Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tenacious D is al tijden bekend. Ze hebben ook (hier dat ik weet nooit uitgezonden) shows, waar ze ook veel nummers van de cd spelen. Maar dan met een heel (meestal onzin-)verhaal erbij.
Moet je maar es downen, ze zijn best grappig. JB en KG spelen trouwens allebei (vaak bijrollen) in enorm veel films. Jack speelt trouwens de hoofdrol in Shallow Hal. Verder weet ik ook ff niets meer. Ik dacht trouwens dat de site www.tenaciousd.com was? daar staat ook een mannetje die dus de site heeft gebouwd. Bij 1 van de shows was hij de allergrootste fan. Melig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als er toevallig iemand de clip van "learn to fly" van the foo fighters heeft: de twee matties in het begin die zijn aan poetsen zullen je dan wel bekend voorkomen.
![]() Kijk maar eens goed
||
Citaat:
Ik kende ze ook al een tijdje, maar erger me aan die fucking zanger, al is zijn stem wel goed. Ik vind er niet veel aan, stompzinnige teksten, stompzinnige lui, die ook nog eens echt echt onbeschoft lelijk zijn.
|
Het vreemd eis dat een comedy band meestal heel erg kut klinkt, maar Jack Black heeft echt een dijk van een stem. Ik heb ergens een live MP3 en er komt me toch een geluid uit z'n strot. Echt ongelofelijk...
Kyle en Jack doen trouwens ook het reclame filmpje voor de Osbournes. (Jack is dan verkleed als Ozzy en Kyle als de gitarist, met zwart/wit streepjes design ![]() En dan zingt ie: You think you know what Ozzy's thinking. You think you even know what Ozzy's drinking. You think you know but you do not knowhooowwww. This is the Osbourne family shoooohooooow. YEAH! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wtf dit zijn jouw woorden? ![]() hmm iig 'k vind ze wel cool erg goeie sound voor zo'n bandje.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksualiteit na incest of ander misbruik Steleto | 22 | 29-06-2006 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kort verhaal] We gaan winnen. clubje | 9 | 04-09-2003 20:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |