Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Belachelijke titel even veranderd, en hij kan er nét mee door. ![]() Aan gekkewoos: Gebruik eens wat minder speed! Echt. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar eens in de week noem ik teveel. En ik denk, als je roken ranzig vindt, dat je blowen nóg ranziger vindt. Ik zou zeggen: Cut the speed, take the blow.
||
![]() |
Citaat:
na gut, enige suggesties hoek daar wat aan kan doen? owjah, kben niet verslaafd ofzow hoor, echt niet... ik kan dr zo mee stoppen als dta heel erg nodig zou zijn, maar tis wel errug leuk... ga weles alternatieven kijken.... ![]() |
![]() |
|
1 x in de week speed en dat terwijl je pas 16 bent?
ik kan maar 1 ding zeggen: gekke waus. cut the speed en zoek een vriendje/vriendinnetje...in plaats van speed kun je je dan eens flink laten verwennen, gegarandeerd een goede trip...en anders wil ik t best eens voordoen ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ow... echt waar? ![]() wissik wel hoor... ![]() ![]() groets... ![]() |
![]() |
|
![]() |
lieve jongen, mijn eerste ingeving was: wat een dombo, geeft niet, iedereen doet weleens domme dingen in zijn of haar leven, weet je wat, drop de speed, daar wordt je kop een zeef van. Houd je niet van blowen? Aanradertje: Hasjmelk. Gooi een bekertje melk in een pan, beetje honing d'r bij, minimaal 1 grammetje van het bruine spul, even warm laten worden (niet koken) even in een bekertje doen, even elke minuut roeren, even opdrinken, even lachen, even genieten, even lalalala... Ok?
doeg... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kga echt met speed kappen, ik heb ook al iets anders leuks gevonden... tis vast gewoon zo'n periode waar ik even doorheen moet, net zoals dat leuke zusje van mij, dat nu *tijdelijk, so I hope* in een Jennifer Lopez alias J-lo -fase zit ![]() maareh, prettige tentamenweek allemaal, en hou het allemaal leuk en gezellig en tof en....! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
2cb pj eilander | 3 | 16-10-2013 12:44 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #106 Verwijderd | 493 | 31-08-2007 14:51 | |