![]() |
Ik wil jullie ff op de hoogte brengen
van een liedje dat wel 'ns op tv komt, het heet Tribute en het is best cool ook is het mijn kopje thee niet helemaal. Ik heb begrepen dat Dave Grohl een bijrolletje speelt (zowel in de clip als op gitaar)
Maar hoe heet de band en kan iemand meer info verschaffen over het nummer? (ja ja, exo heeft een avondje tmf gekeken) |
Tenacious D heten ze.. en uhm.. meer infow.. tjsa.. dat zou je aan iemand anders moeten vragen
|
ja, die heb ik ook gezien, die is cool :)
|
Nou... in vergelijking tot de rest van het TMF repetoire is het nog best okay, zeker de tekst. Maar goed kan natuurlijk niet tippen aan de Cheeky Girls! :D
|
jack black (y)
|
Citaat:
Overigens, je sig: [pulp fiction] (y) (y) |
Jack black en Kyle Gass vormen Tenacious D.
Ik heb al een tijd een album van ze, waar ook die single op staat Tribute Ze hebben al een paar singles uitgebracht in amerika. Dave Grohl zit idd in de clip als de duivel In amerika zijn ze al best lang "beroemd." tours gedaan met blink 182, weezer, foo fighters, pearl jam. jimmy eat world etc. |
|
Citaat:
|
Ik download 't nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vraag me trouwens af of tenacious d zo'n voor-de-lol-want-ik-ben-immers-een-filmster band is of dat ze serieus bezig zijn? |
Citaat:
|
ik heb um gister avond nog gezien
het enige wat ik er over kan melde is Mooie gitaar heeft die duivel en koele oma :D |
Citaat:
Citaat:
|
Die cd komt uit 2001 en nu pas begint iedereen er over. Maar ja, superclip op tmf he, wat verwacht je.
Oh well...Ze zijn wel geinig. Ik luister de cd nu niet meer, te vaak gehoord. |
Wel geinig, maar de eXo's hebben weer gelijk: de Cheeky Girls zullen dit jaar denk ik bovenaan de Top 2000 staan :D
|
|
Wisten julie dat die duivel in de clip Dave Grohl is....die 2 jongens die dat nummer zingen hebben namelijk ook in de clip van de Foo Fighters gespeeld.....denk maar aan Learn To Fly...hun zijn degene die bij het koffieapparaat staan.....
|
Citaat:
|
Citaat:
:) / :rolleyes: |
Citaat:
|
|
Tenacious D is al tijden bekend. Ze hebben ook (hier dat ik weet nooit uitgezonden) shows, waar ze ook veel nummers van de cd spelen. Maar dan met een heel (meestal onzin-)verhaal erbij.
Moet je maar es downen, ze zijn best grappig. JB en KG spelen trouwens allebei (vaak bijrollen) in enorm veel films. Jack speelt trouwens de hoofdrol in Shallow Hal. Verder weet ik ook ff niets meer. Ik dacht trouwens dat de site www.tenaciousd.com was? daar staat ook een mannetje die dus de site heeft gebouwd. Bij 1 van de shows was hij de allergrootste fan. Melig. |
Hoe vaker ik 'm hoor, hoe beter ik 'm vind.
|
Dave Grohl heeft ook de drums gedaan op het album.
|
Spelen in Paradiso.
Donderdag 13 Maart is de dag. |
Citaat:
|
Citaat:
*upt even oud topic* :) |
Als er toevallig iemand de clip van "learn to fly" van the foo fighters heeft: de twee matties in het begin die zijn aan poetsen zullen je dan wel bekend voorkomen. :D
Kijk maar eens goed |
Ik vind er echt geen reet aan eerlijk gezegd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar is dat topic trouwens heen? |
Citaat:
Ik kende ze ook al een tijdje, maar erger me aan die fucking zanger, al is zijn stem wel goed. Ik vind er niet veel aan, stompzinnige teksten, stompzinnige lui, die ook nog eens echt echt onbeschoft lelijk zijn. |
Ik vind die clip echt zo grappig (y)
het liedje is ook wel koel trouwens :) |
Ben ik de enige die het idee heeft dat in dat nummer voortdurend op subtiele wijze wordt verzwezen naar Stairway to Heaven van Led Zep?
|
Citaat:
|
Het vreemd eis dat een comedy band meestal heel erg kut klinkt, maar Jack Black heeft echt een dijk van een stem. Ik heb ergens een live MP3 en er komt me toch een geluid uit z'n strot. Echt ongelofelijk...
Kyle en Jack doen trouwens ook het reclame filmpje voor de Osbournes. (Jack is dan verkleed als Ozzy en Kyle als de gitarist, met zwart/wit streepjes design :)) En dan zingt ie: You think you know what Ozzy's thinking. You think you even know what Ozzy's drinking. You think you know but you do not knowhooowwww. This is the Osbourne family shoooohooooow. YEAH! (y) :D (y) |
Citaat:
wtf dit zijn jouw woorden? :confused: hmm iig 'k vind ze wel cool erg goeie sound voor zo'n bandje. |
Citaat:
|
Citaat:
Beiden geniale films btw. |
Ga toch slapen man!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |