![]() |
Vertalen... Nederlands-Frans
wie kan me helpen met deze zinnen te vertalen
let maar niet op de inhoud, het is tamelijk dom want we moeten iets over eten lullen ok.. hier komt ie 1. Ja Natuurlijk 2. ik heb ook nog een paar plakken ham meegenomen 3. We hebben ook keukengereedschap nodig zoals een pan, lepels, borden en natuurlijk water 4. Het wordt echt super, dat eten 5. kom dan beginnen we 6. hebben we nu echt wel alles? 7. ja hoor, We hebben genoeg eten voor ons vieren 8. de saus en het vlees zijn al bijna gaar 9. ik heb het ei en de tomaten onder de sla gedaan 10. de tafel is al gedekt 11. kom dan gaa we aan tafel ik hoop dat jullie me kunnen helpen en...... ik heb de zinnen niet verzonnen |
zal ik eens ff voor je kijkuh .. moet je me wel ff tijd geven
|
Citaat:
|
1) Oui, bien sûr.
2) J' ai aussi apporté quelques tranches de jambon. 3) On a aussi besoin de batterie de cuisine comme une poêle, des cuillères, des assiettes et évidemment de l' eau. 4) ça deviendra vraiment super, ce dîner. 5) Bon, on commence. 6) On a vraiment tout? 7) Certainement, on a assez à manger pour nous quatre. 8) La sauce et la viande sont presque cuites. 9) J' ai mis l' oeuf et les tomates parmi la salade. 10) La table est mise. 11) Venez, mettons- nous à table. |
thx... had ik heel hard nodig
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |