Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 19:40
megas
megas is offline
haaallo!

ik gebruik momenteel speed, niet al te vaak eens in de week oid, maar me vrienden zijn dr zOw meganegatief over, kwor dr nie goed van! naja, iig, ik heb dus vanmiddag weer een lekker tripje gehad, maar nu bennik zoooow fucking moe, en ik heb eigenlijk alleen maar op school gezeten, verder niks gedaan niet gehuppeld ofsow.. maareh, ik vroeg me sort of af of jullie dara ook lats van hebben? ik heb verder helemaal geen honger ofzow, tis gewoond at ik nu, en morgenw aarschijnlijk nog, gewoon OMVAL van de slaap..

na gut, da wasset... groets!

owjah, is blowen minder ranzig dan roken? ik rook nl niet, gaak van over me nek, maar blowen lijkt me kjoet voor nkeer... of twee.... of drie....>>>

daaaaaaaag!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2003, 19:44
angel_girl
angel_girl is offline
slotje.
Oud 07-01-2003, 19:46
megas
megas is offline
Citaat:
angel_girl schreef:
slotje.

WROM? ik vraag gwoon of jullie, na gebruik van speed, ook zo allemachtig moe zijn, en of een joint roken minder ranzig is dan n sigaret?!

groets
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:54
angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
gekkewoos schreef:
WROM? ik vraag gwoon of jullie, na gebruik van speed, ook zo allemachtig moe zijn, en of een joint roken minder ranzig is dan n sigaret?!

groets
roken is lekker.
Blowen ook.
En nee, ik gebruik geen speed.
Oud 07-01-2003, 20:02
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
gekkewoos schreef:

groets
gebruiken mensen nou echt dingen waarvan ze totaal niet weten wat het is/doet en alles?
tripje van speed? das ook weer wat nieuws...
IEDEREEN IS NA HET GEBRUIK VAN SPEED MOE & KAPOT! daar is het toch gvd speed voor joh
blowen/roken is een kwestie van smaak he
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:06
megas
megas is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
gebruiken mensen nou echt dingen waarvan ze totaal niet weten wat het is/doet en alles?
tripje van speed? das ook weer wat nieuws...
IEDEREEN IS NA HET GEBRUIK VAN SPEED MOE & KAPOT! daar is het toch gvd speed voor joh
blowen/roken is een kwestie van smaak he
ik zei toch ook tripJE!?! ik wete heus wel daje da nie van speed heb, maar het eerste halfuur ben ik dus echt wel helemaal maf in me harses he.. duzzz geen vliegende olifantjes, maar wel ... nja..... gwoon! leuk!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:44
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
angel_girl schreef:
slotje.
Neeh..
Belachelijke titel even veranderd, en hij kan er nét mee door.

Aan gekkewoos:
Gebruik eens wat minder speed! Echt. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar eens in de week noem ik teveel.

En ik denk, als je roken ranzig vindt, dat je blowen nóg ranziger vindt. Ik zou zeggen: Cut the speed, take the blow.
Oud 07-01-2003, 20:50
megas
megas is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Neeh..
Belachelijke titel even veranderd, en hij kan er nét mee door.

Aan gekkewoos:
Gebruik eens wat minder speed! Echt. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar eens in de week noem ik teveel.

En ik denk, als je roken ranzig vindt, dat je blowen nóg ranziger vindt. Ik zou zeggen: Cut the speed, take the blow.
echt zow? eens in de week teveel? ik ben 16... hmmmzz, maar blowen stinkt zow onwijs... me pa zit in zown jongeren/drugs/project, die ruikt het al als ik langs een coffeeshop ben gelopen!
na gut, enige suggesties hoek daar wat aan kan doen?
owjah, kben niet verslaafd ofzow hoor, echt niet... ik kan dr zo mee stoppen als dta heel erg nodig zou zijn, maar tis wel errug leuk... ga weles alternatieven kijken....

Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 21:09
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
1 x in de week speed en dat terwijl je pas 16 bent?

ik kan maar 1 ding zeggen:

gekke waus.

cut the speed en zoek een vriendje/vriendinnetje...in plaats van speed kun je je dan eens flink laten verwennen, gegarandeerd een goede trip...en anders wil ik t best eens voordoen
Oud 08-01-2003, 19:34
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
gekkewoos schreef:
echt zow? eens in de week teveel? ik ben 16... hmmmzz, maar blowen stinkt zow onwijs... me pa zit in zown jongeren/drugs/project, die ruikt het al als ik langs een coffeeshop ben gelopen!
na gut, enige suggesties hoek daar wat aan kan doen?
owjah, kben niet verslaafd ofzow hoor, echt niet... ik kan dr zo mee stoppen als dta heel erg nodig zou zijn, maar tis wel errug leuk... ga weles alternatieven kijken....

f l i k k e r o p !
Oud 10-01-2003, 12:45
megas
megas is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:
1 x in de week speed en dat terwijl je pas 16 bent?

ik kan maar 1 ding zeggen:

gekke waus.

cut the speed en zoek een vriendje/vriendinnetje...in plaats van speed kun je je dan eens flink laten verwennen, gegarandeerd een goede trip...en anders wil ik t best eens voordoen

ow... echt waar?

wissik wel hoor... maareh, OK!
groets...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 12:47
megas
megas is offline
Citaat:
birthmark schreef:
f l i k k e r o p !

pfffffff... wat een negatieve energie hier he... opgewonden standje...

naja, onthou et: !-L-I-E-F-D-E-!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:45
Iotje
Iotje is offline
Hmmm waarom kan iedereen nie gewoon lievvug tegen elkaar zijn?!
Oud 10-01-2003, 13:49
LISM
LISM is offline
echt,, teveel speed kan je echt knettergek maken... had er 4 dagen voor moeten nemen wouden mijn oogjes kleiner worden...

staat nog ergens een topic over speed,, (ziek worden van speed), die ik laatst geopend had,, lees maar als je meer info wilt lezen...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:16
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Hmmm waarom kan iedereen nie gewoon lievvug tegen elkaar zijn?!
omdat sommige mensen gewoon achterlijk zijn, die verdienen geen normale reactie
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 13:26
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
omdat sommige mensen gewoon achterlijk zijn, die verdienen geen normale reactie
Dan negeer je ze toch gewoon??
Oud 12-01-2003, 18:38
RottenApple
RottenApple is offline
lieve jongen, mijn eerste ingeving was: wat een dombo, geeft niet, iedereen doet weleens domme dingen in zijn of haar leven, weet je wat, drop de speed, daar wordt je kop een zeef van. Houd je niet van blowen? Aanradertje: Hasjmelk. Gooi een bekertje melk in een pan, beetje honing d'r bij, minimaal 1 grammetje van het bruine spul, even warm laten worden (niet koken) even in een bekertje doen, even elke minuut roeren, even opdrinken, even lachen, even genieten, even lalalala... Ok?

doeg...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:56
megas
megas is offline
Citaat:
RottenApple schreef:
lieve jongen, mijn eerste ingeving was: wat een dombo, geeft niet, iedereen doet weleens domme dingen in zijn of haar leven, weet je wat, drop de speed, daar wordt je kop een zeef van. Houd je niet van blowen? Aanradertje: Hasjmelk. Gooi een bekertje melk in een pan, beetje honing d'r bij, minimaal 1 grammetje van het bruine spul, even warm laten worden (niet koken) even in een bekertje doen, even elke minuut roeren, even opdrinken, even lachen, even genieten, even lalalala... Ok?

doeg...
stoer! gaat da serieus lukken? hmz, morgen ff gelijk richting zwolluh... :-D goed.... senks voor de tip! dara heb ik tenminste nog wat aan...

kga echt met speed kappen, ik heb ook al iets anders leuks gevonden... tis vast gewoon zo'n periode waar ik even doorheen moet, net zoals dat leuke zusje van mij, dat nu *tijdelijk, so I hope* in een Jennifer Lopez alias J-lo -fase zit

maareh, prettige tentamenweek allemaal, en hou het allemaal leuk en gezellig en tof en....!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten