Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De enige 'truuk' die ik kan bedenken is: begin met het gebruiken van slechte skills. Ze kopieren nl. wat je doet (toch?) en als ze dan iets slechts kopieren, kan je ze verslaan. Zorg ook dat je een goeie healer bij je hebt (of 2), en val maar 1 zo'n ding tegelijk aan (duh ![]() Ik heb het ook met mazzel gehaald na zo'n 30 pogingen.... succes iig
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er is een handige truuk voor die golems, je vindt toch op een gegeven moment 'white armor' ofzo, iki weet niet meer hoe het heet, maar het absorbeert elektrisch aanvallen, geef dat aan Crono en doe gewoon de hele tijd lightning 2, allebei zullen ze ook een elektrisch aanval gebruiken, en jij geneest er alleen maar van. NB: ik heb ze zo al een paar keer verslagen, maar Crono was dan uiteindelijk ook de enige die die slag levend doorkwam(wat zeg ik? Levend? Blakend van energie en gezondheid! ![]() ![]()
||
Citaat:
ben nu al binnen 2 dagen bij magus fort. heb de masamune al. |
![]() |
||
Citaat:
rechts van fiona's huis/woud moet je de magic cave in, die komt uit op een dichtbijzijnd eiland met daarop Magus's fort. Kenny (die nu helaas de geno dome is binnengegaan om exp te verzamelen, en dan ineens merkt dat ie er niet meer uit kan. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Extreme muzikale hoogstandjes qua games 'I'he Prophet | 82 | 30-11-2007 15:47 | |
Games |
Beste RPG Wielrenner_R | 115 | 15-02-2005 20:47 | |
Games |
Rpg Kairi | 60 | 05-02-2003 15:13 | |
Games |
Final fantasy en andere RPG games!! Yunalesca | 28 | 02-07-2002 10:51 | |
Games |
Goeie spelletjes voor de (Z)Snes? Marcade | 22 | 18-11-2001 18:40 |