Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hecht nogal veel waarde aan warmte als ik ga slapen, dat ik niet wakker wordt omdat ik het ineens koud heb omdat ik mijn dekens weer eens van me af heb gegooid.
Het maakt me dan niet zo veel uit hoe het eruit ziet (ik bedoel: wie ziet je nou als je slaapt?) dus ik slaap lekker in mijn debiele warme pyjama ![]()
||
![]() |
Citaat:
Snap eigenlijk niet wat er kut is aan lange mouwen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Toen ik nog geen donzen dekbed had, slipe ik in de winter met een geruite flanellen pyjama, slobsokken en een trui over mn pyjama.
Nu draag ik alleen die trui niet meer, de rest nog wel. Ik vind niets erger dan een uur wakker liggen van de kou, vervolgens toch maar die trui pakken en dan nog een half uur warm moeten worden, dus dan maar zo'n lekkere warme hobbezak ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het gaat mij er niet echt om hoe het eruit ziet, maar vooral om hoe het zit.. niets is lekkerder dan een warm zacht dekbed over mijn (bijna) naakte lijf.. lange mouwen en lange broekspijpen eindigen 's ochtends sowieso opgerold bovenaan mn armen en benen.
En dat is nog allemaal afgezien van het feit dat mijn vriend zich een rolberoerte lacht als ik in een snoopy pyjama de slaapkamer binnenkom. Ik heb ooit roze snoopy ondergoed gekocht om hem te pesten en dat was al erg genoeg ![]() Vraag me soms af of al die stijlvol geklede vrouwen 's nachts ook slapen in zo'n te groot uitgevallen blauw met roze vod met olifantjes erop en stomme teksten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
pyjama balletgirl | 66 | 01-11-2007 19:59 | |
Lifestyle |
Wat draag jij 's nachts? Gent | 74 | 23-03-2006 00:09 | |
Lifestyle |
Waar vind ik-topic Verwijderd | 498 | 09-12-2003 07:45 | |
Lifestyle |
Paul Frank - Julius ellen16 | 12 | 02-11-2003 02:22 | |
Lifestyle |
Waaraan erger jij je gruwelijk in iemands styl? big star | 108 | 22-06-2003 16:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Die gitarist van Emperor, zit die in de bak? Verwijderd | 67 | 01-03-2002 12:18 |