Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 23:37
big star
big star is offline
Ik zelf heb me eigen styl ik val niet echt onder een bepaalde groep. Ik heb mijn haar zwart geverfd en toen ik dat net had zeiden allemaal mensen tegen me dat ik gothic was. Ik vind het echt hatelijk als mensen over dingen praten waar ze geen of bijna geen verstand van hebben. Ik ken ook een paar vrienden van me die vaag praten over gothics enzo. Net als veel mensen die hardcore zien als rascisme. Ik vind dat geen styl als je zo praat. Maar ja dat ben ik nou eenmaal. Voor de rest erger ik me aan mensen met die overdreven grote t-shirts en broeken die op de enkels hangen.

Waar ergeren jullie je aan? Soort kleding dat echt niet kan bijvoorbeeld ?
Oud 17-06-2003, 23:43
GRRR
GRRR is offline
aan elke vorm van kleding eigenlijk. ik ben onlangs geconverteerd, als dat eventueel kan, naar het nudisme. ik loop er het liefst naakt bij of met een jurk. ja ik ben man en dat wordt niet geaccepteerd, maarja SCHIJT! met peren
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 23:53
Verwijderd
ja ik stoor me aan mensen die zich storen aan mensen die zich storen aan kleding.. en aan deze topic
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 23:56
ruby soho
ruby soho is offline
wanneer t overkill is
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 00:06
Vice
Vice is offline
aan zulk soort dingen stoor ik me niet. Ik vind het wel leuk als iedereen zich anders kleed.
Oud 18-06-2003, 00:22
konflict
konflict is offline
Citaat:
GRRR schreef op 18-06-2003 @ 00:43:
aan elke vorm van kleding eigenlijk. ik ben onlangs geconverteerd, als dat eventueel kan, naar het nudisme. ik loop er het liefst naakt bij of met een jurk. ja ik ben man en dat wordt niet geaccepteerd, maarja SCHIJT! met peren
gadverdamme zeg dan zie je gewoon je tepels, bah
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 00:38
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
siNix schreef op 18-06-2003 @ 00:53:
ja ik stoor me aan mensen die zich storen aan mensen die zich storen aan kleding.. en aan deze topic
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 00:44
nps
nps is offline
lelijkheid
Oud 18-06-2003, 01:01
Big Boi
Big Boi is offline
Ik stoor me aan mensen die kleren dragen van trends die niet aangeslagen zijn. Zoals die shirts met kreukels... die zien er voor geen flikker uit, tis een trend die NIET is aangeslagen maar toch dragen sommige mensen die dingen nog
Oud 18-06-2003, 01:03
nps
nps is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 18-06-2003 @ 02:01:
Ik stoor me aan mensen die kleren dragen van trends die niet aangeslagen zijn. Zoals die shirts met kreukels... die zien er voor geen flikker uit, tis een trend die NIET is aangeslagen maar toch dragen sommige mensen die dingen nog
idd! net als van die gruwelijke gehaakte mutsjes.
Oud 18-06-2003, 07:46
Arun
Arun is offline
Als mensen dingen van anderen kopiëren en nadoen.. Ik zei op een gegeven moment gewoon "Laats" in plaats van "Later" of "Mazzel", en dat namen mensen ook weer over.. Dat vind ik vervelend..
Zolang je kleren er verzorgd uit zien kan alles wel wat mij betreft, en al vind ik het lelijk, dan boeit het me niet zoveel, want diegene zal ze wél leuk vinden en dàt is stijl.
Oud 18-06-2003, 07:52
Qamra
Qamra is offline
Te korte, wijd uitlopende broeken! *argh* Alsof je geen geld hebt voor een LANGE broek zeg..

Verder erger ik me niet zo snel hoor
Oud 18-06-2003, 08:04
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
mensen die zich nog steeds in schuine-streepjes-blouses durven te vertonen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 08:06
Verwijderd
Ik heb een hekel aan mensne die ene bepaalde denkwijze hebben of zich op een manier kleden om erbij te horen..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 08:36
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
ik ben gothic (vind ik tenminste) en er zijn veel mensen op school die zich daaraan ergeren, maar dat zijn vaak van die suikerzoete modetutjes met van die hakschoenen van nepleer en puntneuzen, daar luister ik mooi niet naar. Is dat asso? ik vind van niet.

Zelf erger ik me aan mensen die continu kritiek hebben op andermans stijl , en mensen die een stijl meteen veroordelen terwijl ze er niks vanaf weten (zoals hardcore zien als rascisme) verder erger ik me wel eens aan van die modemeelopers die iedereen die niet met de mode meeloopt stijlloos vinden.
Oud 18-06-2003, 09:00
chaostar
chaostar is offline
Ik erger me aan van die mensen die versierd zijn met omgekeerde kruizen en iedereen zogenaamd vervloeken.
Heel vervelend.
Oud 18-06-2003, 09:03
Nostra
Nostra is offline
Ik heb een pleurishekel aan mensen met van die strakke gsus industries shirtjes.
Oud 18-06-2003, 09:45
Tricks'
Tricks' is offline
aan mensen die 'styl' typen..

en verder aan mensen die denken dat ze een eigen stijl hebben. Dat is altijd enorm grappig. Over dat soort dingen heb ik colleges gehad (had een lifestyle-project).. Daar kreeg je ook een boel foto's van mensen die vonden dat ze een eigen stijl hadden, die niemand anders had, naast elkaar, te zien... En guess what, ze zagen er allemaal hetzelfde uit..

Tja, en dan nog een soort mensen.. die op t nichterige af hip zijn.. Precies alles volgen wat 'in' zou zijn en dat dan niet eens net, maar gewoon veel te ver voeren..
Oud 18-06-2003, 10:02
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
big star schreef op 18-06-2003 @ 00:37:
Ik zelf heb me eigen styl ik val niet echt onder een bepaalde groep.
Zucht.... Nog een keer: iedereen valt onder een bepaalde groep, dat hebben mensen nu eenmaal nodig om elkaar te kunnen beoordelen en iedereen heeft zijn eigen stijl, maar dat maakt je nog geen eenling....
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:32
mleen
mleen is offline
Citaat:
SpiritX schreef op 18-06-2003 @ 11:02:
Zucht.... Nog een keer: iedereen valt onder een bepaalde groep, dat hebben mensen nu eenmaal nodig om elkaar te kunnen beoordelen en iedereen heeft zijn eigen stijl, maar dat maakt je nog geen eenling....
Dat is niet echt waar... je kunt ook meerdere stijlen hebben of 2 dingen leuk vinden die totaal niet in een groep passen..

Je hebt wel gelijk dat men niet zonder groepen kan maar dat wil niet zeggen dat iedereen er zonder meer bij één in het bijzonder in te delen is.

ontopic: ik stoor me aan mensen die hun stijl heel erg cool vinden. Ik erger me niet aan kleding oid.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:33
Verwijderd
ik haat het echt wanneer je op straat 9 van de 10 mensen in dezelfde soort kleding ziet lopen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:36
Mir-idiotA
Citaat:
big star schreef op 18-06-2003 @ 00:37:
Voor de rest erger ik me aan mensen met die overdreven grote t-shirts en broeken die op de enkels hangen.
zo liep ik er vroeger elke dag bij..xxl t-shirts bij maatje 152

Citaat:
Waar ergeren jullie je aan? Soort kleding dat echt niet kan bijvoorbeeld ?
Ik hou niet zo van mensen met leggings..mja, trek verder aan wat je wilt.
Who cares? Ik ga me er niet aan ergeren hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:48
Verwijderd
Hou gewoon je BEK en ga buiten spelen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:49
Mir-idiotA
Citaat:
a new nose schreef op 18-06-2003 @ 11:48:
Hou gewoon je BEK en ga buiten spelen.
mhh ik ¿?!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:53
Verwijderd
Citaat:
BMX-idiota schreef op 18-06-2003 @ 11:49:
mhh ik ¿?!!
topicstarter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2003, 10:55
Ireentje
Ireentje is offline
Ieder zijn eigen stijl. Het boeit me totaal niet wat iemand anders leuk of niet leuk vind hoor...

Op naar de zandbak
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:59
Mir-idiotA
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 18-06-2003 @ 11:55:

Op naar de zandbak
ja, en dan wel aléén tuinbroeken aan he?! Anders zou ik me kunnen gaan ergeren...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:04
The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
whigger stijl.... VRESELIJK.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:14
Kismo
Kismo is offline
Ik erger me echt super aan mensen die het erg vinden dat mensen iets aan hebben wat andere mensen ook aan hebben. Kan ik er wat aan doen dat die kleding bij de H&M door half vrouwelijk Nederland wordt gekocht en dat ik het zelf ook leuk vind...Het is opzich wel jammer dat iemand anders dat mega kewle shirtje van jou ook aan heeft maar boeiend.,... ik kan me daar niet druk over maken hoor
Oud 18-06-2003, 11:19
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
mleen schreef op 18-06-2003 @ 11:32:
Dat is niet echt waar... je kunt ook meerdere stijlen hebben of 2 dingen leuk vinden die totaal niet in een groep passen..
Dan zul je nog in een "groep" ingedeeld worden door anderen, generaliseren is nou eenmaal een hele mensenlijke eigenschap ...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:21
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 18-06-2003 @ 11:59:
ja, en dan wel aléén tuinbroeken aan he?! Anders zou ik me kunnen gaan ergeren...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:34
Verwijderd
Gothic
Whigger
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:51
Verwijderd
Ik erger me niet zo snel aan de stijl van mensen, maar ik erger me wel als iemand duidelijk totaal geen aandacht aan z'n uiterlijk besteed heeft. Nu erger ik me daar natuurlijk weer minder aan als die persoon een anonymus is die ik in de stad zie lopen, maar als ik iemand ergens voor uitnodig of ik ga met iemand de stad in dan erger ik me gruwelijk aan onverzorgdheid. Dat hoeft niet eens te bestaan in slonzigheid, het is vaker het feit dat mensen dingen aantrekken die compleet niet bij elkaar passen.

Ohja, een paar dagen geleden merkte in ineens bij mezelf dat ik me toch wel enorm stond te ergeren. Ik stond op de trein te wachten en er stond een paar meter verderop een enorm lelijk gothicwijf, echt zo'n engerd met overal zwarte vegen, traantjes onder haar ogen geschminkt, piercings overal, lelijke flodderige jurk aan, kisten e.d. en stond net lekker een broodje bapao te eten. Denk je even te kunnen genieten, word je geconfonteerd met zo'n monster! Gatverdamme, mijn eetlust nam spontaan af...hoe kun je in 's hemelsnaam verwachten dat je serieus genomen wordt als je er zo uit ziet?

Ik betrapte mezelf op de gedachte: 'als je er zo graag uit wilt zien als een lijk, spring dan godverdomme voor de trein...'
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:10
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
als het te geforceerd 'alternatief' is vind k het niet meer leuk
evenals te wijde hiphop kleding vind ik ook niet echt iets

teveel roze wekt ook irritatie op bij mij
Oud 18-06-2003, 12:15
Firefly
Firefly is offline
gewoon alles wat tè veel is
Oud 18-06-2003, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Firefly schreef op 18-06-2003 @ 13:15:
gewoon alles wat tè veel is
zegt de wandelende regenboog
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:29
Evolution
Evolution is offline
waar ik mij aan erger is dat mensen "typjes" gaan SPELEN....
je ziet bijvoorbeeld (bij mij op school.. ) heeeel erg veel altootjes en punkertjes lopen enzo.. maar je ziet gewoon aan ze dat ze eigenlijk helemaal niet zo zijn, dat ze andere muziek leuk vinden enz. enz.
dus gewoon een lifestyle aannemen om er bij te horen ook al vinden ze het zelf niet egt wat....
*jig* ik walg van die gasjes... majaaah
en verder zijn dr ook zat mensen die *gelukkig* wel hun eigen style hebben, maar die er dan echt belachelijk bijlopen... moeten ze helemaal zelf weten, als ze maar zich zelf zijn, en dat vind ik ook juist wel weer leuk, van die "aparte" mensen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik erger me aan de kakker-stijl.
Ik erger me aan de overdreven alto-stijl.
Ik erger me aan de Thugz-stijl.
Ik erger me aan meisjes die alles dragen wat pas sinds een week in de rekken hangt.

Dit is geen goed antwoord op de vraag, maar het is wel waar.
Verder kan ik alles waarderen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:21
Mir-idiotA
Citaat:
Metal Gurl schreef op 18-06-2003 @ 13:29:
waar ik mij aan erger is dat mensen "typjes" gaan SPELEN....
je ziet bijvoorbeeld (bij mij op school.. ) heeeel erg veel altootjes en punkertjes lopen enzo.. maar je ziet gewoon aan ze dat ze eigenlijk helemaal niet zo zijn, dat ze andere muziek leuk vinden enz. enz.
dus gewoon een lifestyle aannemen om er bij te horen ook al vinden ze het zelf niet egt wat....
*jig* ik walg van die gasjes... majaaah
en verder zijn dr ook zat mensen die *gelukkig* wel hun eigen style hebben, maar die er dan echt belachelijk bijlopen... moeten ze helemaal zelf weten, als ze maar zich zelf zijn, en dat vind ik ook juist wel weer leuk, van die "aparte" mensen
?? mensen kleden zich op een manier maar luisteren andere muziek? Kom op..een mens kan aan mij ook niet aan me kleding zien wat ik luister. En voor mij hoeft dat ook niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:27
Mysterons
Mysterons is offline
als het overdone is
als het ontzettend nep is
als het ontzettend niet-nep is, oftewel als de mensen die het dragen andere mensen uitschelden voor wannabe-hun.
als het discriminerend kan overkomen
als het te sletterig bloot is
Oud 18-06-2003, 13:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-06-2003 @ 12:51:
Ohja, een paar dagen geleden merkte in ineens bij mezelf dat ik me toch wel enorm stond te ergeren. Ik stond op de trein te wachten en er stond een paar meter verderop een enorm lelijk gothicwijf, echt zo'n engerd met overal zwarte vegen, traantjes onder haar ogen geschminkt, piercings overal, lelijke flodderige jurk aan, kisten e.d. en stond net lekker een broodje bapao te eten. Denk je even te kunnen genieten, word je geconfonteerd met zo'n monster! Gatverdamme, mijn eetlust nam spontaan af...
Ja, dat is inderdaad ook iets waar ik me dood aan erger.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:52
Verwijderd
Als we zo gaan beginnen..

Ik erger me aan opa's en oma's want die zijn ook ontzettend lelijk en stinken.
Geweldige onderbouwing he
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:01
Ijke
Ijke is offline
Citaat:
Nostra schreef op 18-06-2003 @ 10:03:
Ik heb een pleurishekel aan mensen met van die strakke gsus industries shirtjes.
Jah.. of van die lui die 2 dingen van GSUS hebben en dan denken dat ze veel geld hebben, en cool zijn" dus niet...

cool ben je pas in een ijskoud bad

x je mij
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
McLaren schreef op 18-06-2003 @ 14:52:
Als we zo gaan beginnen..

Ik erger me aan opa's en oma's want die zijn ook ontzettend lelijk en stinken.
Geweldige onderbouwing he
Mijn opa stinkt niet! En hij is ook niet lelijk.

Nare zegt gewoon dat hij de make up en kleding van die meid lelijk vond en ik kan dat begrijpen. Ik vind dat hij het wel degelijk onderbouwd heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:08
*CharlotteB*_87
*CharlotteB*_87 is offline
waarom ergeren jullie je toch aan zoveel dingen.
IK erger me geloof ik nooit aan kleding enzo. Sommige mensen zien er stom uit, maar daar heb je toch verder geen last van?
Oud 18-06-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
*CharlotteB*_87 schreef op 18-06-2003 @ 15:08:
waarom ergeren jullie je toch aan zoveel dingen.
IK erger me geloof ik nooit aan kleding enzo. Sommige mensen zien er stom uit, maar daar heb je toch verder geen last van?
Same here
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:51
Fog
Fog is offline
van die kindjes met felgekleurde gsus broeken en regenboogjuhns kouzen en suikerspinnen op hun heufd...

mensen die nix anders dan zwart aanhebben en met dit weer nog met 10 rokken en jasjes over elkaar lopen en hun gezicht helemaal volschminken..

en laatst kwam er een jongen naar me toe in een karl kani pak die blijkbaar dacht dat ie een neger was...en hij vroeg mij: jij houd toch ook van hiphop? waar hou je dan van? ik ben fan van eminem, dr dre en tupac...en daar erger ik me dus al helemaaaaaaal dood aan

owja en ieder meisje die te lelijk en dom is om een jongen te krijgen en daarom maar halfnaakt en wanhopig over straat gaat lopen...en een naamkaartje omdoet omdat ze bang is dat de jongen die haar uiteindelijk pakt haar naam binnen 5 minuten weer vergeet...
Oud 18-06-2003, 15:12
rodina
rodina is offline
Ik vind iedereen lief, aardig, schattig, mooi, stijlvol, leuk, aardig, vriendelijk en fijn.
Oud 18-06-2003, 15:12
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 18-06-2003 @ 13:18:
zegt de wandelende regenboog

regenboogjes zijn er nooit te veel
Oud 18-06-2003, 15:14
Verwijderd
Ik hoor wel mensne klagen over gsus..
Maar ze hebben dus echt wel vette vestjes met coole kleuren..

De kleding is kwa kleur vaak echt goed bezig, alleen de vormen zinnen me niet zo :/

En de prijs, zag eerst een cool vestje, felgroen, maar was 120,- :X
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten