Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   carnaval (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=327883)

very drunk driver 02-01-2003 10:48

carnaval

jah ik begin nu al.

wat gaan jullie aantrekken (of uittrekken) met carnaval???

ik doe de jas van mijn carnavalsvereniging aan. een kilt (schotse rok) met daaronder een tijgerstring (ja ik ben een man anything goes met carnaval) en op die string naai ik een dildo vast zodat als ik mijn rok omhoog doe dat je dan mijn dildo ziet

yahoo leve de carnaval

Triloxigen 02-01-2003 11:37

(is dit lifestyle? is dit niet eerder DK?)

Wat ik aan ga doen weet ik nog niet,
ik ga denk ik weer als vorig jaar, als Freak ofzo :D

]{ing 02-01-2003 11:51

mijn rugzak-stereo is bijna af, moet nog een redelijke accu vinden.. al die klote carnavalsmuziek wegblazen lijkt me wel wat :)

Triloxigen 02-01-2003 12:04

Citaat:

]{ing schreef:
mijn rugzak-stereo is bijna af, moet nog een redelijke accu vinden.. al die klote carnavalsmuziek wegblazen lijkt me wel wat :)
Mag ik hieruit opmaken dat ik nie de enigste ben van onder de rivieren die een hekel heeft aan carnavalsmuziek?

poecilotheria 02-01-2003 12:05

yes yes carnaval!

nog ff wachten en dan kan het weer loos hehehe
ik weet nog niet wat ik aan ga trekken, ligt eraan wat de rest van mijn vriendengroep doet.......misschien ga ik weer gewoon in mijn spaghetti jurkje met pruik op en kisten aan hehe (en nee kga mijn benen niet scheren hehe)

Pebbles 02-01-2003 12:22

Citaat:

McLaren schreef:
Mag ik hieruit opmaken dat ik nie de enigste ben van onder de rivieren die een hekel heeft aan carnavalsmuziek?
ik ook :)

En wat ik aan ga trekken.. ik heb nog geen idee.. als het straks carnaval is graai ik wel wat van de zolder ofzo..

G-Lo 02-01-2003 12:23

Ik ben echt blij dat dat feest hier niet is :D

]{ing 02-01-2003 12:25

Citaat:

McLaren schreef:
mja vooral de muziek :D

a new noise 02-01-2003 12:46

ach opzich is het wel grappig voor een keertje per jaar...
alleen ze moeten eens een vet carnavalsfeest cq concert organiseren hier

Mori 02-01-2003 13:14

Ik ga me waarschijnlijk niet echt verkleden, ik heb een kroontje en vleugeltjes en dan gewoon kleren die makkelijk zitten en waar wat mee mag gebeuren.
Ik hou niet echt van carnaval, maar ach, het is wel te overleven met genoeg op.

Rrr. 02-01-2003 13:15

ik zit dit jaar voor het eerst opgezadeld met dit enge fenomeen :(

Qamra 02-01-2003 13:24

Citaat:

Heartworm schreef:

Ik hou niet echt van carnaval, maar ach, het is wel te overleven met genoeg op.

Als je er niets aan vindt, waarom doe je dan in godsnaam mee?

Mori 02-01-2003 13:35

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Als je er niets aan vindt, waarom doe je dan in godsnaam mee?
omdat je kunt kiezen dan, 3 dagen thuiszitten en niks doen want alles om je heen is carnaval of toch maar een beetje meedoen.

Rrr. 02-01-2003 13:38

Citaat:

Heartworm schreef:
omdat je kunt kiezen dan, 3 dagen thuiszitten en niks doen want alles om je heen is carnaval of toch maar een beetje meedoen.
ik wordt gewoon gekidnapt door vrienden en in een kroeg gedumpt :D

Blubje 02-01-2003 14:08

pff ik heb werkelijk nog geen idee! waarschijnlijk ga ik een dag van te voren ff bedenken wat ik aandoe en dan vind ik t wel weer goed haha :)

Lentekriebel 02-01-2003 16:57

ik zit in londen met carnaval *pfew*
maybe word ik door mun vrienden naar het carnavalsfeest op school gesleurt, nou dan wordt ik hoer ofzow.

charly not 02-01-2003 17:07

Vorig jaar voor het eerst gevierd.. Meteen helemaal loos gegaan :o. pfff
Maar, dit jaar ga ik weer skieen.

Roxy 02-01-2003 17:15

Citaat:

Glow schreef:
Ik ben echt blij dat dat feest hier niet is :D
ist goed als ik die week naar jou toe verhuis? :p

ik werk normaal altijd met carnaval want ik vind er geen bal aan..

Synonym 02-01-2003 17:39

Ik haat carnavalsmuziek, behalve met carnaval zelf, dan kan ik het nog enigzins aanhoren :)

Wat doe ik aan? Ik heb nog een oud donkerblauw hockeyrokje, en die ga ik een beetje ombouwen, dat wil zeggen: ik naai er stukken geel bont op, doe daarboven een geel shirt met blauw cijfer erop, heb gele adidas voetbalsokken en jawel... dan ben ik dus cheerleader :D (ofzoiets)

Denise84 02-01-2003 19:52

geen idee, msischien ga ik weer in een kort jurkje als hawaiigirl :o

Ik heb echt geen idee.. ik ga er niet veel aandacht aan besteden, gewoon iets simpels, niet te overdreven verkleed.

Denise84 02-01-2003 19:55

Citaat:

]{ing schreef:
mja vooral de muziek :D
"tis stiiiiiiiiiiiiiiiiil aan de overkant, tis stiiiiiiiiiiiiil aan de overkant!"

:rolleyes:

StrawberrySwirl 02-01-2003 19:57

Carnavalsmuziek is stoer, hoor, maar zoveel dagen achter elkaar is wel ietsjes overdreven, dat geef ik toe.

Heb er nog niet zo heel veel zin in, weet ook niet of ik dat nog ga krijgen... Ik weet ook nog niet wat ik aan ga doen. Vrienden van me hadden het er over als M&M's te gaan, maar dat vind ik stom, dus dat wil ik niet.

Toevoegsel:
Citaat:

YuckFou schreef:
ik zit dit jaar voor het eerst opgezadeld met dit enge fenomeen :(
Ohh, dan ga ik dus met jou mee :| Vind ik.

Aaaaaart.. 02-01-2003 19:59

wij nuchtere rotterdammers doen niet aan carnaval.. :p

a new noise 02-01-2003 20:00

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
wij nuchtere rotterdammers doen niet aan carnaval.. :p
AH YOU SICK FUCK :D

G-Lo 02-01-2003 20:03

Citaat:

a new noise schreef:
ikbedoelmaar

Aaaaaart.. 02-01-2003 20:05

Citaat:

a new noise schreef:
mede mogelijk gemaakt door aisa, mn zieke oude nonnetje.. :p

a new noise 02-01-2003 20:06

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
mede mogelijk gemaakt door aisa, mn zieke oude nonnetje.. :p
goh aisa heeft em misschien uit de covers topic van muziek...
van een grindcore cdhoesje.... die een of andere zieke geest had gepost (a) (mede mogelijk gemaakt door infaustus)

Pharmacon 02-01-2003 20:07

Citaat:

a new noise schreef:
kben uitgenodigd in brabant met carnaval...ben zeer benieuwd

edit: khad niet door dat het om de avatar van aart ging.....voelt zich dom ;)

Rocksaan 02-01-2003 20:10

(8) rau rau rau ich lust dich rau (8)
ahum :( ben ik blij dat ik weg ben uit Limburg :cool: (y)

Aaaaaart.. 02-01-2003 20:14

Citaat:

a new noise schreef:
goh aisa heeft em misschien uit de covers topic van muziek...
van een grindcore cdhoesje.... die een of andere zieke geest had gepost (a) (mede mogelijk gemaakt door infaustus)

nee dat plaatje heb ik zelf gezocht..
maar zij kwam met het idee van een quote van hans teeuwen.. (y)

sick2death 02-01-2003 20:23

Ik ben niet zo gek op carnaval. Maar verkleedpartijtjes vind ik wel altijd leuk!(y)

Saraminde 02-01-2003 20:28

Ik sluit me aan bij de anti-carnavalsclan.

a new noise 02-01-2003 20:32

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
nee dat plaatje heb ik zelf gezocht..
maar zij kwam met het idee van een quote van hans teeuwen.. (y)

ohja die sketch roels

raaah 02-01-2003 20:44

Ik hou niet zo van carnaval. Eigenlijk hou ik helemaal niet van carnaval. Misschien moeten Glow, Roxy, ik en anderen die niet zo gek zijn op carnaval een driedaagse heej-wij-vinden-carnaval-stom-meeting organiseren :p. Maar enniewee, ik werd vorig jaar meegesleept en toen was ik verkleed als heks. Verkleden is op zich wel cool. Maar vieze, zatte, stinkende, domme, lelijke, irritante, opdringerige mensen en slechte muziek niet. Trouwens, je bent pas true als je ECHT niets onder je kilt doet :p

very drunk driver 02-01-2003 21:14

wat een saaie boel hier

ik heb al 200 euro gespaard voor 5 dagen carnaval. en jullie vinden er niks aan. dit is het enige feest van het jaar waar alles mag kwa kleding je wordt nergens op aangekeken degene die dan raar zijn zijn de trance gasten en de kakkers die normaal gaan geweldig toch

Firefly 03-01-2003 00:32

Citaat:

Denise84 schreef:
"tis stiiiiiiiiiiiiiiiiil aan de overkant, tis stiiiiiiiiiiiiil aan de overkant!"

:rolleyes:

wees blij dat jij het alleen met carnaval hoort :D

*zucht*

Carnaval is leuk! Ik weet nog niet wat ik aan ga trekken. Probeer iets origineels te verzinnen wat goedkoop is en weinig tijd kost. Hmm, moeilijk.

Masked Mage 03-01-2003 00:59

Citaat:

verydrunkdriver schreef:

wat gaan jullie aantrekken (of uittrekken) met carnaval???

een roze panter pak (als ik het kan vinden)

Lentekriebel 03-01-2003 12:07

miene vogel is gevloge! en ich wet neet boe noar tou.
ich deed ut deurke eve ope, noe zit ur neet mie in zun kou
en ut bieske woar zo sjoen, ut woar ene echte kampioen oen oen oen oen. :D

wij leerden vroeger die liedjes allemaal op school :( arme ik, want ik kan geen limburgs praten...

Mori 03-01-2003 12:21

Citaat:

me blackrose schreef:
miene vogel is gevloge! en ich wet neet boe noar tou.
ich deed ut deurke eve ope, noe zit ur neet mie in zun kou
en ut bieske woar zo sjoen, ut woar ene echte kampioen oen oen oen oen. :D

wij leerden vroeger die liedjes allemaal op school :( arme ik, want ik kan geen limburgs praten...

dan klinkt het zo lachwekkend :D *kent het fenomeen* ik kan ook niet limburgs praten :o

Lentekriebel 03-01-2003 12:27

precies! ik vroeg altijd eerst ff een vertaling hahaha. opzich heb ik wel een zachte g (tenminste, hijs aant verharden :D ) maar thuis spreken wij altijd normaal nederlands.

mystic girl 03-01-2003 18:59

Citaat:

Rocksaan schreef:
(8) rau rau rau ich lust dich rau (8)
ahum :( ben ik blij dat ik weg ben uit Limburg :cool: (y)

:eek: hoor hier, en het dat lied is toch niet in t duits(niet goed geluistert), ben zelf ook niet zo'n fan van die liedjes :rolleyes:
he dich jao dich hallo,wat maks se mich dan now, wiezoe jao heej hallo, uhum nog ff.
verkleden is op zich wel :cool: en dat feesten nog beter, maar die liedjes. (n)

Sarah 03-01-2003 19:54

ik ga speciaal voor carnaval een weekendje in Maastricht logeren... ik woon in Enschede, en in Oldenzaal (vlakbij) is ook wel carnaval, maar dat gaat vooral om het zuipen en nauwelijks om het feesten...

en ik ga engeltje zijn... denk ik... alleen nog vleugels zien te kweken *kijkt engelachtig*

edit: voor de muziek doe ik het trouwens niet, dat is echt niet mijn stijl...

--Sarah-- 03-01-2003 20:05

verzin ik een dag van te voren.. vorig jaar ging ik als hoer (witte lap om mn middel met een rood stopbord eropgetekend, en kort truitje, samen met vriendin) en in mn eigen kleren:P (zwarte kreukelballetrokje en panty over me heen etc) was wel geinig

ik heb mn vriend ontmoet 3 jaar terug op carnaval en carnaval is echt ons feest.. elk jaar komen we terug bij elkaar als we carnaval hebben gevierd..

maargoed ontopic:P kheb nog een pruik en kleine frutsels. well see

raaah 03-01-2003 20:47

Citaat:

verydrunkdriver schreef:
dit is het enige feest van het jaar waar alles mag kwa kleding
Op zich mag je altijd alles qua kleding. Hoor. Dus als je verkleden leuk vindt, wees origineel en ga op 12 juni verkleed naar school/je werk.

raaah 03-01-2003 20:49

Bijvoorbeeld.

Andijvie 04-01-2003 10:40

Citaat:

sarahbressers schreef:
ik ga speciaal voor carnaval een weekendje in Maastricht logeren... ik woon in Enschede, en in Oldenzaal (vlakbij) is ook wel carnaval, maar dat gaat vooral om het zuipen en nauwelijks om het feesten...

en ik ga engeltje zijn... denk ik... alleen nog vleugels zien te kweken *kijkt engelachtig*

edit: voor de muziek doe ik het trouwens niet, dat is echt niet mijn stijl...

Hehe, voor carnaval vlucht ik juist naar Enschede :P (ik woon dus in Maastricht)... Afschuwelijke drukte hier dan joh!! En hier gaat het ook best om het zuipen hoor, dat is volgens mij zelfs een beetje de bedoeling van carnaval toch? Soort van suikerfeest maar dan voor de katholieken met veel drank en feest... dacht ik tenminste...

shanli 04-01-2003 10:45

Wij heben hier niet echt carnavel(tenzij in de lagere school,dan verkleden ze zich wel).
Allee,ik merk der toch niets van :)

Lievelotje 04-01-2003 13:51

aan danwel uittrekken, zoals gewoonlijk ben ik er nog niet uit wat ik aanhoudt en wat niet... maar zodra ik er uit ben laat ik het weten. ben namelijk nog volop in overleg met mijn vriendin... ;)

Faery 04-01-2003 17:47

Bah, zelfs híer (net onder Arnhem) doen ze d'r nog aan :|

Geloof dat ik net dat weekend in 't Sauerland zit (y) :D

ellebelle1986 08-01-2003 20:08

Citaat:

McLaren schreef:
Nee, je bent zeker niet de enige :D ik heb geen hekel aan carnaval op zich, maar wel aan de muziek :mad: Me iz happy dat ik dan altijd op vakantie ben (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.