Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat komt omdat XTC je serotonine op maakt.
Bron Je moet de dag erna gewoon een paar bananen eten dat helpt (of After-E slikken dat helpt ook)
Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 21:42. |
![]() |
|
ik heb 1x gehad dat mijn beeld een beetje vaag bleef doen, tot ong. een halve week daarna. Ik kon me niet op 1 iets concentreren, het leek net alsof er de hele tijd minuscule pauzetjes in mijn waarneming zaten. Dat was eng en ook meteen de laatste keer.
||
Citaat:
En nog iets mijn post was toch echt wel 10 keer nuttiger en ontopic dan de jouwe ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb na een aantal keer slikken nooit echte depressies gehad de dag erna. Misschien na de uitwerking even een gevoel van leegheid, maar de dag erna voelde ik me hooguit een beetje sloom. Misschien lag dat aan de relatief lage hoeveelheid die ik iedere keer nam (eerste keer halve pil, de keren erna één hele).
|
![]() |
|
nou, ik had hier dus eerder nooit last van. Maar laast had ik een pilletje en gister is plotsklaps iets afgeblazen waar ik me zo fucking op verheugd had dat ik me gister zo klote voelde als ik nog nooit heb gedaan. Misschien dat het wat versterkt was daardoor...don't know. Weet wel dat ik me vandaag nog steeds super KUT voel.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
jah hebbik weleens, meestal ben ik de dag erna zo gaar als maar kan, en smaakt niks van eten lekker... zelfs drinken smaakt niet terwijl k dan zoooon dorst heb hele dag... en ook vaak 1 of 2 dagen naderhand vet depri.. das ook een reden dat ik het bijna nooit meer doe, is sonde van je dagen naderhand...
xxx |
![]() |
|
nog nooooooooooooooooooooit deprie geweest van pillen, 1 keer van sos maar das ook de enige keer geweest
![]() Misschien komt het ook doordat ik me ritme meer vasthoud ofzo... Als ik op zondagochtend/middag thuis kom ga ik echt niet meer slapen, zondag avond pas. maw je verstoort je ritme niet zo extreem (je kan beter te lang wakker blijven dan op rare tijden gaan slapen(licht buiten)). Daarnaast ben ik ook gewoon een te vrolijk persoon ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je goeie pillen heb, dan krijg je nergens last van. In een slechte xtc pil zit speed in combinatie met mdma, mda of mdea e.d. Als je van plan ben te gaan gebruiken en je wil je niet leeg en depri voelen, zorg dan dat je de goede pillen heb met alleen mdma of mda. En zonder speed dus. Maar het beste is om helemaal niks van die troep te gebruiken en het gewoon bij alcohol te houden dus. Ik heb het zelf ook weleens geprobeerd, maar vond het niks. Omdat je jezelf niet meer ben, en het valt andere mensen gewoon op dat je drukker, vrolijker en zelfverzekerder ben dan normaal.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Dat noemen ze in Amerika suicide-tuesday
![]() heb ik ook wel eens gehad..... dag erna ben ik kanker moe en te gaar om depri te zijn. De dag daarna was ik wel altijd zwaar depri vooral als ik niet goed at omdat mijn kaken niet wouden en mijn bek te droog was..... Dat had ik de 2 keren dat ik meerdere pillen opat....4-7 echt de vetste avond ooit gehad... alleen de dagen erna was ff doorbijten.... had ik eerder geweten van die bananen enzo...had ik ons fruit-pers-apparaat(?!) gebruikt... FUCk sinds die keer met zeven had ik besloten dat ik na twee van zulke heftige avonden wel genoeg had gezien....mijn vrienden gingen namelijk wel allemaal rare dingen doen. één daarvan liep twee dagen half te dromen en zag dingen die er niet waren....
||
Citaat:
![]() 1. van pep wor je (ik iig) niet depri 2. alleeeeeen mdma of mda (mda is een tripvariant van mdma, dus daar kan je nog fuckter van worden) wor je moe van, en dat je dus verrotter bent dan met pep 3. Ik wor er ZIEK van dat alkohol als een soort wondermiddel word gezien dat niet slecht voor je is, maar wel drugs is. Kom op man, alkohol doet ECHT niet onder voor andere (JA, ANDERE) harddrugs. Het is zelfs nog verslavender dan "xtc" (tussen haakjes want het is eigenlijk een verzamelnaam enzo). dus wat die troep betreft, weet wat je zegt. Dit getuigd namelijk in mijn ogen van onwetendheid en gewoon meelopen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Heb je helemaal gelijk in, het heeft ook alles te maken met het feit dat alcohol helemaal ingeburgerd is. Als het nu ontdekt zou worden zou het onder de opiumwet gaan, daar ben ik van overtuigd. En dan nog iets mbt uitgaan, iemand die dronken is kan agressief worden, iemand die pillen op heeft zal geen vlieg kwaad doen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar is dat niet afhankelijk van de stof in de pil? Met speed kan ik me dat voorstellen, maar is dat met alleen mdma ook het geval?
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #14! Daantje_0705 | 500 | 04-04-2006 16:02 | |
Liefde & Relatie |
Onregelmatig ongesteld ondanks de pil Laudate Dominum | 9 | 07-01-2006 22:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic, deel 9! Miracle | 500 | 16-12-2004 09:23 | |
Psychologie |
Manisch Depressief (MDS - Borderline) Genesis | 25 | 25-03-2002 18:08 |