Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 21:26
bong
bong is offline
wie heeft wel eens dat ie zich kut voelt enkelen dagen na je pilletje depressie huilbuien of zoiets ikke heb wel dat ik me als een zak met niks voel de dag erna maar verder niks en nog een vraag hoe gaan jullie ermee om
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2003, 21:40
apekop123
apekop123 is offline
Dat komt omdat XTC je serotonine op maakt.

Bron

Je moet de dag erna gewoon een paar bananen eten dat helpt (of After-E slikken dat helpt ook)

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 21:42.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 21:44
mind
mind is offline
hij vraagt of andere dit hebben niet hoe het komt...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:18
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
hoe gaan jullie ermee om
dus hou je bek en lees.

hij gaf gewoon een goed antwoord.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:33
mind
mind is offline
hij heeft niet gezegd dat hij dat doet...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:52
psilo
psilo is offline
je moet niet zo moeilijk doen kerel
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:58
Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 18-06-2003 @ 22:44:
Daar heeft ie dan toch meteen antwoord op gegeven.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 01:37
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
dude, hang niet de betweter uit
Oud 19-06-2003, 11:37
LilDushi
LilDushi is offline
Kga nooit slikken!!!
dat weet je wel cker als je Afblijven van Carry Slee hebt gelesen!
No Way! voor geen 1 miljoen zelfsz!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:52
Mir-idiotA

oké, goedzo meisje..als jij dat zo vind..zal je er wel blij om zijn
ik heb dat boek ook ooit gelezen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 12:03
Verwijderd
Kheb ut boek ook gelezen, maar ik gebruik ook wel is, maar anywayz, kheb heb ook wel die depri bui erna ja, maar ja, lekkur boeiend, ik ga gewoon als een zombie dan 24/7 tv kijken. Kheb alleen nooit huilbuien gehad.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 12:21
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 19-06-2003 @ 12:37:
Kga nooit slikken!!!
En nu voel ik me dus echt te oud voor scholieren.com.

.
Oud 19-06-2003, 12:23
Verwijderd
Geef je groot gelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:22
nps
nps is offline
ik heb 1x gehad dat mijn beeld een beetje vaag bleef doen, tot ong. een halve week daarna. Ik kon me niet op 1 iets concentreren, het leek net alsof er de hele tijd minuscule pauzetjes in mijn waarneming zaten. Dat was eng en ook meteen de laatste keer.
Oud 19-06-2003, 16:30
Verwijderd
Kheb ook gehad, de 2e keer, dat ik nog een weekie lang de hele tijd me kiezen hard op elkaar kneep, en dan na 5 min. had ik in eens door dat ik dat deed. Heel klote.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 17:00
Griller
Griller is offline
Citaat:
Robo schreef op 19-06-2003 @ 17:30:
Kheb ook gehad, de 2e keer, dat ik nog een weekie lang de hele tijd me kiezen hard op elkaar kneep, en dan na 5 min. had ik in eens door dat ik dat deed. Heel klote.
Heb ik elke keer
Oud 19-06-2003, 17:55
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Kga nooit slikken!!!
hahah ,wordt es eerst wat ouder en verstandiger
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 18:27
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit geslikt dus ik kan 'm niet vertellen dat ik er ook last van heb. Ik kan 'm wel laten zien hoe het komt en dat het dus niet iets is wat hij alleen heeft, maar wat dus vaak voorkomt. Met andere woorden ik probeer alleen te helpen en dat is toch uiteindelijk de bedoeling van dit forum.

En nog iets mijn post was toch echt wel 10 keer nuttiger en ontopic dan de jouwe
Oud 20-06-2003, 00:00
Mir-idiotA
Citaat:
Griller schreef op 19-06-2003 @ 18:00:
Heb ik elke keer
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 10:47
Verwijderd
ja heb ik ook elke keer, heb het meestal pas na een week ofzo, wordt je een daggie vet depressief, niks aan te doen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 12:30
Verwijderd
That's the price you got to pay.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:12
bong
bong is offline
Citaat:
Kga nooit slikken!!!
oohh maar als je het boek goed hebt gelezen dan zie je dat het op het eind tog nog allemaal goed komt ennee drexz tog bedankt voor de info want nu begrijp ik ook wrom je dan kut voelt
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:03
zoetehiphop
zoetehiphop is offline
ik heb meestal wel last van kleine depressie de week erna, hoort erbij, gaat wel weer over...
Oud 25-06-2003, 00:30
Verwijderd
Heb na een aantal keer slikken nooit echte depressies gehad de dag erna. Misschien na de uitwerking even een gevoel van leegheid, maar de dag erna voelde ik me hooguit een beetje sloom. Misschien lag dat aan de relatief lage hoeveelheid die ik iedere keer nam (eerste keer halve pil, de keren erna één hele).
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 08:29
Mir-idiotA
nou, ik had hier dus eerder nooit last van. Maar laast had ik een pilletje en gister is plotsklaps iets afgeblazen waar ik me zo fucking op verheugd had dat ik me gister zo klote voelde als ik nog nooit heb gedaan. Misschien dat het wat versterkt was daardoor...don't know. Weet wel dat ik me vandaag nog steeds super KUT voel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2003, 10:56
TECHNique
TECHNique is offline
Ja, ik voel me na een pil ook wel een paar dagen beejte depri, goed dat ik weet dat je dan banana's moet vreten
Oud 28-06-2003, 16:06
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah hebbik weleens, meestal ben ik de dag erna zo gaar als maar kan, en smaakt niks van eten lekker... zelfs drinken smaakt niet terwijl k dan zoooon dorst heb hele dag... en ook vaak 1 of 2 dagen naderhand vet depri.. das ook een reden dat ik het bijna nooit meer doe, is sonde van je dagen naderhand...

xxx
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 13:01
nono18
nono18 is offline
niet depri...btje brak alleen en kan nix zouts eten want dat doet verschrikkelijk veel pijn aan je opengekauwde wangetjes de eerste 2 dagen haha!
ach...je moet er wat voor over hebben he!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 17:45
bong
bong is offline
ik heb altijd zo dat ik ga nadenken dan en oevr school dagelijkse gang van leven dat ik telefoonrekening nog moet betalen maar dan zie ik het allemaal zo zwaar in
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:11
zeehond23
zeehond23 is offline
nog nooooooooooooooooooooit deprie geweest van pillen, 1 keer van sos maar das ook de enige keer geweest

Misschien komt het ook doordat ik me ritme meer vasthoud ofzo... Als ik op zondagochtend/middag thuis kom ga ik echt niet meer slapen, zondag avond pas. maw je verstoort je ritme niet zo extreem (je kan beter te lang wakker blijven dan op rare tijden gaan slapen(licht buiten)).

Daarnaast ben ik ook gewoon een te vrolijk persoon
Oud 30-07-2003, 20:56
Ireentje
Ireentje is offline
Ik had wel rugpijn, maar depressieve gedachten? nee dat niet.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 01:14
Verwijderd
Ik hoef daar nix voor op te hebben Ik zit zo in elkaar... soms wel irritant
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 12:06
DarkCat
DarkCat is offline
Ik heb vanochtend 3 uurtjes geslapen, maar ik voel me nog steeds prima.. paar vitaminepillen erachteraan, veel water drinken
Oud 02-08-2003, 13:23
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
DarkCat schreef op 02-08-2003 @ 13:06:
Ik heb vanochtend 3 uurtjes geslapen, maar ik voel me nog steeds prima.. paar vitaminepillen erachteraan, veel water drinken
ik raad je aan wat meer te slapen, anders zal je het morgen nog wel merken (als je niet uit je bed kunt komen )
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:18
Smurk
Smurk is offline
Als je goeie pillen heb, dan krijg je nergens last van. In een slechte xtc pil zit speed in combinatie met mdma, mda of mdea e.d. Als je van plan ben te gaan gebruiken en je wil je niet leeg en depri voelen, zorg dan dat je de goede pillen heb met alleen mdma of mda. En zonder speed dus. Maar het beste is om helemaal niks van die troep te gebruiken en het gewoon bij alcohol te houden dus. Ik heb het zelf ook weleens geprobeerd, maar vond het niks. Omdat je jezelf niet meer ben, en het valt andere mensen gewoon op dat je drukker, vrolijker en zelfverzekerder ben dan normaal.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:19
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
]{ing schreef op 02-08-2003 @ 14:23:
ik raad je aan wat meer te slapen, anders zal je het morgen nog wel merken (als je niet uit je bed kunt komen )
nah je lichaam kan dat wel aan ,ik stond gister meteen op na die 3 supamans
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:21
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Smurk schreef op 02-08-2003 @ 15:18:
Als je goeie pillen heb, dan krijg je nergens last van. In een slechte xtc pil zit speed in combinatie met mdma, mda of mdea e.d. Als je van plan ben te gaan gebruiken en je wil je niet leeg en depri voelen, zorg dan dat je de goede pillen heb met alleen mdma of mda. En zonder speed dus. Maar het beste is om helemaal niks van die troep te gebruiken en het gewoon bij alcohol te houden dus. Ik heb het zelf ook weleens geprobeerd, maar vond het niks. Omdat je jezelf niet meer ben, en het valt andere mensen gewoon op dat je drukker, vrolijker en zelfverzekerder ben dan normaal.
hahaha bij alcohol te houden ? nou daarom dat je de volgende dag naar de kut bent van de kater terwijl je met een schijf de volgende dag fit opstaat
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:04
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
uhu, en als je alcohol drinkt daar wordt je natuurlijk niet drukker, vrolijker, en zelfverzekerder van
Oud 02-08-2003, 17:30
TECHNique
TECHNique is offline
De morning after eet ik altijd overdreven gezond met bananen, kiwi's vitamine-drank enzenzenz
Oud 02-08-2003, 19:30
Kip187
Kip187 is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 19-06-2003 @ 18:55:
hahah ,wordt es eerst wat ouder en verstandiger
verstandiger.??...... ik persoonlijk twijfel aan wijsheid met de jaren...
Oud 02-08-2003, 19:41
Kip187
Kip187 is offline
Dat noemen ze in Amerika suicide-tuesday

heb ik ook wel eens gehad..... dag erna ben ik kanker moe en te gaar om depri te zijn. De dag daarna was ik wel altijd zwaar depri vooral als ik niet goed at omdat mijn kaken niet wouden en mijn bek te droog was.....

Dat had ik de 2 keren dat ik meerdere pillen opat....4-7
echt de vetste avond ooit gehad... alleen de dagen erna was ff doorbijten....

had ik eerder geweten van die bananen enzo...had ik ons fruit-pers-apparaat(?!) gebruikt... FUCk

sinds die keer met zeven had ik besloten dat ik na twee van zulke heftige avonden wel genoeg had gezien....mijn vrienden gingen namelijk wel allemaal rare dingen doen. één daarvan liep twee dagen half te dromen en zag dingen die er niet waren....
Oud 02-08-2003, 22:23
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:

1. van pep wor je (ik iig) niet depri
2. alleeeeeen mdma of mda (mda is een tripvariant van mdma, dus daar kan je nog fuckter van worden) wor je moe van, en dat je dus verrotter bent dan met pep
3. Ik wor er ZIEK van dat alkohol als een soort wondermiddel word gezien dat niet slecht voor je is, maar wel drugs is. Kom op man, alkohol doet ECHT niet onder voor andere (JA, ANDERE) harddrugs. Het is zelfs nog verslavender dan "xtc" (tussen haakjes want het is eigenlijk een verzamelnaam enzo). dus wat die troep betreft, weet wat je zegt. Dit getuigd namelijk in mijn ogen van onwetendheid en gewoon meelopen.
Oud 02-08-2003, 23:57
Japzer
Japzer is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 02-08-2003 @ 23:23:

1. van pep wor je (ik iig) niet depri
2. alleeeeeen mdma of mda (mda is een tripvariant van mdma, dus daar kan je nog fuckter van worden) wor je moe van, en dat je dus verrotter bent dan met pep
3. Ik wor er ZIEK van dat alkohol als een soort wondermiddel word gezien dat niet slecht voor je is, maar wel drugs is. Kom op man, alkohol doet ECHT niet onder voor andere (JA, ANDERE) harddrugs. Het is zelfs nog verslavender dan "xtc" (tussen haakjes want het is eigenlijk een verzamelnaam enzo). dus wat die troep betreft, weet wat je zegt. Dit getuigd namelijk in mijn ogen van onwetendheid en gewoon meelopen.
punt 3, amen (op de spelfoutjes na )
Heb je helemaal gelijk in, het heeft ook alles te maken met het feit dat alcohol helemaal ingeburgerd is.
Als het nu ontdekt zou worden zou het onder de opiumwet gaan, daar ben ik van overtuigd.
En dan nog iets mbt uitgaan, iemand die dronken is kan agressief worden, iemand die pillen op heeft zal geen vlieg kwaad doen
Oud 03-08-2003, 07:00
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Ja klopt dat is een normale reactie
Oud 03-08-2003, 07:06
anonieme_teddybeer
Citaat:
Japzer schreef op 03-08-2003 @ 00:57:

En dan nog iets mbt uitgaan, iemand die dronken is kan agressief worden, iemand die pillen op heeft zal geen vlieg kwaad doen
daar heb je het fout, iemand die pillen op heeft kan ook heel erg agresief worden dat is toch en afhankelijk van de persoon zijn gemoedstoestand op dat moment
Oud 03-08-2003, 11:06
Japzer
Japzer is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 03-08-2003 @ 08:06:
daar heb je het fout, iemand die pillen op heeft kan ook heel erg agresief worden dat is toch en afhankelijk van de persoon zijn gemoedstoestand op dat moment
oh is dat zo? wist ik nog niet..
Maar is dat niet afhankelijk van de stof in de pil? Met speed kan ik me dat voorstellen, maar is dat met alleen mdma ook het geval?
Oud 03-08-2003, 11:22
anonieme_teddybeer
Citaat:
Japzer schreef op 03-08-2003 @ 12:06:
oh is dat zo? wist ik nog niet..
Maar is dat niet afhankelijk van de stof in de pil? Met speed kan ik me dat voorstellen, maar is dat met alleen mdma ook het geval?
ligt er helemaal aan hoe gevoelig de desbetreffende persoon is voor 1 van de werkzame stoffen
Oud 03-08-2003, 14:46
zeehond23
zeehond23 is offline
Als iemand een agressieve instelling heeft alsie een pilletje trapt zal die ook agressief worden enzo

Spelvauten, ja ik weet, dyslectie (soort van) dus sorry, maar lekker puh!
Oud 04-08-2003, 15:57
bong
bong is offline
heeeft niemand als ie het knallen is dat is gewoon zijn ogen op half 7 heeft hangen??? ikke wel als ik 3 of 4 op heb maar ik knal wel maar niet zo energiek met mijn ogen zo flink open knal ik messchien te hard wie heeft da gehad???
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:55
zeehond23
zeehond23 is offline
Vroeger wel eens gehad, tegenwoordig niet meer. Geen kauwende kaken... Enige wak nog heb is mijn hand die beetje spasties erbij gaat hangen
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten