![]() |
carnaval
jah ik begin nu al.
wat gaan jullie aantrekken (of uittrekken) met carnaval??? ik doe de jas van mijn carnavalsvereniging aan. een kilt (schotse rok) met daaronder een tijgerstring (ja ik ben een man anything goes met carnaval) en op die string naai ik een dildo vast zodat als ik mijn rok omhoog doe dat je dan mijn dildo ziet yahoo leve de carnaval |
(is dit lifestyle? is dit niet eerder DK?)
Wat ik aan ga doen weet ik nog niet, ik ga denk ik weer als vorig jaar, als Freak ofzo :D |
mijn rugzak-stereo is bijna af, moet nog een redelijke accu vinden.. al die klote carnavalsmuziek wegblazen lijkt me wel wat :)
|
Citaat:
|
yes yes carnaval!
nog ff wachten en dan kan het weer loos hehehe ik weet nog niet wat ik aan ga trekken, ligt eraan wat de rest van mijn vriendengroep doet.......misschien ga ik weer gewoon in mijn spaghetti jurkje met pruik op en kisten aan hehe (en nee kga mijn benen niet scheren hehe) |
Citaat:
En wat ik aan ga trekken.. ik heb nog geen idee.. als het straks carnaval is graai ik wel wat van de zolder ofzo.. |
Ik ben echt blij dat dat feest hier niet is :D
|
Citaat:
|
ach opzich is het wel grappig voor een keertje per jaar...
alleen ze moeten eens een vet carnavalsfeest cq concert organiseren hier |
Ik ga me waarschijnlijk niet echt verkleden, ik heb een kroontje en vleugeltjes en dan gewoon kleren die makkelijk zitten en waar wat mee mag gebeuren.
Ik hou niet echt van carnaval, maar ach, het is wel te overleven met genoeg op. |
ik zit dit jaar voor het eerst opgezadeld met dit enge fenomeen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff ik heb werkelijk nog geen idee! waarschijnlijk ga ik een dag van te voren ff bedenken wat ik aandoe en dan vind ik t wel weer goed haha :)
|
ik zit in londen met carnaval *pfew*
maybe word ik door mun vrienden naar het carnavalsfeest op school gesleurt, nou dan wordt ik hoer ofzow. |
Vorig jaar voor het eerst gevierd.. Meteen helemaal loos gegaan :o. pfff
Maar, dit jaar ga ik weer skieen. |
Citaat:
ik werk normaal altijd met carnaval want ik vind er geen bal aan.. |
Ik haat carnavalsmuziek, behalve met carnaval zelf, dan kan ik het nog enigzins aanhoren :)
Wat doe ik aan? Ik heb nog een oud donkerblauw hockeyrokje, en die ga ik een beetje ombouwen, dat wil zeggen: ik naai er stukken geel bont op, doe daarboven een geel shirt met blauw cijfer erop, heb gele adidas voetbalsokken en jawel... dan ben ik dus cheerleader :D (ofzoiets) |
geen idee, msischien ga ik weer in een kort jurkje als hawaiigirl :o
Ik heb echt geen idee.. ik ga er niet veel aandacht aan besteden, gewoon iets simpels, niet te overdreven verkleed. |
Citaat:
:rolleyes: |
Carnavalsmuziek is stoer, hoor, maar zoveel dagen achter elkaar is wel ietsjes overdreven, dat geef ik toe.
Heb er nog niet zo heel veel zin in, weet ook niet of ik dat nog ga krijgen... Ik weet ook nog niet wat ik aan ga doen. Vrienden van me hadden het er over als M&M's te gaan, maar dat vind ik stom, dus dat wil ik niet. Toevoegsel: Citaat:
|
wij nuchtere rotterdammers doen niet aan carnaval.. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
van een grindcore cdhoesje.... die een of andere zieke geest had gepost (a) (mede mogelijk gemaakt door infaustus) |
Citaat:
edit: khad niet door dat het om de avatar van aart ging.....voelt zich dom ;) |
(8) rau rau rau ich lust dich rau (8)
ahum :( ben ik blij dat ik weg ben uit Limburg :cool: (y) |
Citaat:
maar zij kwam met het idee van een quote van hans teeuwen.. (y) |
Ik ben niet zo gek op carnaval. Maar verkleedpartijtjes vind ik wel altijd leuk!(y)
|
Ik sluit me aan bij de anti-carnavalsclan.
|
Citaat:
|
Ik hou niet zo van carnaval. Eigenlijk hou ik helemaal niet van carnaval. Misschien moeten Glow, Roxy, ik en anderen die niet zo gek zijn op carnaval een driedaagse heej-wij-vinden-carnaval-stom-meeting organiseren :p. Maar enniewee, ik werd vorig jaar meegesleept en toen was ik verkleed als heks. Verkleden is op zich wel cool. Maar vieze, zatte, stinkende, domme, lelijke, irritante, opdringerige mensen en slechte muziek niet. Trouwens, je bent pas true als je ECHT niets onder je kilt doet :p
|
wat een saaie boel hier
ik heb al 200 euro gespaard voor 5 dagen carnaval. en jullie vinden er niks aan. dit is het enige feest van het jaar waar alles mag kwa kleding je wordt nergens op aangekeken degene die dan raar zijn zijn de trance gasten en de kakkers die normaal gaan geweldig toch |
Citaat:
*zucht* Carnaval is leuk! Ik weet nog niet wat ik aan ga trekken. Probeer iets origineels te verzinnen wat goedkoop is en weinig tijd kost. Hmm, moeilijk. |
Citaat:
|
miene vogel is gevloge! en ich wet neet boe noar tou.
ich deed ut deurke eve ope, noe zit ur neet mie in zun kou en ut bieske woar zo sjoen, ut woar ene echte kampioen oen oen oen oen. :D wij leerden vroeger die liedjes allemaal op school :( arme ik, want ik kan geen limburgs praten... |
Citaat:
|
precies! ik vroeg altijd eerst ff een vertaling hahaha. opzich heb ik wel een zachte g (tenminste, hijs aant verharden :D ) maar thuis spreken wij altijd normaal nederlands.
|
Citaat:
he dich jao dich hallo,wat maks se mich dan now, wiezoe jao heej hallo, uhum nog ff. verkleden is op zich wel :cool: en dat feesten nog beter, maar die liedjes. (n) |
ik ga speciaal voor carnaval een weekendje in Maastricht logeren... ik woon in Enschede, en in Oldenzaal (vlakbij) is ook wel carnaval, maar dat gaat vooral om het zuipen en nauwelijks om het feesten...
en ik ga engeltje zijn... denk ik... alleen nog vleugels zien te kweken *kijkt engelachtig* edit: voor de muziek doe ik het trouwens niet, dat is echt niet mijn stijl... |
verzin ik een dag van te voren.. vorig jaar ging ik als hoer (witte lap om mn middel met een rood stopbord eropgetekend, en kort truitje, samen met vriendin) en in mn eigen kleren:P (zwarte kreukelballetrokje en panty over me heen etc) was wel geinig
ik heb mn vriend ontmoet 3 jaar terug op carnaval en carnaval is echt ons feest.. elk jaar komen we terug bij elkaar als we carnaval hebben gevierd.. maargoed ontopic:P kheb nog een pruik en kleine frutsels. well see |
Citaat:
|
Bijvoorbeeld.
|
Citaat:
|
Wij heben hier niet echt carnavel(tenzij in de lagere school,dan verkleden ze zich wel).
Allee,ik merk der toch niets van :) |
aan danwel uittrekken, zoals gewoonlijk ben ik er nog niet uit wat ik aanhoudt en wat niet... maar zodra ik er uit ben laat ik het weten. ben namelijk nog volop in overleg met mijn vriendin... ;)
|
Bah, zelfs híer (net onder Arnhem) doen ze d'r nog aan :|
Geloof dat ik net dat weekend in 't Sauerland zit (y) :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |