![]() |
speedkikker? *EVIL* nah, hellup! $HUHMZ$
haaallo!
:rolleyes: ik gebruik momenteel speed, niet al te vaak eens in de week oid, maar me vrienden zijn dr zOw meganegatief over, kwor dr nie goed van! :mad: naja, iig, ik heb dus vanmiddag weer een lekker tripje gehad, maar nu bennik zoooow fucking moe, en ik heb eigenlijk alleen maar op school gezeten, verder niks gedaan :eek: niet gehuppeld ofsow.. :confused: maareh, ik vroeg me sort of af of jullie dara ook lats van hebben? ik heb verder helemaal geen honger ofzow, tis gewoond at ik nu, en morgenw aarschijnlijk nog, gewoon OMVAL van de slaap.. :eek: na gut, da wasset... groets! :rolleyes: :D owjah, is blowen minder ranzig dan roken? ik rook nl niet, gaak van over me nek, maar blowen lijkt me kjoet voor nkeer... of twee.... of drie....>>> daaaaaaaag! |
slotje.
|
Citaat:
WROM? ik vraag gwoon of jullie, na gebruik van speed, ook zo allemachtig moe zijn, en of een joint roken minder ranzig is dan n sigaret?! groets |
Citaat:
Blowen ook. En nee, ik gebruik geen speed. |
Citaat:
tripje van speed? das ook weer wat nieuws... IEDEREEN IS NA HET GEBRUIK VAN SPEED MOE & KAPOT! daar is het toch gvd speed voor joh :rolleyes: blowen/roken is een kwestie van smaak he :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Belachelijke titel even veranderd, en hij kan er nét mee door. :) Aan gekkewoos: Gebruik eens wat minder speed! Echt. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar eens in de week noem ik teveel. En ik denk, als je roken ranzig vindt, dat je blowen nóg ranziger vindt. Ik zou zeggen: Cut the speed, take the blow. |
Citaat:
na gut, enige suggesties hoek daar wat aan kan doen? owjah, kben niet verslaafd ofzow hoor, echt niet... ik kan dr zo mee stoppen als dta heel erg nodig zou zijn, maar tis wel errug leuk... ga weles alternatieven kijken.... :D |
1 x in de week speed en dat terwijl je pas 16 bent?
ik kan maar 1 ding zeggen: gekke waus. cut the speed en zoek een vriendje/vriendinnetje...in plaats van speed kun je je dan eens flink laten verwennen, gegarandeerd een goede trip...en anders wil ik t best eens voordoen :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
ow... echt waar? :eek: wissik wel hoor... ;) maareh, OK! :D groets... :rolleyes: |
Citaat:
pfffffff... wat een negatieve energie hier he... :( opgewonden standje... :p naja, onthou et: !-L-I-E-F-D-E-! :rolleyes: |
Hmmm waarom kan iedereen nie gewoon lievvug tegen elkaar zijn?!
|
echt,, teveel speed kan je echt knettergek maken... had er 4 dagen voor moeten nemen wouden mijn oogjes kleiner worden...
staat nog ergens een topic over speed,, (ziek worden van speed), die ik laatst geopend had,, lees maar als je meer info wilt lezen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
lieve jongen, mijn eerste ingeving was: wat een dombo, geeft niet, iedereen doet weleens domme dingen in zijn of haar leven, weet je wat, drop de speed, daar wordt je kop een zeef van. Houd je niet van blowen? Aanradertje: Hasjmelk. Gooi een bekertje melk in een pan, beetje honing d'r bij, minimaal 1 grammetje van het bruine spul, even warm laten worden (niet koken) even in een bekertje doen, even elke minuut roeren, even opdrinken, even lachen, even genieten, even lalalala... Ok?
doeg... |
Citaat:
kga echt met speed kappen, ik heb ook al iets anders leuks gevonden... tis vast gewoon zo'n periode waar ik even doorheen moet, net zoals dat leuke zusje van mij, dat nu *tijdelijk, so I hope* in een Jennifer Lopez alias J-lo -fase zit :confused: maareh, prettige tentamenweek allemaal, en hou het allemaal leuk en gezellig en tof en....! ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |