Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik haat carnavalsmuziek, behalve met carnaval zelf, dan kan ik het nog enigzins aanhoren
![]() Wat doe ik aan? Ik heb nog een oud donkerblauw hockeyrokje, en die ga ik een beetje ombouwen, dat wil zeggen: ik naai er stukken geel bont op, doe daarboven een geel shirt met blauw cijfer erop, heb gele adidas voetbalsokken en jawel... dan ben ik dus cheerleader ![]()
||
![]() |
Carnavalsmuziek is stoer, hoor, maar zoveel dagen achter elkaar is wel ietsjes overdreven, dat geef ik toe.
Heb er nog niet zo heel veel zin in, weet ook niet of ik dat nog ga krijgen... Ik weet ook nog niet wat ik aan ga doen. Vrienden van me hadden het er over als M&M's te gaan, maar dat vind ik stom, dus dat wil ik niet. Toevoegsel: Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 19:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
van een grindcore cdhoesje.... die een of andere zieke geest had gepost (a) (mede mogelijk gemaakt door infaustus)
||
Citaat:
maar zij kwam met het idee van een quote van hans teeuwen.. ![]() Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 20:17. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou niet zo van carnaval. Eigenlijk hou ik helemaal niet van carnaval. Misschien moeten Glow, Roxy, ik en anderen die niet zo gek zijn op carnaval een driedaagse heej-wij-vinden-carnaval-stom-meeting organiseren
![]() ![]() |
![]() |
|
wat een saaie boel hier
ik heb al 200 euro gespaard voor 5 dagen carnaval. en jullie vinden er niks aan. dit is het enige feest van het jaar waar alles mag kwa kleding je wordt nergens op aangekeken degene die dan raar zijn zijn de trance gasten en de kakkers die normaal gaan geweldig toch
||
Citaat:
![]() *zucht* Carnaval is leuk! Ik weet nog niet wat ik aan ga trekken. Probeer iets origineels te verzinnen wat goedkoop is en weinig tijd kost. Hmm, moeilijk.
|
Verwijderd
|
miene vogel is gevloge! en ich wet neet boe noar tou.
ich deed ut deurke eve ope, noe zit ur neet mie in zun kou en ut bieske woar zo sjoen, ut woar ene echte kampioen oen oen oen oen. ![]() wij leerden vroeger die liedjes allemaal op school ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() he dich jao dich hallo,wat maks se mich dan now, wiezoe jao heej hallo, uhum nog ff. verkleden is op zich wel ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik ga speciaal voor carnaval een weekendje in Maastricht logeren... ik woon in Enschede, en in Oldenzaal (vlakbij) is ook wel carnaval, maar dat gaat vooral om het zuipen en nauwelijks om het feesten...
en ik ga engeltje zijn... denk ik... alleen nog vleugels zien te kweken *kijkt engelachtig* edit: voor de muziek doe ik het trouwens niet, dat is echt niet mijn stijl... Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 19:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
verzin ik een dag van te voren.. vorig jaar ging ik als hoer (witte lap om mn middel met een rood stopbord eropgetekend, en kort truitje, samen met vriendin) en in mn eigen kleren
![]() ik heb mn vriend ontmoet 3 jaar terug op carnaval en carnaval is echt ons feest.. elk jaar komen we terug bij elkaar als we carnaval hebben gevierd.. maargoed ontopic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
aan danwel uittrekken, zoals gewoonlijk ben ik er nog niet uit wat ik aanhoudt en wat niet... maar zodra ik er uit ben laat ik het weten. ben namelijk nog volop in overleg met mijn vriendin...
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||