Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2007, 20:16
balletgirl
balletgirl is offline
Hallo!

Ik vroeg mij af wat de jongens hun vriendin het liefst zien dragen bij het slapen. Naakt is niet echt een optie aangezien ik in een studenthuis woon en ik niet 's nachts naakt door het huis wil lopen...

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2007, 20:18
Pruts0r
Pruts0r is offline
pyjama
Oud 14-10-2007, 20:20
balletgirl
balletgirl is offline
en wat voor pyjama dan....?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 20:42
Signy
Signy is offline
niet zo'n nachtjapon tot aan je enkels...
ja ik ben een meisje maar toch.
Oud 14-10-2007, 21:20
Verwijderd
Sinds wanneer moet je je druk maken over je slaapkledij.
Als vriendlief er is en ik moet perse wat dragen dan is dat of het tshirt wat hij de dag ervoor droeg (dat gaat wel door als pyjamading wat lang is), of gewoon een pyjamabroek/boxer met hemdje. Als ik echt heel lui ben en we komen laat thuis dan plof ik gewoon in mn tshirt m bed in. Als ik ga slapen ga ik geen extra rekening houden met mensen die naast mij liggen. Als ze zich aan mijn slaapkledij ergeren is dat hun probleem, i think.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 21:21
Qimm
Qimm is offline

Oud 14-10-2007, 21:40
Verwijderd
zo weinig mogenlijk
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 22:04
Magican
Magican is offline
string, shirtje.
Oud 14-10-2007, 22:12
snoopy
snoopy is offline
En het is natuurlijk geen optie om naakt te slapen en dan een badjas aan te doen als je naar de wc moet ofzo?

OT: een boxertje met een t-shirt. Hij ook trouwens
Oud 14-10-2007, 23:01
Verwijderd
Lange pyjama broek of boxer met hemdje of shirt.
Al wordt mijn vriend helemaal gek van mijn satijnen nachtemd .
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 23:17
Verwijderd
je kan altijd iets aantrekken als je je bed/kamer uitstapt?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 23:42
Verwijderd
Kind je bent 20, ga je dan nog dit soort vragen stellen? Je draagt wat je zelf fijn vindt. En als je toch je bedpartner een plezier wilt doen, vraag je het aan hem. Wij weten namelijk niet wat hij leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 06:18
Verwijderd
ik draag een grote pyjamabroek met een shirtje.
want dat ziet er heel erg schattig uit.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 06:30
Dvine
Dvine is offline
ik draag een sportbroek(als het koud is) en een soort van jurkje
Oud 15-10-2007, 06:41
Verwijderd
Je kan toch gewoon iets aantrekken als je naar de wc gaat, of wat dan ook? Bovendien denk ik niet dat je huisgenoten 's nachts gaan liggen wachten tot jij naakt je kamer uit komt, maar ik snap dat je het niet prettig vindt..
En als je niet naakt wil slapen, gewoon een boxer en een shirt, of een leuke pyjama (ze zijn tegenwoordig heus niet alleen voor kleine kinderen en oude mensen hoor). Of een jurkje of een bigshirt. Er zijn zoveel mogelijkheden, zo lastig is dat toch niet?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 07:35
stout!
stout! is offline
Ik sla altijd gewoon een handdoek oid om me heen als ik naar de wc moet. En als het koud is een broekje/lange pyjamabroek met een hemdje of shirtje.
Oud 15-10-2007, 08:45
I C U
I C U is offline
Yeah, als ik naar de WC moet ofzo trek ik gewoon een lang t-shirt aan oid. Wat ik in bed aan hebt hangt er dan helemaal weer vanaf
Oud 15-10-2007, 10:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:

Dit dus, een hemdje en een shortje
Oud 15-10-2007, 12:14
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
En het is natuurlijk geen optie om naakt te slapen en dan een badjas aan te doen als je naar de wc moet ofzo?
Dat vroeg ik me ook af ja
Oud 15-10-2007, 12:26
Rob
Rob is offline
Citaat:
Hallo!

Ik vroeg mij af wat de jongens hun vriendin het liefst zien dragen bij het slapen. Naakt is niet echt een optie aangezien ik in een studenthuis woon en ik niet 's nachts naakt door het huis wil lopen...

xxx
Gewoon een badjas erover.
Oud 15-10-2007, 12:50
Luna
Luna is offline
ja ik zie het probleem ook niet zo.
Oud 15-10-2007, 12:58
Signy
Signy is offline
hoe oud ben je?
Oud 15-10-2007, 13:08
Qimm
Qimm is offline
staat onder mijn nick he Ik ben gek op dat soort dingen
Oud 15-10-2007, 17:34
metallica
metallica is offline
Citaat:
ja ik ben een meisje maar toch.
Helemaal mee eens
Oud 15-10-2007, 18:02
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
string, shirtje.
Oud 15-10-2007, 18:50
gurl19
gurl19 is offline
Waarom zou je doen wat hij zegt?
Mijn vriend wil het liefst dat ik naakt slaap, maar dat vind ik veel te koud. Als ik het koud heb doe ik gewoon een flanellen pyama aan. Jammer dan!

En als je dat niet te koud vind, doe dan gewoon wat meer kleren aan als je naar de wc gaat.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Je draagt wat je zelf fijn vindt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 23:24
Verwijderd
je kan toch gewoon naakt slapen en iets aantrekken als je 's nachts uit bed moet als ik slaapkleding draag draag ik meestal een hemdje met een boxer en volgens mij heeft mijn vriend daar totaal geen moeite mee. ik heb er iig nog nooit klachten over gehad.

[edit] ik beb er even over nagedacht: mens, waar maak je je in godsnaam druk om.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 23:39
__
__ is offline
wil je je kleding in bed dan aanpassen aan dat ene minuutje dat je 's nachts even naar de wc moet of drinken wil pakken ofzo? wtf :')
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 23:50
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Gewoon een badjas erover.
Oud 17-10-2007, 20:33
Verwijderd
Nah ik snap wel wat je bedoeld hoor. Ik had dat "in het begin" ook wel. Niet weten wat je aan moest trekken. Ik trok toen een spaghettitopje en een strakke joggingbroek aan. Nu heb ik gewoon voor 8 euro een pyjama bij de wibra gekocht. Lange mouwen, flobberbroek. Het is me echt te koud 's nachts om wél sexy te zijn, maar niet comfortabel Het maakt hém waarschijnlijk geen reet uit waar je in aan komt zetten. T moet toch uit Ik heb ook een handje van het me druk maken over dat soort onzindingen, maar het is de moeite niet. Gewoon iets slaapbaars aantrekken
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 23:00
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Juist wel, of een kortere. In ieder geval aansluitend En bij voorkeur met spaghettibandjes of anders mouwloos met kant.
Verder is een hempje met joggingbroek of iets dergelijks ook altijd goed
Oud 18-10-2007, 08:22
Kitten
Kitten is offline
Slapen is voor slapen, niet voor sexy zijn... Vooral als je naar de WC moet. Of zie ik dat nou fout?

En als je in je nakie slaapt, dan doe je toch gewoon een badjas aan?
Oud 18-10-2007, 10:03
Muchacha
Muchacha is offline
Ik slaap altijd naakt. Als ik op mijn studentenhuis naar het toilet moet, doe ik mijn badjas aan. Is het bij hem, dan doe ik mijn slip/shortje aan met een t-shirt van hem, da's toch altijd groot genoeg
Oud 18-10-2007, 19:14
Iduna
Iduna is offline
Als je graag naakt slaapt, dan doe je dat toch gewoon. Doe een nachthemd/badjas aan als je de gang op moet.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 21:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik draag of een nachthemd, of een pyjama bestaande uit een lange of korte broek en een shirt met lange of korte mouwen. M'n vriend maakt het niet zoveel uit geloof ik.

Even iets anders: draagt jullie vriend ook een pyjama? Mijn huidige vriend wel maar vind dat helemaal niet zo gebruikelijk bij jongens.
Oud 18-10-2007, 22:01
Qimm
Qimm is offline
Mijn vriend draagt gewoon een t-shirt. Niks bijzonders. Ach 's nachts heb je je ogen toch dicht
Oud 19-10-2007, 09:09
Verwijderd
Mijn vriend draagt vaak alleen een boxer. En soms in de winter een short-ama, shirt met korte mouwen en een kort broekje
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 14:56
remy476
remy476 is offline
hemd en short is idd goed.
Oud 20-10-2007, 16:14
Droomz
Droomz is offline
Gewoon een badjas aandoen

En mijn vriend heeft alleen een boxer aan Maar hij heeft het nooit koud.
Oud 21-10-2007, 15:06
waves
waves is offline
Draag wat jij lekker vind (al is een pyjama met gaten natuurlijk niet zo charmant). En als je naakt slaapt dan trek je even wat aan als je naar de wc moet.

Niet druk maken over dat soort kleine dingetjes .

ex droeg inderdaad ook altijd alleen een boxer, die had t ook nooit koud.
Oud 21-10-2007, 15:20
Verwijderd
als je in een studentenhuis woont, dan neem ik aan dat je studeert

en in dat geval acht ik je intelligent genoeg om zelf een sluitende oplossing te kunnen bedenken voor dit immense probleem!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 05:20
Verwijderd
Goeie Bartezz...!

Blijkbaar heh, moet ik me daar dus wel druk over maken. Want mijn vriend vertelde me onlangs, toen het net uit-was-voor-het-weer aanging, dat hij een aantal van mijn pyjama's altijd vreselijk vond.

Ik wil best iets leuks aandoen al hij er is... maar dat je daar nou na 4.5 jaar pas mee aankomt heh.

Meestal draag ik gewoon iets wat lekker zit, en ik heb best vreselijke exemplaren die ik zelf toch ook niet mooi vond, maar omdat ze lekker zitten enzo... Nahja, als ik zijn oog daarmee een plezier doe... (Voor de rest moettie niet te veel gaan eisen want het is tenslotte MIJN pyjama en ik moet d'r in slapen)

Laatst gewijzigd op 22-10-2007 om 05:26.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 05:40
Mephisto
Mephisto is offline
Ochtendjas + naaktheid = win
Oud 22-10-2007, 07:43
Verwijderd
Citaat:
naaktheid = win, en als je uit bed gaat de ochtendjas
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 16:37
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik draag in de winter altijd een pyama, van zo'n glibberige stof. In de zomer een t-shirt en boxer en als het nog warmer is, dan niks.
Vriendjelief meestal een tshirt met boxer, als het heel koud is een badstoffen pyama (heel fout, maar wel lekker warm) en als het heel warm is, dan niks.
Oud 24-10-2007, 17:50
Verwijderd
Als ik het koud heb draag ik een lieve a-sexy flanellen pyjama in bed, maar mijn vriend is een kacheltje dus als hij naast me ligt heb ik het niet koud en is er dus geen pyjama nodig, als ik dan naar de wc moet trek ik zijn badjas aan.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 19:39
Verwijderd
Ik draag bijna altijd een pyama omdat ik het snel koud heb in bed. Dit kan een katoenen of een flanelen pyama zijn in de winter en een nachthemd of broekje + hempje in de zomer. Als we bij hem slapen en het is erg warm heb ik alleen een onderbroek aan.
Heb mijn vriend nog nooit horen klagen over wat ik aan heb in bed. Misschien dat hij sommige niet zo leuk vind omdat ik ze stukdraag (sommige pyama's zitten zo lekker dat ik ze eigenlijk helemaal opdraag omdat ik er geen goeie vervanging voor kan vinden)
Mijn flanelen pyama's vind ie juist extra leuk omdat de bovenkant met knoopjes is. Kan ie me 's morgens in bed "uitpakken"
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 21:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Met z'n tweeën in één bed is veel te warm voor allemaal pyjama's, dus nee. Ik draag alleen trouwens ook amper een pyjama. Nu het kouder wordt een t-shirtje.

En idd, ochtendjas of gewoon een lang shirt (van je vriendje ofzo) over je hoofd trekken en dan naar de wc.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 23:15
Kitten
Kitten is offline
Ik krijg van alle reacties zo het idee dat hier mensen in elkaar geknoopt slapen... dat kan ik echt niet! Mijn vriendin is 's nachts een hoogoven!
Reageren

Regels voor berichten