreeën met condoom en pil en de condoom is gescheurd waardoor hij in mij is gekomen .
dit was juist wanneer ik nog een week de pil moest pakken ( vorige week dus ) nu moet ik maar zien of ik overmorgen mijn regels heb of niet

dus geen zorgen ik dnek niet dat je zwanger bent
want ook normaal vrijen wij alleen met pil maar hij komt nat. niet klaar in mij en we vrijen al 8 maanden.

en ook , hoeveel weken moest jij nog je pil pakken ?
moet je ook aan denken

en +/- 10 uur is nog niet erg ik denk dat het max 12 uur is

-xxx-

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.