![]() |
sinds kort heb ik norton antivirus 2003
maar hij zet automatisch een heel lijst bestanden in mijn prullenbak die ik er helemaal niet in heb gezet en als ik de prullenbak dan leeg maak en ik start de pc opnieuw op dan staan al die bestanden er weer in. nou is mijn vraag kan ik uitzetten dat norton uit mijn prullenbak blijft zodat die er niet automatisch programma's in blijft zetten?
|
Je kan ergens onder opties de "Norton Protected Recycle Bin" uitzetten. Dat was iig in NAV2002 zo, dus ik neem aan dat het in 2003 ook zo is. Heb al een poosje geen virusscanner meer dus kan het zo ff niet nakijken...
|
ik draai sinds een maand of 2-3 deze versie en heb het ook gehad
je moet idd de norton protected recycle bin uitzetten dat gaat als volgt: rechter muisknop op prullenbak --> eigenschappen --> tabblad "Recycle Bin" --> kiezen: "Standard Recycle Bin --> Title veranderen als je wilt Ook raad ik aan bij tabblad Norton Protection bij alle partities de optie "Enable Protection" uit te zetten, dat scheelt namelijk heel veel van je kracht van de CPU |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, ik draai NAV ook, en heb het eigenlijk alleen aanstaan voor binnenkomende en uitgaan de mail, voor de rest heb ik zelf genoeg inzicht om te weten wat risico's brengt... en zoals gezegd, des de meer je uitzet, des de midner geheugen je het kost... (zet maar eens alles aan met NAV, en zie dan soms je computer ratelen) |
Citaat:
verder heeft het niets met virusscansscans te maken dit zegt norton er zefl over: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |