![]() |
Favoriete DJ
Wie is je favoriete DJ? Over het algemeen vind ik Nederlandse DJ's wel tot de wereldtop behoren. Vooral degenen die veel progressive draaien.
1. DJ Lacroix een van de Now & Wow residents (y) 2. DJ Benny Rodrigues Jong ventje, maar draait lekker progressief en hard (y) 3. DJ Marcello Chemistry resident, blijft een topper, geeft me echt het 'ouderwetse' Chemistry-gevoel (y) En 100% Isis (als ze haar bui heeft) en Mar Y Sol staan ook wel garant voor een lekker avondje :) |
Is dit topic enkel beperkt tot techno?
|
lacroix (n)
|
Citaat:
|
In dat geval, System D, Photek, en een of andere dj van renegade hardware vanwie de naam me nu ontsnapt
Dave Clarke draait ook soms relaxed |
1. Dave Seaman
2. James Holden 3. Lemon8 Tis moeilijk om een top 3 te maken, ik hoor zoveel DJ's graag. Ook San, Satoshi Tomiie, Digweed, Corvin Dalek, Ben Korbel, Deep Dish, Precision, Remy, Hernan Cattaneo, Fred Numf, Erick E, Roog, Mark Pappas, Max Graham, Adam Beyer ... Heb zoveel favorieten :o |
Remy
Carl Cox Dave Clarke Michell de heye aphrodite[drum n base] |
DJ Shadow :)
|
Danny Howells
|
Citaat:
|
DJ TIESTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind hem zo goed. |
DJ Hell
Laurent Garnier The Hacker Miss Kittin |
Citaat:
Tiësto ( verder ken ik er ook niet zoveel :o) |
Citaat:
|
Alpha Twins
Judge Jules Dumonde |
Ja dan heb je ook nog:
Sven Vath, Svenson en Gielen, michel de Hey, ferry corsten, Marco V en Oakenfold die vind ik ook wel goed. Ik mis er nog een paar kom niet op de naam een paar engelse. |
Akita Masami, Alec Empire en DJ Boozy Woozy
|
(S)
2Step, UKGarage en Hip Hop. - DJ Swiss. - DJ Oxide. - The Xecutioners. Een hele andere richting; - Tiësto. - Sven Väth. - Svenson & Gielen. |
Dj Premier
Dj Js-One Dj Krush Dj Shadow |
ow jah en Oakenfold
|
DJ Krust, was fantastisch op pukkelpop, kon me niet lang genoeg duren.
|
Dave Clarke
JS-One Rockid Krylon Hellfish Omar Santana |
Grand master Roc Raida ;)
DJ Spinbad DJ Q-bert |
James Holden
Lemon 8 Deep Dish Sasha Richie Hawtin Satoshi Tomiie Lucien Foort Steve Lawler |
Heb geen favoriet...
DJs die ik erg goed vind: John 00 Fleming, Dave Seaman, Ayumi Hamasaki, Dave Clarke, Chris Liebing, Sven Väth, Gayle San, Patrick Lindsey, James Holden (y) |
ik ben zelf een favoriete DJ sinds donderdag :D verder vind ik Drekhed erg relax draaien, en Hell.nl...
|
Citaat:
|
dj premier(live valt tegen)
dj honda dj hi tek dj babu maar heb ook bewondering voor dj's die gewoon in clubs draaien check maar eens wat van deze man http://www.djwaxfiend.com Rat |
Paul Oakenfold
Sasha Paul van Dyk Dave Clarke Tiesto Adam Beyer Armin van Buuren Marco Carola Matt Hardwick |
andy c, dieselboy, zoveel drum 'n bass dj's eigenlijk...
verder o.a. adam beyer, thomas krome |
Lady Dana, Dj Promo, Aphex Twin
|
DJ Shadow
Aphex Twin Roni Size Lemon D Dillinja TeeBee Hellfish |
- Hell
- Dave Clarck - Marnix - Adam Beyer - Christian Smith En mogen live-acts ook, dan wil ik Secret Cinema en natuurlijk UNDERWORLD nog ff noemen (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) |
Citaat:
|
hmm aan de techno kant:
Umek, Jay Denham, Dave Clarke, Sven Väth, Carl Cox, Rush hardstyle/hardhouse: Lady Dana, Luna, Pavo, Isaac en Gizmo ja en dan nog Tiësto, Ferry Corsten en Marco V ofzo :p |
Techno:
* Adam Beyer * Sven Väth * Gabry Fasano * Carl Cox Trance: * Paul van Dyk * Tiësto * Blank & Jones Progressive: * Lemon 8 * Sander Kleinenberg * James Holden Club: * Marcello * Olav Basoski * Roog Electro: * Dr. Lektroluv * Westbam |
zo'n drum'nbass dj uit bergen op zoom die exo heet :|
|
Techno:
* Umek * Speedy J. * Major Rush Trance: * DJ Miss-T * Tiësto * Blank & Jones hard(happy)trance * Rocco * Pulsedriver * Jamie's Project hardhouse * Pila * Technoboy * Hardhouse Residents Alltime favorites * Dune * Ravers Nature [/QUOTE] |
ik ben slecht in namen...
maar ik vind roni size erg :cool: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |