Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik trek ook geen korte shirtjes aan, moek de hele tijd blijven staan en recht op ook, anders blubbert er meteen al wat, en ik weeg 64 kilo, dat valt toch best mee |
![]() |
|
![]() |
ik wil hier graag ook op reageren. ik ben biseksueel, en nu verliefd op een meisje. ze is niet echt dun, maar ook niet dik, heeft alleen wel een beetje een dikke kont, maar dat vind ik echt helemaal geweldig, ik vind shakira enzo ook wel erg mooi, maar ik word verliefd op het totaalplaatje, hoe iemand is, en hoe iemand eruit ziet, dus ik denk dat het voor mij niet uitmaakt of iemand dik of dun is, als het maar een "mooi persoon" is.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben een meisje maar dat maakt ff niet uit. ik vind bij het uiterlijk een gezicht&haar belangrijker dan het lichaam. ik vind dik opzich helemaal niet lelijk, behalve als het gezicht ook echt bol is enzo, dan vind ik niet mooi. dat meisje van hottopic vind ik zowiezo niet mooi met dat geblondeerde haar die die rode lippen, maar haar figuur vind ik helemaal niet lelijk.
|
Ik vind stevig het mooist, maar dik is ook zeker niet lelijk (behalve als het echt heel erg wordt, dan staat het toch een beetje tegen). Maar te dik blijft nog altijd 20x mooier dan te dun, je moet niet bang moeten zijn dat je vriendin breekt als je dr knuffelt.
|
Verwijderd
|
ik vind die Sookie van gilmore girls echt leuk, super leuk gezichtje!! maar ik vind t nie tmooi als te mollige/dikke vrouwen zich te "geil" of te sexy gaan kleden. Op zich wel respect voor, maar dan lok je reacties uit...
Overgigens ben ik zelf ook best mollig, maar ik kleed me zo eigenlijk dat t neit zo heel erg opvalt (oif misschien nog wel, me moeder valt t iig nog WEL op... ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weeg tussen de 60 en 65 en ben 1.80 :/
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bij jou valt het idd niet op |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar echt serieus, ik ben niet dik ofzo.. ik zou mezelf ook niet mollig noemen.. dr zit wat meer vlees aan, ja dat wel.. Slank ben ik niet.. maar ik ga geen korte truitjes dragen want dat past gewoon niet bij mn figuur (brede heupen, grote borsten.. ik wordt dan echt een propje) |
![]() |
|
Dik.. tjah, ze kunnen lief zijn..
Als jij 160cm bent.. en 100 kilo bent, dan ben je dik idd.. (kan me nie voorstellen dat je zo dik bent.. :$) Mijn vriendin is 165 en weegt 70kilo. En ik vind soms ook dat sommige meisjes echt aanstellen dat ze zitte zeiken dat ze te dik zijn, en dat ze willen afvallen.. echt zo triest, terwijl ze er gewoon goed uitzien. Niet te dik niet te dun. Ik wee nie hoe het met jou zit..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
in die zin is zo'n opmerking dus wel minderwaardigheiscomplex bevorderend |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zelf niet heel erg dun, heb nogal een vol figuur maar ik merk dat het niet zoveel boeit meestal. De jongens waar ik mee omga vinden mollig over het algemeen mooier.
Zelf vind ik dunne meisjes niet echt heel erg mooi, maar meisjes met een mooi figuur, slank dus, vind ik vaak wel mooi. Molligere meisjes kunnen ook heel erg mooi zijn. Maar uiteindelijk maakt het ook niet uit, heel cliché (het is niet voor niets een cliché) maar het gaat toch meer om het innerlijk en mensen die zo (/te) veel prioriteiten leggen bij het uiterlijk vind ik dan al niet meer de moeite waard, eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij vind ik dat zij dus níet dik is. En jij, als Olifant in vergelijking met haar, zal ook wel meevallen. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je niemand kan krijgen zoals velen hierboven al hebben gezegd. Een vriendin van mij is ook best wel dik ja... ze is maar ongeveer 1.65m en weegt volgens mij zelfs boven de 70 kg weet niet precies maar ze had iets van 80 kg gewogen veel te veel natuurlijk. Maar ze heeft echt een onwijs knappe vriend kunnen krijgen, gewoon een soort van fotomodelletje. Het gaat dus echt niet alleen maar om het uiterlijk.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
dikke buik daimlr | 3 | 22-04-2016 16:05 | |
Liefde & Relatie |
waar val jij NIET op? Verwijderd | 114 | 26-05-2004 01:08 | |
Liefde & Relatie |
Met wie zou jij nooit een relatie beginnen? Sangria | 78 | 30-10-2003 19:06 | |
Lifestyle |
Heren: Waar knappen jullie op af bij meiden? akumabito | 174 | 28-05-2003 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meiden van jongens met dikke buik xwouter | 139 | 14-01-2003 15:56 | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar vallen jullie op bij meiden?? *Sneeuwmuts* | 57 | 07-03-2002 08:34 |