Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Dikke meiden... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=329845)

Trimm Trabb 03-01-2003 23:01

Dikke meiden...

Nou is er wel heel leuk een topic over wat vrouwen van dikke mannen vinden, maar wat vinden de heren nou eigenlijk van dikke vrouwen? Ik voel me vaak zo'n ontzettende koe en jongens op straat lachen me vaak uit en roepen dingen naar me. Ik vraag me steeds vaker af of er nog hoop is, of dat ik eerst zo'n 30 kilo af moet vallen voordat iemand me eindelijk ziet staan....

kHebTrekInWatLekkers 03-01-2003 23:02

Een kilo meer, is een kilo meer om van te houden.... :)

Orion16 03-01-2003 23:17

Liever een mollig meisje (kan er gewoon echt cute uitzien!) dan 'n gratenpakhuis... Dus liever iets te dik dan te dun, vind ik :). Heb je tenminste nog iets om vast te houden.

Talon 03-01-2003 23:22

Citaat:

Orion16 schreef:
Liever een mollig meisje (kan er gewoon echt cute uitzien!) dan 'n gratenpakhuis... Dus liever iets te dik dan te dun, vind ik :). Heb je tenminste nog iets om vast te houden.

Trimm Trabb 03-01-2003 23:28

Ik hoor jongens vaak wel zeggen dat ze liever 'mollige' meisjes hebben. Maar als ik dan zie wat zij mollig noemen... dat zijn voor mij echt gratenbaaltjes.
Ik heb 't nu dan ook niet over een beetje mollig, maar echt dik.

MoHaMeDJaLaL 03-01-2003 23:50

Hahaha,sorry hoor.

Maar in de boeren steden in marokko is een vrouw die dikker is gezonder sterker en beter.
Dus als je toch echt geen man zal treffen,kan ik je verwijzen naar de boeren steden in marokko.

En kan je 100% verzekeren dat je gaat trouwen.(wel snel zijn want voor 2010 zijn die mensen in zulke steden ook typisch westers)

PeaCe

ps:trek je niks aan wat andere over je zeggen.

Fatal Exception 03-01-2003 23:52

Ik heb echt wel liever mollige meiden met een lieve bolle toet... Vind ik veel aantrekkelijker.
Maar het gaat me sowieso alleen om de uitstraling.

Rocksaan 03-01-2003 23:53

http://www.hottopic.com/Assets/produ.../208239_lg.jpg
:D

Fatal Exception 03-01-2003 23:54

Niks mis mee

Trimm Trabb 04-01-2003 00:03

Jaaa hottopic kiks ass... mede omdat ze niet alleen graat magere modellen hebben. Dat vinnik echt (y)
Ik voel me trouwens een stuk beter door die berichten van jullie. *kus*

PIE 04-01-2003 00:57

Tja, ik heb toch echt veel liever een wat slankere vrouw eigenlijk. Als je een arm om haar heen slaat en je voelt gewoon je hand in de "vetkwabben" wegzinken, dan krijg ik toch niet echt een prettig gevoel van binnen.

Misschien niet echt subtiel gebracht, maar het is echter puur een kwestie van smaak. Er zijn ongetwijfeld genoeg jongens die er absoluut geen problemen mee hebben.

Methuselah 04-01-2003 01:20

'n paar kilo's "teveel" kan me niet schelen, maar zoals met alles moet je niet gaan overdrijven eh... te slank is voor mij 'n definite no-no, net als te dik... maar dat kan natuurlijk anders worden als iemand echt wel WAUW is qua persoonlijkheid... maar ik denk dat ik dan nog ga voor 't niet-uiterste...

Tatsu 04-01-2003 01:57

Tsja, misschien gewaagd, maar zoals je jezelf omschrijft is subjectief... Je vind jezelf te dik? Je denkt dat mensen je uitlachen? Zoiets kan je nogal jezelf aantrekken, vooral als je onzeker bent.
Als je echt zelf de waarheid wil horen, moet je een picture van jezelf hier posten. Dan kunnen mensen hier over je oordelen, als je dat zelf wilt. Maar uiterlijk is niet alles, men gaat er wel in eerste instantie op af, maar ten tweede gaat men ook op het innerlijk af, de uitstraling. Je moet voor jezelf gewoon wat zelfvertrouwen hebben, dan straal je zelf al zelfverzekerheid uit. Je lichaam spreekt wat dat betreft, over het algemeen, boekdelen. Je houding is je uitstraling. Wees tevreden met jezelf. :)

David 04-01-2003 08:56

ik hou gewoon meer van slank , omdat ik dat sierlijker vind.

maar je kan niet zogoed op een dikkere vrouw vallen

mensen die je uitlachen zijn onvolwassen kneusjes .

Alicia Silverstone 04-01-2003 10:33

Ik vind dat het afhangt van de persoon in kwestie. Ik vind sowieso mollig véél mooier. Ook bij vrouwen.
Okee, jij hebt het dus over echt dik zeg je.
Ik zie soms vrouwen die echt behoorlijk dik zijn en waarvan ik echt kan denken :eek:wow:eek: wat een ongelooflijk mooie vrouw! Dat heeft dan alles te maken met persoonlijkheid en uitstraling. En ik vind dik nog altijd mooier dan mager.

)Vampje( 04-01-2003 10:50

Ik als meid vind slank véél mooier. Maar dan niet té slank, zoals ikzelf..:( Gewoon slank zoals J.Lo en Shakira.

Horror Kitty 04-01-2003 11:16

mager vind ik niet mooi.. dik kan wel mooi zijn. hangt er vanaf of je je er naar weet te kleden en als je tevreden bent met jezelf zoals je bent, dan heb je waarschijnlijk ook minder last van de kritiek van anderen.

Dusjcrib 04-01-2003 12:01

Ik val in ieder geval niet op dikke jongens, dat doet me gewoon niks, kan ik niks aan doen.

Bij meisjes vind ik het ook weer anders. Ja, ik vind het eigenlijk heel erg moeilijk om te zeggen omdat ik uitstraling zo erg mee vind tellen. Als jij uitstraalt, ik ben dik niemand wil me, dan zou je me nooit opvallen denk ik. Straal jij echter uit, ik ben dik maar het kan me niet schelen ik ben toch mooi, zou ik je wel opmerken zeg maar.

Misschien dat jongens jou eerst even beter moeten leren kennen, maar dat er niemand op jou valt bestaat gewoon niet.

Het klinkt misschien heel erg stom maar het heeft volgens mij ook met de leeftijd te maken. Jongeren zijn volgens mij meer op uiterlijk gericht omdat je nog niet echt van plan bent met diegene je echt te settelen. Je rommelt nog een beetje wat aan, en dan heb je liever dat je vrienden jaloers zijn op je 'aanwinst'. Maar wanneer je echt toe bent aan een vaste relatie, ga je natuurlijk niet meer voor de blonde stoot, maar voor degene van wie je kan houden zeg maar. Nou ja, erg generaliserend allemaal, maar ik denk toch dat het wel meespeelt...

Thomas 04-01-2003 12:11

Ik sluit me aan bij het merendeel hier. Ik vind ook dat een paar kilos teveel enorm sexy kan zijn. Ik zeg maar zo: een beetje houvast in bed kan nooit kwaad! ;)

Nee laten we serieus blijven. Ietwat mollige vrouwen kunnen zeker ontzettend mooi zijn, mede door uitstraling ed. Echt hele magere vrouwen zijn voor mij echt een turnoff.

spacegirl 04-01-2003 12:13

mijn beste vriendin is ook dik, maar niet een mollig maar dik, maar die heeft al een maand of 9 een vriend, en daarvoor kreeg ze ook snel vriendjes, net zo veel of meer dan andere echt dunne meiden uit mijn oude klas.

t ligt aan de jongen denk ik, of ze t erg vinden, of dat ze verder kijken dan hun neus lang is.

Destrøyer 04-01-2003 12:14

het variëert enorm; hangt totaal af van de uitstraling. Hoewel ik bij zo'n anorexia-geval (christina aguireilla bijvoorbeeld) me wel afvraag of die niet ontzettend breekbaar zijn

moenbase 04-01-2003 12:28

Zolang zij maar niet meer weegt dan ik.
En liever ook geen vet-rolletjes over haar broek wanneer ze een kort-shirtje aantrekt.

Iduna 04-01-2003 12:42

Citaat:

moenbase schreef:
En liever ook geen vet-rolletjes over haar broek wanneer ze een kort-shirtje aantrekt.

hoeveel weeg jij dan? ;)

Over die vetrolletjes (als diegene staat en dus niet zit), tja, das meestal geen gezicht. Is die broek dan te strak? :confused:

Iemand die zeker over zichzelf is, heeft een mooie uitstraling en is bijna altijd mooi (vind ik), of degene nu 'dik' is of 'dun'. Maar toch moet ik zeggen dat ik iemand met wat meer vlees (niet té)wel mooier vind om te zien (zowel bij mannen als bij vrouwen). :)

Dusjcrib 04-01-2003 13:00

Citaat:

moenbase schreef:

Ja, dat heb je echt al heel snel :S Of je broek nu strak is of niet.. Gewoon geen korte shirtjes dragen dan, dat kunnen imo alleen slanke mensen hebben.

Ik trek ook geen korte shirtjes aan, moek de hele tijd blijven staan en recht op ook, anders blubbert er meteen al wat, en ik weeg 64 kilo, dat valt toch best mee

liefschatje 04-01-2003 13:20

ik wil hier graag ook op reageren. ik ben biseksueel, en nu verliefd op een meisje. ze is niet echt dun, maar ook niet dik, heeft alleen wel een beetje een dikke kont, maar dat vind ik echt helemaal geweldig, ik vind shakira enzo ook wel erg mooi, maar ik word verliefd op het totaalplaatje, hoe iemand is, en hoe iemand eruit ziet, dus ik denk dat het voor mij niet uitmaakt of iemand dik of dun is, als het maar een "mooi persoon" is.

Mysterons 04-01-2003 13:26

ik ben een meisje maar dat maakt ff niet uit. ik vind bij het uiterlijk een gezicht&haar belangrijker dan het lichaam. ik vind dik opzich helemaal niet lelijk, behalve als het gezicht ook echt bol is enzo, dan vind ik niet mooi. dat meisje van hottopic vind ik zowiezo niet mooi met dat geblondeerde haar die die rode lippen, maar haar figuur vind ik helemaal niet lelijk.

'I'he Prophet 04-01-2003 13:36

Ik vind stevig het mooist, maar dik is ook zeker niet lelijk (behalve als het echt heel erg wordt, dan staat het toch een beetje tegen). Maar te dik blijft nog altijd 20x mooier dan te dun, je moet niet bang moeten zijn dat je vriendin breekt als je dr knuffelt.

twim 04-01-2003 13:48

Zolang het niet echt extreem word hoor je mij ook niet klagen over een paar kilo'tjes te veel.

(y)

Mortischa 04-01-2003 13:52

ik vind die Sookie van gilmore girls echt leuk, super leuk gezichtje!! maar ik vind t nie tmooi als te mollige/dikke vrouwen zich te "geil" of te sexy gaan kleden. Op zich wel respect voor, maar dan lok je reacties uit...

Overgigens ben ik zelf ook best mollig, maar ik kleed me zo eigenlijk dat t neit zo heel erg opvalt (oif misschien nog wel, me moeder valt t iig nog WEL op... )

moenbase 04-01-2003 14:00

Citaat:

Dusjcrib schreef:

Ik trek ook geen korte shirtjes aan, moek de hele tijd blijven staan en recht op ook, anders blubbert er meteen al wat, en ik weeg 64 kilo, dat valt toch best mee

En je lengte? :)
Ik weeg tussen de 60 en 65 en ben 1.80 :/

twim 04-01-2003 14:03

Citaat:

moenbase schreef:

Jeetje ben jij dan niet een beetje te mager??? :confused:

Dusjcrib 04-01-2003 14:20

Citaat:

Mortischa schreef:
ik vind die Sookie van gilmore girls echt leuk, super leuk gezichtje!! maar ik vind t nie tmooi als te mollige/dikke vrouwen zich te "geil" of te sexy gaan kleden. Op zich wel respect voor, maar dan lok je reacties uit...

Overgigens ben ik zelf ook best mollig, maar ik kleed me zo eigenlijk dat t neit zo heel erg opvalt (oif misschien nog wel, me moeder valt t iig nog WEL op... )

Oja Sookie!! Die is inderdaad dus echt heel leuk!

Maar bij jou valt het idd niet op

Dusjcrib 04-01-2003 14:22

Citaat:

moenbase schreef:
En je lengte? :)

ik ben 1.66 ongeveer..

Maar echt serieus, ik ben niet dik ofzo.. ik zou mezelf ook niet mollig noemen.. dr zit wat meer vlees aan, ja dat wel.. Slank ben ik niet.. maar ik ga geen korte truitjes dragen want dat past gewoon niet bij mn figuur (brede heupen, grote borsten.. ik wordt dan echt een propje)

AMDFreak 04-01-2003 15:06

Dik.. tjah, ze kunnen lief zijn..

Als jij 160cm bent.. en 100 kilo bent, dan ben je dik idd.. (kan me nie voorstellen dat je zo dik bent.. :$)

Mijn vriendin is 165 en weegt 70kilo.

En ik vind soms ook dat sommige meisjes echt aanstellen dat ze zitte zeiken dat ze te dik zijn, en dat ze willen afvallen.. echt zo triest, terwijl ze er gewoon goed uitzien. Niet te dik niet te dun.

Ik wee nie hoe het met jou zit..

Q 04-01-2003 15:12

[Persoonlijke Smaak] Ik vind dun het mooist... mollig enzo vind ik niet aantrekkelijk. Maar ze moet wel klein zijn, dus geen meis van 1.90 [/Persoonlijke Smaak]

Q 04-01-2003 15:13

Citaat:

Vampiria schreef:
Ik als meid vind slank véél mooier. Maar dan niet té slank, zoals ikzelf..:( Gewoon slank zoals J.Lo en Shakira.
Jennifer Lopez is niet slank :D (n)

Elisaaa 04-01-2003 15:54

dikke vrouwen kunnen zeker heel mooi zijn. Ik vind het allemaal gezeik dat vrouwen slank moeten zijn om aantrekkelijk te zijn voor een man. Zelf zitten die mannen over een paar jaar ook met een bierbuikje....

Dminor 04-01-2003 16:03

Zo lang het niet te erg opvalt en stoort is het goed.

aquafemme 04-01-2003 16:13

ik vindt vrouwen met maatje 40/42 mooie vrouwen.. :)

(ik val niet op vrouwen, maar die maat heb ik zelf ook)

en ben tevreden en mijn vriendje ook.....

:)

Mortischa 04-01-2003 16:26

Citaat:

Q schreef:
Jennifer Lopez is niet slank :D (n)

nee praat meisjes maar weer ene minderwaardigheidscomplex aan (neit mij maar veel meisjes zijn erg vatbaar voor zulke opmerkingen!)

Dminor 04-01-2003 16:48

Citaat:

Mortischa schreef:
nee praat meisjes maar weer ene minderwaardigheidscomplex aan (neit mij maar veel meisjes zijn erg vatbaar voor zulke opmerkingen!)
Als Jennifer Lopez dik is, is dat een teken dat ook dikke mensen gekozen kunnen worden tot Babe-van-het-Jaar of weet ik veel wat voor onzinnige tijdschriftenverkiezing... Dat geeft toch alleen maar hoop?

Dusjcrib 04-01-2003 16:51

Citaat:

Dminor schreef:
Als Jennifer Lopez dik is, is dat een teken dat ook dikke mensen gekozen kunnen worden tot Babe-van-het-Jaar of weet ik veel wat voor onzinnige tijdschriftenverkiezing... Dat geeft toch alleen maar hoop?
Jennifer Lopez! Als zij als dik wordt gezien, en niet als slank.. dan ben ik dus echt een Olifant!!

in die zin is zo'n opmerking dus wel minderwaardigheiscomplex bevorderend

Ramlothiel 04-01-2003 16:55

Ik ben zelf niet heel erg dun, heb nogal een vol figuur maar ik merk dat het niet zoveel boeit meestal. De jongens waar ik mee omga vinden mollig over het algemeen mooier.
Zelf vind ik dunne meisjes niet echt heel erg mooi, maar meisjes met een mooi figuur, slank dus, vind ik vaak wel mooi. Molligere meisjes kunnen ook heel erg mooi zijn.
Maar uiteindelijk maakt het ook niet uit, heel cliché (het is niet voor niets een cliché) maar het gaat toch meer om het innerlijk en mensen die zo (/te) veel prioriteiten leggen bij het uiterlijk vind ik dan al niet meer de moeite waard, eigenlijk.

Dminor 04-01-2003 17:01

Citaat:

Dusjcrib schreef:
Jennifer Lopez! Als zij als dik wordt gezien, en niet als slank.. dan ben ik dus echt een Olifant!!

in die zin is zo'n opmerking dus wel minderwaardigheiscomplex bevorderend

Dat snap ik wel, maar ik probeer die zin een beetje de andere kant op te praten.
Daarbij vind ik dat zij dus níet dik is. En jij, als Olifant in vergelijking met haar, zal ook wel meevallen. ;)

Kadaver 04-01-2003 17:02

Dit vind ik dus smerig. Ik prefereer tussen slank en een beetje stevig...want ja, OOK uiterlijk telt mee.

Destrøyer 04-01-2003 17:10

Citaat:

Kadaver schreef:
Dit vind ik dus smerig. Ik prefereer tussen slank en een beetje stevig...want ja, OOK uiterlijk telt mee.
er is imo toch wel een heel groot verschil tussen "niet mooi" en "smerig"...

Trimm Trabb 04-01-2003 17:10

Citaat:

Tatsu schreef:
Tsja, misschien gewaagd, maar zoals je jezelf omschrijft is subjectief... Je vind jezelf te dik? Je denkt dat mensen je uitlachen? Zoiets kan je nogal jezelf aantrekken, vooral als je onzeker bent.

Nou ik ben 1m74 en ik weeg bijna 100 kilo, dus het zit niet in m'n hoofd hoor. Ik ben 't echt. En ik zit er meestal ook niet mee, totdat iemand dus een rotopmerking maakt, en dan ga ik zitten denken en dan maak ik mezelf helemaal leip... Maar bij feesten met vrienden ben ik altijd degene die heen en weer staat te springen en mensen meesleurt in de polonaise ;)

Freyja 04-01-2003 17:27

Citaat:

Dusjcrib schreef:
Waaah, jij bent echt helemaaaal niet te dik zeg! Puh nee gewoon goed figuur hoor!

Dusjcrib 04-01-2003 17:33

Citaat:

Morgan schreef:
Waaah, jij bent echt helemaaaal niet te dik zeg! Puh nee gewoon goed figuur hoor!
nee ik vind mij ook niet dik hoor.. Maar was dus even als reactie op moenbase, want bij een kort truitje heb ik wel rolletje over mn broek.. en als hij niet zwaarder wil dan hemzelf, dan wil hij dus eigenlijk gewoon dun :D

@Moon 04-01-2003 17:47

Je hoeft echt niet bang te zijn dat je niemand kan krijgen zoals velen hierboven al hebben gezegd. Een vriendin van mij is ook best wel dik ja... ze is maar ongeveer 1.65m en weegt volgens mij zelfs boven de 70 kg weet niet precies maar ze had iets van 80 kg gewogen veel te veel natuurlijk. Maar ze heeft echt een onwijs knappe vriend kunnen krijgen, gewoon een soort van fotomodelletje. Het gaat dus echt niet alleen maar om het uiterlijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.