![]() |
pyama's
Dat vind ik echt vreselijke dingen.. met van die lange mouwen en broekspijpen.. daar wil ik echt niet in slapen. Ook nachtjaponnen mogen van mij masaal de vuilverbrandingsoven in. Ik trek alleen maar wat aan als ik 's ochtends de gang over moet.
Zijn er meer mensen die net als ik een hekel hebben aan "nachtmode"? (Sexy nachthemden/jurkjes en luxe ondergoed daargelaten - die gaan toch wel uit voordat je gaat slapen :D) En dan bedoel ik met name het type beertjespyama en vrolijke beestjesnachtjapon. Of ben je juist gek op je lekker warme pyama? Cat |
(roos)
Ik slaap nooit in zo'n pyjamasetje. Ik heb altijd een pyjamabroek (gewoon effen of met een streepje/ruitje) met een oud shirt/polo erop. Lange mouwen tijdens het slapen is zwaar kut. |
Ninh:
Ik vind pyama's zo geil, dat ik er zelfs soms overdag mee loop ;) |
Citaat:
|
Ik vind pyama's soms wel lekker zitten. Maar ik heb ze ook meestal niet aan.. Gewoon een t-shirt of in mn ondergoed..
|
ik heb eigenlijk altijd pyjama's aan, omdat ik t eigenlijk altijd koud heb 's nachts en ze zijn zo leuk :) kheb voor sinterklas een nieuwe gekregen van snoopy, lange broek met truitje met lange mouwen, grijs/wit
zo'n zelfde heb ik ook voor de zomer, alleen dan met een kort broekje en een shirtje en in t paars :) |
Citaat:
Ik heb in de winter ook pyjama's aan, anders krijg ik het toch koud.. en in de zomer een t-shirt of een pyjama met een kort broekje en korte of geen mouwen.. |
pyjama :p
|
Ik hecht nogal veel waarde aan warmte als ik ga slapen, dat ik niet wakker wordt omdat ik het ineens koud heb omdat ik mijn dekens weer eens van me af heb gegooid.
Het maakt me dan niet zo veel uit hoe het eruit ziet (ik bedoel: wie ziet je nou als je slaapt?) dus ik slaap lekker in mijn debiele warme pyjama (y) |
Citaat:
|
Ik heb gewoon een aantal t-shirts (oud of groot of lomp etc) waar ik in slaap en dan trek ik er een boxer bij aan. Chill toch? Meestal trek ik het t-shirt trouwens uit maar t is wel handig om mee over de gang te lopen etc.
|
Je draait 2x rond in bed en je wurgt jezelf met behulp van je pyjama. Klote uitvinding :)
|
Citaat:
Snap eigenlijk niet wat er kut is aan lange mouwen? :s |
Ik vind pyjama's wel lief, heb zelf ook een aantal..met beertjes enzo :D :p
|
Ik heb ook nooit echte pyama's aan, jurkjes moet ik al helemaal niet aan denken, ik moet iets hebben wat heel losjes zit en mag uitrekken en zo.
Ik vind lange mouwen in bed overigens niet vervelend, heb ik juist wel vaak.. |
ik moet er ook niks van hebben, ik heb t liefst niks aan, zelfs sokken kunnen me behoorlijk irriteren
|
lange mouwen zijn idd niet fijn!
|
Pyama's zijn juist super relaxt! Ik draag echt bijna altijd een pyama (broek+jasje) of anders met een hemdje.
Leuke met ruitjes enzo :D |
Citaat:
|
(S)
Citaat:
|
Pyjama's zuigen.
|
Citaat:
|
ik heb een hekel aan pyjama's maar zonder CV of gaskagel op je kamer moet je wel, alsmede een extra dekbed en survial sokken :p
|
Toen ik nog geen donzen dekbed had, slipe ik in de winter met een geruite flanellen pyjama, slobsokken en een trui over mn pyjama.
Nu draag ik alleen die trui niet meer, de rest nog wel. Ik vind niets erger dan een uur wakker liggen van de kou, vervolgens toch maar die trui pakken en dan nog een half uur warm moeten worden, dus dan maar zo'n lekkere warme hobbezak (y) |
(S)
Ik slaap er trouwens niet in, ik loop er 's ochtends wel in ('s avonds ook). |
Waarom hebben meisjes altij pyama's aan, ik draag ALTIJD alleen een boxer, lekker warm
|
ik gebruik vrouwmensen als pyjama
|
pyjama's zijn irritant hoewel mn nijntjenachtjapon wel te koel is, verder nee liever niet
|
In de winter een pyama, in de zomer niets of alleen een slip
|
Citaat:
|
Ik hou van pyama's! Van die veel te grote, met lomp houthakkersruitmotief erop (y). Ze zijn warm en comfortabel.
Pyamas aan de top! (y) |
Ik vind pyama's die te groot zijn fijn zitten. Maar t liefst slaap ik in trainingsbroek en trui
En met nachtjaponnen heb ik geen ervaring |
Citaat:
|
naakt slaapt t fijnst :o
|
Citaat:
|
Ik heb veel pyamas maar draag ze amper.
Een hele leuke,een lichtblauw flanellen met wolkjes en schaapjes. |
Citaat:
|
Pyjama's zijn relaxt, zijn lekker warm enzo. Ik ben namelijk een enorme koukleum. Ik heb er eentje met de tekst:
"Tomorrow I'll will wake up early" :D |
ik heb een hele relaxte pyjamabroek...daar slaap ik meestal in met een oude hele wijde trui....lekker warm...
in de zomer slaap ik meestal gwoon in zown jurkje.... |
Ik draag meesal een pyjamabroek, en een topje met spaghettibandjes, dat vind ik het lekkerst slapen. En als ik het koud heb een pyjamabroek met xxl t-shirt.
|
Het gaat mij er niet echt om hoe het eruit ziet, maar vooral om hoe het zit.. niets is lekkerder dan een warm zacht dekbed over mijn (bijna) naakte lijf.. lange mouwen en lange broekspijpen eindigen 's ochtends sowieso opgerold bovenaan mn armen en benen.
En dat is nog allemaal afgezien van het feit dat mijn vriend zich een rolberoerte lacht als ik in een snoopy pyjama de slaapkamer binnenkom. Ik heb ooit roze snoopy ondergoed gekocht om hem te pesten en dat was al erg genoeg :D Vraag me soms af of al die stijlvol geklede vrouwen 's nachts ook slapen in zo'n te groot uitgevallen blauw met roze vod met olifantjes erop en stomme teksten :D |
snoopy ondergoed = vet :cool: :)
|
ik slaap liever in te grote t-shirts, of van die spaghetti bandjes dingen, maar als het heel koud is heb ik toch liever een pyama.
|
's Winters draag ik altijd wel een pyamabroek gewoon met een groot oud t-shirt. 's omers of een t-shirt of alleen onderbroekje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik slaap meestal alleen in een te groot t-shirt ofzo
maar als het koud is doe ik er een of andere vage broek bij aan, zit heel lekker, maar is echt zo'n aso broek |
Hoe warmer je je kleed als je gaat slapen hoe afhankelijker je er van wordt, dus ik slaap altijd in m'n boxer, ook al vriest het buiten 20 graden :), en ik heb het nooit koud, tenzij ik perongeluk m'n dekens van me afsla ofzo.
|
ik slaap in de zomer meestal in een groot wazig t-shirt en in de winter een pyjamabroek met een hemdje of tshirt. Ik heb nu een hele mooie broek, een gestreepte die heeel zacht en heeel groot is :)
lange mouwen vind ik irritant |
k vind het ook echt niets.. voel me er echt niet happy in.. vooral van die dingen met broekspijpen waar elastiek enzo in zit.. bah... maar omdta ik het zo koud had.. toch een gekocht... met wijde pijpen en ipv een shirt een slaapjurkje erover..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |