Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
je kan toch gewoon naakt slapen en iets aantrekken als je 's nachts uit bed moet
![]() [edit] ik beb er even over nagedacht: mens, waar maak je je in godsnaam druk om. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nah ik snap wel wat je bedoeld hoor. Ik had dat "in het begin" ook wel. Niet weten wat je aan moest trekken. Ik trok toen een spaghettitopje en een strakke joggingbroek aan. Nu heb ik gewoon voor 8 euro een pyjama bij de wibra gekocht. Lange mouwen, flobberbroek. Het is me echt te koud 's nachts om wél sexy te zijn, maar niet comfortabel
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder is een hempje met joggingbroek of iets dergelijks ook altijd goed ![]()
|
Ik slaap altijd naakt. Als ik op mijn studentenhuis naar het toilet moet, doe ik mijn badjas aan. Is het bij hem, dan doe ik mijn slip/shortje aan met een t-shirt van hem, da's toch altijd groot genoeg
![]()
|
Ik draag of een nachthemd, of een pyjama bestaande uit een lange of korte broek en een shirt met lange of korte mouwen. M'n vriend maakt het niet zoveel uit geloof ik.
Even iets anders: draagt jullie vriend ook een pyjama? Mijn huidige vriend wel maar vind dat helemaal niet zo gebruikelijk bij jongens.
|
Draag wat jij lekker vind (al is een pyjama met gaten natuurlijk niet zo charmant). En als je naakt slaapt dan trek je even wat aan als je naar de wc moet.
Niet druk maken over dat soort kleine dingetjes ![]() ex droeg inderdaad ook altijd alleen een boxer, die had t ook nooit koud.
|
Verwijderd
|
Goeie Bartezz...!
Blijkbaar heh, moet ik me daar dus wel druk over maken. Want mijn vriend vertelde me onlangs, toen het net uit-was-voor-het-weer aanging, dat hij een aantal van mijn pyjama's altijd vreselijk vond. ![]() Ik wil best iets leuks aandoen al hij er is... maar dat je daar nou na 4.5 jaar pas mee aankomt heh. ![]() Meestal draag ik gewoon iets wat lekker zit, en ik heb best vreselijke exemplaren die ik zelf toch ook niet mooi vond, maar omdat ze lekker zitten enzo... Nahja, als ik zijn oog daarmee een plezier doe... ![]() Laatst gewijzigd op 22-10-2007 om 05:26. |
![]() |
|
Ik draag in de winter altijd een pyama, van zo'n glibberige stof. In de zomer een t-shirt en boxer en als het nog warmer is, dan niks.
Vriendjelief meestal een tshirt met boxer, als het heel koud is een badstoffen pyama (heel fout, maar wel lekker warm) en als het heel warm is, dan niks.
|
Verwijderd
|
Ik draag bijna altijd een pyama omdat ik het snel koud heb in bed. Dit kan een katoenen of een flanelen pyama zijn in de winter en een nachthemd of broekje + hempje in de zomer. Als we bij hem slapen en het is erg warm heb ik alleen een onderbroek aan.
Heb mijn vriend nog nooit horen klagen over wat ik aan heb in bed. Misschien dat hij sommige niet zo leuk vind omdat ik ze stukdraag (sommige pyama's zitten zo lekker dat ik ze eigenlijk helemaal opdraag omdat ik er geen goeie vervanging voor kan vinden) Mijn flanelen pyama's vind ie juist extra leuk omdat de bovenkant met knoopjes is. Kan ie me 's morgens in bed "uitpakken" ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
De jongen in de gestreepte pyjama pato | 6 | 26-04-2016 13:11 | |
De Kantine |
Saai-Brabant en het Forums Hoofdsaaielijk Gewest #1743 Verwijderd | 500 | 27-11-2012 16:01 | |
De Kantine |
Wat voor kleding draag jij momenteel? Dark Phoenix | 499 | 02-12-2007 14:19 | |
Lifestyle |
Ik zoek: EEN HIPPE PYJAMA! state_of_mind | 53 | 21-07-2004 22:18 | |
Lifestyle |
pyama's DarkCat | 55 | 28-12-2002 14:05 | |
De Kantine |
wie loopt hier nog rond in zn pyjama? fruitmand | 42 | 14-04-2002 16:21 |