![]() |
|
Een jongen hoeft niet klaar te komen om een meisje zwanger te maken.
Je kunt namelijk ook zwanger worden van het voorvocht... Als ik jou was zou ik toch maar even langs de huisarts gaan! Sterkte er mee! Liefs Saskia
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dacht het toch echt niet, maarjah, beetje offtopic he... DoornRoosje, als je meer weet, laat je het dan even horen? Liefs Saskia
||
Citaat:
![]() Maar gelijk heb je, er is toch een rede waarom je een condoom gebruikt? Laat je dan ook niet naderhand ompraten... ![]() Het is met dit soort gevallen Russisch roulette... je weet nooit wat er kan gebeuren!
||
Citaat:
Je hoeft je geen zorgen te maken als je um bet vergeten in de 3e week!
|
Ik hoop dat je aan de morning after pil hebt gedacht.
Tja, want als de lust groter wordt dan het verstand kunnen er akelige dingen gebeuren. ![]() In de kantine topic over hoe je kinders gaat noemen. ![]()
|
Verwijderd
|
als je de pil hebt geslikt minder dan twaalf uur na het moment dat je dat zou moeten doen, is het nog net zo veilig als het zou zijn wanneer je m had geslikt op het goede moment.
de mensen hierboven die roepen dat je nu zeker zwanger zult zijn, die zijn gewoon vergeten om het laatste zinnetje van je topic goed te lezen. kijk maar eens in de bijsluiter van je pil. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
k denk dat je niet zoveel zorgen hoeft te maken. k heb dat ook een keer gehad, ja tis heeeel stom van me om t niet met condoom te doen, maar dat laat ik ook nooit meer gebeuren ook! Zo druk heb ik me daarover gemaakt. Bij mij was het nog linker. Ik was toen nog niet eens aan de pil en we deden het zonder condoom. Toen hij merkte dat ie bijna klaar kwam trok ie t snel eruit. Ik had me weken over zorgen gemaakt, en toen werd ik ook nog eens later ongesteld, k was helemaal in paniek maar er was godzijdank nix aan de hand. Jij gebruikte tenminste nog de pil, je bent het weliswaar 10 uur later vergeten in te nemen, maar de werking van de pil is er niet minder op geworden, zoals velen al zeggen als het maar niet meer dan 12 uur te laat is. Maak je niet zo druk en als je t ech nie vertrouwt de morning afterpil. Sterkte
PS: AUB geen commentaar op mijn domme actie dat k t zonder condoom heb gedaan. Ik ben nu al aan de pil en hij spuit er niet in (tsja...voor de zekerheid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Er mag maximaal 36 uur tussen het nemen van de pillen zijn.
Maakt dus niet uit als je 10 uur later bent, het maximum is 12 uur. Wij doen het altijd zonder. Ik ben wel aan de pil, al gaat dat soms niet helemaal goed (ben nogal vergeetachtig). Als er een kindje van zou komen, is het met liefde gemaakt. (En nou niet tegen me zeggen dat ik dom bezig ben, ik HEB al een moeder)!!! Len |
![]() |
|
Verwijderd
|
wel ik denk dat ik meer kans heb om zwanger te worden als jij
want ik heb met mijn vriend gevreeën met condoom en pil en de condoom is gescheurd waardoor hij in mij is gekomen . dit was juist wanneer ik nog een week de pil moest pakken ( vorige week dus ) nu moet ik maar zien of ik overmorgen mijn regels heb of niet dus geen zorgen ik dnek niet dat je zwanger bent want ook normaal vrijen wij alleen met pil maar hij komt nat. niet klaar in mij en we vrijen al 8 maanden. en ook , hoeveel weken moest jij nog je pil pakken ? moet je ook aan denken en +/- 10 uur is nog niet erg ik denk dat het max 12 uur is -xxx- |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
condoom afgegleden, is er eens kans zwanger te zijn ? ScreamxForxYou | 14 | 09-08-2009 16:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic #2 rare kwast | 500 | 24-03-2009 15:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic, deel 10! Verwijderd | 500 | 08-03-2005 20:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #8 Verwijderd | 500 | 08-09-2004 17:21 | |
Seksualiteit |
zwanger... D-sire | 8 | 02-03-2002 20:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger... D-sire | 7 | 28-02-2002 20:07 |