![]() |
som en chrono trigger
komen deze spellen op de GBA uit¿¿¿¿¿
:confused: |
geen idee, en anders doe je toch net als ik en download je ze gewoon op PC.
Kenny (die nu voor de onmogelijke taak staat in CT om 2 fucking golems te versslaan, terwijl 1 golem al unbeatable was. :( |
heeft ze al op PC, alleen ut saven zuigt:(:(:(
heb met chrono trigger de twee golems wel versplagen:P maar ze zijn idd ut met een k. Ben best ver gekomen, had chrono al terug gehaald :D:D:D, maar was save games kwijt op een of andere rare manier en toen ben ik gestopt |
Citaat:
|
Citaat:
De enige 'truuk' die ik kan bedenken is: begin met het gebruiken van slechte skills. Ze kopieren nl. wat je doet (toch?) en als ze dan iets slechts kopieren, kan je ze verslaan. Zorg ook dat je een goeie healer bij je hebt (of 2), en val maar 1 zo'n ding tegelijk aan (duh :p ) Ik heb het ook met mazzel gehaald na zo'n 30 pogingen.... succes iig |
Citaat:
|
Het grappige van crono trigger vind ik dat je best veel verschillende manieren hebt om het uit te spelen. :) Het is al jaren geleden dat ik het speelde, ik weet er niets meer van :)
|
Citaat:
Er is een handige truuk voor die golems, je vindt toch op een gegeven moment 'white armor' ofzo, iki weet niet meer hoe het heet, maar het absorbeert elektrisch aanvallen, geef dat aan Crono en doe gewoon de hele tijd lightning 2, allebei zullen ze ook een elektrisch aanval gebruiken, en jij geneest er alleen maar van. NB: ik heb ze zo al een paar keer verslagen, maar Crono was dan uiteindelijk ook de enige die die slag levend doorkwam(wat zeg ik? Levend? Blakend van energie en gezondheid! :D), maar de rest was dus gewoon dood... (n) |
Citaat:
ben nu al binnen 2 dagen bij magus fort. heb de masamune al. |
:confused: Waar zat dat fort ook alweer :confused: , ben ik per ongeluk beetje vergeten.
|
Citaat:
rechts van fiona's huis/woud moet je de magic cave in, die komt uit op een dichtbijzijnd eiland met daarop Magus's fort. Kenny (die nu helaas de geno dome is binnengegaan om exp te verzamelen, en dan ineens merkt dat ie er niet meer uit kan. :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |