![]() |
wijde broeken te duur!!!
ik koop meestal broeken van de merken overzeas en stuka! Wijde broeken!!! Alleen wat me opvalt is dat dat soort broeken meestal nie voor onder de €45,- te vinden zijn en andere broeken wel!
Waarom??? |
goeie vraag...kzou alleen het antwoord nie weten...
maar het is inderdaad wel typisch |
Kijk maar eens wat een beetje (niet wijde) broek tegenwoordig kost... meestal toch minimaal 60 pleuro...
Wat is je punt trouwens? T'is nou eenmaal zo dat mensen winst willen maken en tsjah..als ze d'r 45 pleuro voor kunnen krijgen zijn d'r schijnbaar genoeg mensen die dat d'r wel voor over hebben. |
klopt tis gewoon niet normaal om voor 70 Euro een broek te kopen die tot 90 lopen.
Maar daarom heb ik ook besloten om minder wijde broeken te kopen. |
Citaat:
zijn namenlijk best bekend (en goed)! :p |
Er zijn genoeg wijde broeken voor 30 euro verkrijgbaar.
Maar dan moet je er niet persé zo'n Overseaz-merkje op willen hebben. Toevoegsel: Een broek van €50 vind ik echt de limiet, die moet ik écht heel erg mooi vinden, wil ik hem kopen. |
ik heb gisteren een broek van criminal damage voor 49.95 gekocht.. vind ik nog wel meevallen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/8/9/896450.jpg Jeans met wijde pijpen Wijdvallend model. Met lussen op de tailleband. Van 100% katoenen denim. Prijs: € 34,99 Tadáá. (Niet zeuren dat hij €4,99 duurder is, er zijn genoeg andere voorbeelden maar daar heb ik nou even geen zin in.) |
Citaat:
|
kleren en accesoires (?) duur
Ik vind kleren en alles wat je erbij nodig hebt zoa a-sociaal duur.
Donderdag ff een haarband gekocht. Kostte 4 euro! Gister een zwart truitje voor 30 euro kunnen vinden. Echt niet normaal. Ligt dat aan de €uro? |
Citaat:
En je moet beter zoeken naar goedkopere dingen. Als je dat wilt. |
Citaat:
ik wil niet perse merk hebben, hoe goedkoper hoe beter :o . Maar wat wel irri is ik woon in groningen. London en House of Tatcher enzow zijn kankerduur. en de broekn die het goedkoopst zijn vind je op de markt, daar koop ik ze dus ook altijd. Daar zijn de goedkoopste broeken die ik qua model mooi vind €45,-!!! |
Citaat:
|
moet je bij de zeemand kleding kopen (y).
|
het is i.d.d. asociaal duur!!! Een leuke riem: €22,- ofzow. :eek:
|
Citaat:
Mjah da's opzich idd wel een punt ja :) Juist overseaz is dan wel vrij goedkoop, maarja, die vind ik dan niet (meer) mooi.. Ik ga maar ff een minder dure smaak krijgen geloof ik :) |
Citaat:
|
sinds die broeken een trend zijn, zijn ze ook duurder geworden..
de logo's worden ook steeds groter. ik heb nog een oude overzeas liggen met alleen 2 kleine labeltjes met het merk erop.. tegenwoordig moet er zo'n asociaal grote "O" halverwege de broekspijp. ik koop die broeken de laatste tijd ook liever van een cheap-ass merkje, daar staan meestal niet van die afzichtelijke grote logo's op.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
jah natuurlijk |
Op 't waterlooplein, bij de Backstreet (Backstage? Weet het nog altijd niet uit m'n hoofd) heb je genoeg wijde(re) broeken van 30 euro.. Hoor. *kijkt betweterig*
|
€40 voor een broek vind ik echt niets..
Ja kijk gewoon eens bij de C&A, of bij de V&D, en anders ga je naar de markt haal je een lap stof en zet je m zelf in elkaar :) |
der zit toch ook meer stof aan?
gewoon beter zoeken,of koop bij de solden :| |
Dan ga je werken.
|
ik heb vrijdag een stuka broek gekocht van 63 euro... idd veel te
veel eigenlijk.. maar kvon hem te leuk om hem te laten hangen.. |
je betaald het merkje, niet de broek...
|
whaha en de stof... aangezien die broeken 100 meter onder je schoenen komen enzooiw.. het is stof voor 2 broeken.. :rolleyes:
|
of moet je niet zeuren,en naar goedkopere winkels gaan.
|
Nee ik vind kleding echt te duur, het is toch belachelijk dat je je zelfs blauw betaalt in tweedehandswinkels :confused: ...
En als het echt goedkoop is (bv. H&M) dan is dat het gevolg van onderbetaalde werkkrachten in derde wereldlanden... |
idd :/ neem nou alternatief :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: overseasbroeken moet je niet kopen, want die zijn lelijk :o |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik een broek die ik mooi vind voor 45 euro in de winkel koop is dat best wel een koopje. |
er zit meer stof aan :/
ja als je true wilt zijn moet je toch geld uitgeven. :| |
Citaat:
Als je kleding zelf maakt, heb je dat probleem niet (van de onderbetaalde arbeiders), of ja, dan heb je dat weer met de stof, of niet? :| Zucht. |
Tjah het is inderdaad de euro 'only' broeken kosten bijv. eerst 120 gulden nu zijn ze 90 euro.....
En zo is ut met heel veel kleding nix aan te doen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: overseazbroeken moet JIJ niet kopen want JIJ vind ze niet mooi |
Hoor je ooit iemand zeiken over die Esprit broek die veel te duur is :\
|
(Roos)
Alsof niet-wijde broeken goedkoper zijn... 45 euro is toch een mooi prijsje? |
Citaat:
|
Citaat:
Mm, nee, het is alleen een beetje moeilijk uit te leggen.. *denkt* Die hele markt daar is in een soort van omgekeerde T-vorm, right? Dan zit de Backstreet (of de Backstage, whatever) precies tussen die twee, waar het verticale streepje bij de horizontale komt, zeg maar. Maar eigenlijk zie je het vanzelf als je er bent, want ze hebben altijd zo'n spandoek met Backstreet/Backstage er op hangen. Bovendien is het 't grootste standje op het waterloo, dus het valt sowieso op. |
Citaat:
|
Dat komt omdat je dan voor het merkje betaald.
Kijk eens bij de tienerafdeling bij de Otto. Leuke wijde broeken voor neit al teveel geld. Vooral als je zo'n kleine maat hebt. Ik heb van broeken maat 42. Maar ik pas wel in maat 188 daar, en dan ben ik een stuk goedkoper uit! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |