Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 15:17
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
komen deze spellen op de GBA uit¿¿¿¿¿

Oud 07-01-2003, 15:33
Isa
Isa is offline
geen idee, en anders doe je toch net als ik en download je ze gewoon op PC.

Kenny (die nu voor de onmogelijke taak staat in CT om 2 fucking golems te versslaan, terwijl 1 golem al unbeatable was.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 15:55
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
heeft ze al op PC, alleen ut saven zuigt
heb met chrono trigger de twee golems wel versplagen maar ze zijn idd ut met een k. Ben best ver gekomen, had chrono al terug gehaald , maar was save games kwijt op een of andere rare manier en toen ben ik gestopt
Oud 07-01-2003, 16:21
Isa
Isa is offline
Citaat:
Fietspomp_bv schreef:
heeft ze al op PC, alleen ut saven zuigt
heb met chrono trigger de twee golems wel versplagen maar ze zijn idd ut met een k. Ben best ver gekomen, had chrono al terug gehaald , maar was save games kwijt op een of andere rare manier en toen ben ik gestopt
vreemd dat je de saves kwijt bent, maar ik vind deze manier van saven met met snes9x emulator juist kei handig. lekker overal in het spel op in van de f knoppen en shift drukken. ik kan nu 9 keer saven! das wel wat beter dan die 3 savespots op snes, die ook nog eens gebonden zijn aan die sterretjes-achtige save-spots overal in het spel.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 17:10
Martian
Martian is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

Kenny (die nu voor de onmogelijke taak staat in CT om 2 fucking golems te versslaan, terwijl 1 golem al unbeatable was.
Daar heb ik ook superlang over gedaan.

De enige 'truuk' die ik kan bedenken is: begin met het gebruiken van slechte skills. Ze kopieren nl. wat je doet (toch?) en als ze dan iets slechts kopieren, kan je ze verslaan.
Zorg ook dat je een goeie healer bij je hebt (of 2), en val maar 1 zo'n ding tegelijk aan (duh )
Ik heb het ook met mazzel gehaald na zo'n 30 pogingen....

succes iig
Oud 08-01-2003, 18:55
Isa
Isa is offline
Citaat:
Martian schreef:
Daar heb ik ook superlang over gedaan.

De enige 'truuk' die ik kan bedenken is: begin met het gebruiken van slechte skills. Ze kopieren nl. wat je doet (toch?) en als ze dan iets slechts kopieren, kan je ze verslaan.
Zorg ook dat je een goeie healer bij je hebt (of 2), en val maar 1 zo'n ding tegelijk aan (duh )
Ik heb het ook met mazzel gehaald na zo'n 30 pogingen....

succes iig
allemaal onnodig. zorg er gewoon voor dat je level 40 of meer hebt. (mt. woe is een goede plek voor exp verzamelen. ) en zorg dat crono luminaire geleerd heeft. ook is het goed als je de red mail hebt. die kun je vinden in een aantal sealed chests in 600 en 1000 ad. eerst opladen in 600 dan halen in 1000.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 22:57
black crow king
black crow king is offline
Het grappige van crono trigger vind ik dat je best veel verschillende manieren hebt om het uit te spelen. Het is al jaren geleden dat ik het speelde, ik weet er niets meer van
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:13
Casull
Casull is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

Er is een handige truuk voor die golems, je vindt toch op een gegeven moment 'white armor' ofzo, iki weet niet meer hoe het heet, maar het absorbeert elektrisch aanvallen, geef dat aan Crono en doe gewoon de hele tijd lightning 2, allebei zullen ze ook een elektrisch aanval gebruiken, en jij geneest er alleen maar van.

NB: ik heb ze zo al een paar keer verslagen, maar Crono was dan uiteindelijk ook de enige die die slag levend doorkwam(wat zeg ik? Levend? Blakend van energie en gezondheid! ), maar de rest was dus gewoon dood...
Oud 12-01-2003, 12:25
Isa
Isa is offline
Citaat:
Toraneko schreef:
Er is een handige truuk voor die golems, je vindt toch op een gegeven moment 'white armor' ofzo, iki weet niet meer hoe het heet, maar het absorbeert elektrisch aanvallen, geef dat aan Crono en doe gewoon de hele tijd lightning 2, allebei zullen ze ook een elektrisch aanval gebruiken, en jij geneest er alleen maar van.

NB: ik heb ze zo al een paar keer verslagen, maar Crono was dan uiteindelijk ook de enige die die slag levend doorkwam(wat zeg ik? Levend? Blakend van energie en gezondheid! ), maar de rest was dus gewoon dood...
oh, die golems zijn nu allang dood. ben nu beizg met new game plus. lekker al die vijanden in het begin verslaan met wapens en levels en techs die je in de normale game pas veel later krijgt!
ben nu al binnen 2 dagen bij magus fort. heb de masamune al.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:21
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Waar zat dat fort ook alweer , ben ik per ongeluk beetje vergeten.
Oud 16-01-2003, 07:10
Isa
Isa is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Waar zat dat fort ook alweer , ben ik per ongeluk beetje vergeten.

rechts van fiona's huis/woud moet je de magic cave in, die komt uit op een dichtbijzijnd eiland met daarop Magus's fort.

Kenny (die nu helaas de geno dome is binnengegaan om exp te verzamelen, en dan ineens merkt dat ie er niet meer uit kan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten