Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Good Charlotte & Support: Kelly Osbourne (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=337427)

newfoundpunk 10-01-2003 18:28

Good Charlotte & Support: Kelly Osbourne

Good Charlotte speelt 21 januari in de Melkweg (vvk begint zaterdag 11-01). Ik ga er zeker heen, hun vorige album vind ik wel chill, en die nieuwe kan er ook wel mee door :)

De support act is Kelly Osbourne:D Lijkt mij echt grappig om te zien:D (lekker wijf btw :p )

dr martens 10-01-2003 18:30

*edit*

Montoya 10-01-2003 18:35

Ik wil ook wel maar zo'n beetje al m'n vrienden zijn meer van die trance people'tjes , en geen zin om allee te gaan.

Danique 10-01-2003 18:43

Kheb het album van Kelly Osbourne al een tijdje.
Het is veel met punkrock gitaarrifjes...
En achja, ze heeft met de zanger van The Used he, dus nu telt ze ookmee in de punkwereld ;)

En nu voorprog voor Good Charlotte..Achja, GC is er wel op achteruit gegaan vind ik, nu maken ze echt poppy nummers met teksten die veelal niet echt boeiend zijn. Toch, als ze een keer komen ergens in de buurt dan wil ik er zeker wel naartoe, ze hebben ook veel goede (oudere) nummers. Het laatste album isook weloke, maar...minder.

Wouter Youth 10-01-2003 19:07

Haha, bij MTV noemden ze The Used een heavy-metalband.
Nou, eerlijk gezegd vind ik die clip van GC wel weer aardig, tenminste, ik neem aan dat ze het sarcastisch bedoelen (zie N*Sync-bandlid en "punk"-lettertype).
Maar die Kelly Osbourne moet ik niet, arrogant kutwijf.

Saaaz 10-01-2003 20:58

euh is GC niet het voorprogramma van kelly? ik dacht het namelijk wel...

ik wil wel naar GC maar die kelly kan me niet zo heel erg boeien... maja goed ik zie wel.. kmoet eigenlijk sparen...

Ufke 10-01-2003 21:05

ik vind good charlotte niet zo heel erg boeiend

Escapism 10-01-2003 21:21

Citaat:

Saaaz schreef:
euh is GC niet het voorprogramma van kelly? ik dacht het namelijk wel...

ik wil wel naar GC maar die kelly kan me niet zo heel erg boeien... maja goed ik zie wel.. kmoet eigenlijk sparen...

volgens mij is GC idd t voorprogramma van KO

battlestar 10-01-2003 23:54

good charlotte.. is dat niet van dat ongelooflijk irritante nr van lifestyle of the rich & the famous blabla?

oh en wie is ook alweer het (nieuwe) liefje van kelly?

ik ga niet btw

cottoncandy 11-01-2003 09:31

Good Charlotte, vinden jullie dat leuk? :eek:
Ze zijn echt speciaal gekloond voor meisjes.. en als dat punk is dan.. bah.
Mensen zeggen trouwens dat ik op Kelly Osbourne lijk. Ik kon er vannacht niet van slapen :mad:

cottoncandy 11-01-2003 09:32

Citaat:

danique2 schreef:
Kheb het album van Kelly Osbourne al een tijdje.
Het is veel met punkrock gitaarrifjes...
En achja, ze heeft met de zanger van The Used he, dus nu telt ze ookmee in de punkwereld ;)

En nu voorprog voor Good Charlotte..Achja, GC is er wel op achteruit gegaan vind ik, nu maken ze echt poppy nummers met teksten die veelal niet echt boeiend zijn. Toch, als ze een keer komen ergens in de buurt dan wil ik er zeker wel naartoe, ze hebben ook veel goede (oudere) nummers. Het laatste album isook weloke, maar...minder.

:eek: op het eerste album waren de nummers ook bijzonder poppy met niet boeiende teksten

TAFKAB 11-01-2003 09:40

Kelly Osbourne een "lekker wijf"???
Heb ik wat gemist??????? Een face-lift of.......12?

G-Lo 11-01-2003 09:47

Citaat:

TAFKAB schreef:

:D Ik wilde eigenlijk net een opmerking gaan maken.... ;)

)Vampje( 11-01-2003 10:13

Kelly is een ontzettend lief en cool wijf, maar ik ga niet..:(

NERD 11-01-2003 10:17

Citaat:

TAFKAB schreef:

(y)

TAFKAB 11-01-2003 10:42

Citaat:

Vampiria schreef:
Kelly is een ontzettend lief en cool wijf, maar ik ga niet..:(
LIEF!?
Heb jij welleens "the Osbournes"op MTV gezien? Is elke dag om 2130 te zien.
(ik kijk the Osbournes overigens wel ;))

a new noise 11-01-2003 10:58

Kelly is nou inderdaad niet bepaald potentieverhogend :p

en ik zit al in een afzeikbui.

Roxy 11-01-2003 11:53

neej lijkt me niks... ik blijf lekker thuis...

newfoundpunk 11-01-2003 12:47

Citaat:

Escapism schreef:
volgens mij is GC idd t voorprogramma van KO
dat d8 ik eerst ook, maar op het forum van melkweg zeggen de mensen die daar werken, dat Kelly als eerste speelt, dus. (en het waarschijnlijk een double bill is)

en dat kelly een 'lekker wijf' is was dus sarcastisch bedoeld voor de domme mensen onder ons

LostProphetX 11-01-2003 14:43

GC is zeker cool, ik hoop dat ze Motivation Proclamation doen, maar reken er maar niet op, hun optredens zijn standard-punk, tenminste de laatste die ik hoorde...
Snelle drums en zowat onverstaanbare vocals :)
Misschien dat ik ook wel ff langskom...

Kelly OzzboNe? Jezus, zijn ze wanhopig ofzo?
En Kelly is ZEKER NIET cool of lekker of watdanook...

Queen Klazina Wok 11-01-2003 16:24

gc, ik vind hun nieuwe album wel koel, dus misschien ga ik wel :) ff onthouden.. en kelly is natuurlijk hardstikke top

Saaaz 14-01-2003 14:04

good charlotte is echt wel cool... ze zijn heus niet speciaal voor meisjes zo bij elkaar gezet als een boyband, please....
gewoon omdat ze toevallig een klipje hebben wat toevallig vaaak op mtv komt omdat toevallig"punkachtige muziekjes een beetje in zijn...
aah daar kan ik nou zo moe van worden, zelfde verhaal als met sum41

Kim_temp 14-01-2003 14:40

Good Charlotte is gewoon goeie, lekker blije punk en mensen die dat niet vinden moeten lekker hun eigen trance troep gaan luisteren of wat zij ook goed vinden. Als iedereen nou gewoon lekker zn eigen muziek luistert en anderen in hun waarde laten, nou dat was mijn wijze :cool: les weer voor vandaag, punk will never die, PEACE.

John Simon 14-01-2003 14:53

beetje jammer van kelly o.

good charlotte is vet...little things, emotions...

Queen Klazina Wok 14-01-2003 14:57

wel duur, 11 euro :/

G-Lo 14-01-2003 14:58

Citaat:

Kim schreef:
Good Charlotte is gewoon goeie, lekker blije punk en mensen die dat niet vinden moeten lekker hun eigen trance troep gaan luisteren of wat zij ook goed vinden. Als iedereen nou gewoon lekker zn eigen muziek luistert en anderen in hun waarde laten, nou dat was mijn wijze :cool: les weer voor vandaag, punk will never die, PEACE.
Als je Good Charlotte "punk" gaat noemen in het verband "punk will never die" bewijst dat volgens mij maar eens te meer dat punk wel degelijk dood is.

Verder best een grappig bandje, maar niet iets waar ik lang naar kan luisteren. En nee, ik luister dan geen 'trance troep'. Sorry. En om daarvoor geld te lappen, en dan tot overmaat van ramp ook nog de kans hebben ms "ik kan niks, maar ik heb m'n naam mee. De rest tegen maar daar gaat het niet om."-Osbourne te zien spelen...

Nee, dankje.

dr martens 14-01-2003 15:14

Citaat:

Glow schreef:
Als je Good Charlotte "punk" gaat noemen in het verband "punk will never die" bewijst dat volgens mij maar eens te meer dat punk wel degelijk dood is.

Verder best een grappig bandje, maar niet iets waar ik lang naar kan luisteren. En nee, ik luister dan geen 'trance troep'. Sorry. En om daarvoor geld te lappen, en dan tot overmaat van ramp ook nog de kans hebben ms "ik kan niks, maar ik heb m'n naam mee. De rest tegen maar daar gaat het niet om."-Osbourne te zien spelen...

Nee, dankje.

Amen

Danique 14-01-2003 15:54

Citaat:

cottoncandy schreef:
:eek: op het eerste album waren de nummers ook bijzonder poppy met niet boeiende teksten
Ja maar jij houd gewoon niet van poppunk (althans, je zeikt het altijd af, dus dan trek ik mn conclusies maar ;) )
In het genre is het best redelijk, en dan vooral de oudere albums, zat wat meer emotie in, de laatste tijd is het steeds meer vrolijke punkrock met domme clipjes erbij.

cyc 14-01-2003 16:07

Citaat:

Saaaz schreef:

gewoon omdat ze toevallig een klipje hebben wat toevallig vaaak op mtv komt omdat toevallig"punkachtige muziekjes een beetje in zijn...

...en heel toevallig een programma op mtv hebben in USA, en in die clip iemand van n'sync zit en die hele clip/muziek ook vol met teen-angst zit, met name het laatste....

Danique 14-01-2003 16:13

teen angst is juist cool :rolleyes:
soooooooooo emo

Blubje 14-01-2003 17:47

Citaat:

Kim schreef:
je hebt het over in hun waarde laten, maar daarvoor heb je het wel over trance TROEP? :rolleyes:

ontopic: ik ga er niet heen, kheb nog nooit van die band gehoord eigenlijk, ik zag laatst trouwens wel iets op mtv geloof ik, maar verder ken ik het niet, en naja voor die Kelly Osborne hoef k niet te gaan heh? :p

newfoundpunk 14-01-2003 21:50

Als je wil gaan: je kan alleen nog kaarten halen @ Melkweg

Saaaz 14-01-2003 21:54

Citaat:

CycLoner schreef:
...en heel toevallig een programma op mtv hebben in USA, en in die clip iemand van n'sync zit en die hele clip/muziek ook vol met teen-angst zit, met name het laatste....
ooooooh neeeeeee als ze nsync in hun clip hebben nou dan ga ik maar meteen nooit meer lusiteren naar GC!
En een programma op mtv!!! shame on them!!!!!!!!!
*kuch*
:rolleyes:

tim-satan-666 14-01-2003 22:39

Lifestyleeeeeeeessss of the rich and the famoussssssss
:)

Infaustus 14-01-2003 23:02

diep triest dat good charlotte.

Visceral 15-01-2003 08:59

Citaat:

Saaaz schreef:
ooooooh neeeeeee als ze nsync in hun clip hebben nou dan ga ik maar meteen nooit meer lusiteren naar GC!
*kuch*

Gooooooo Zaaaz! Gebruik je Paarse Power Ranger ring!

ik ga trouwens wel mee naar Good Charlotte, denk ik. zit al 2 jaar te wachten tot ze eindelijk eens een keer in Nederland komen.

so what if they're 'poppy'. ik vind pop punk wel cool. en mijn favoriete band is strung out, dus niet gaan liggen ijlen dat ik geen lompe punk ken. good charlotte is gewoon een coole band en de mensen die dat niet vinden blijven maar lekker thuis.

en kelly osbourne is een takkewijf :mad: ik hoop dat Good Charlotte haar voorprogramma is, dan kan ik in ieder geval nog relaxed de trein halen :D

)Vampje( 15-01-2003 09:03

Citaat:

TAFKAB schreef:
LIEF!?
Heb jij welleens "the Osbournes"op MTV gezien? Is elke dag om 2130 te zien.
(ik kijk the Osbournes overigens wel ;))

Ja hoor, dat kijk ik al vanaf het begin, duh! En ik vind Kelly een heel schattig meisje. Punt.

TAFKAB 15-01-2003 09:06

Citaat:

Vampiria schreef:
Ja hoor, dat kijk ik al vanaf het begin, duh! En ik vind Kelly een heel schattig meisje. Punt.
:p
Niet zo agressief doen! (n) :confused: :o

Gwen. 15-01-2003 09:51

Citaat:

Ufke schreef:
ik vind good charlotte niet zo heel erg boeiend
Ik ook niet.

sterrenmeisje 15-01-2003 12:57

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Ik ook niet.

je zal me niet geloven zusje.. maar ik ga dur heen!

een meisje van me werk kon niemand vinden die mee wou, want iedereen vond t stom (:D) maar ik heb tog ov enzo... dussse... ik heb nog een concert erbij (en reel big fish en vandals :))

cyc 15-01-2003 19:15

Citaat:

Saaaz schreef:
*kuch*

Citaat:

Saaaz schreef:
Daar doelde ik dus op, kan mij wat boeien of je ze leuk vindt. Good for you! (y)

Wouter Youth 15-01-2003 19:19

Oh, het blijkt dat Good Charlotte het wel serieus bedoelt.
Dan vind ik het echt zielig, zelfs hypocriet.

Saaaz 15-01-2003 20:57

Citaat:

Twizted schreef:
Gooooooo Zaaaz! Gebruik je Paarse Power Ranger ring!

ik ga trouwens wel mee naar Good Charlotte, denk ik. zit al 2 jaar te wachten tot ze eindelijk eens een keer in Nederland komen.

so what if they're 'poppy'. ik vind pop punk wel cool. en mijn favoriete band is strung out, dus niet gaan liggen ijlen dat ik geen lompe punk ken. good charlotte is gewoon een coole band en de mensen die dat niet vinden blijven maar lekker thuis.

en kelly osbourne is een takkewijf :mad: ik hoop dat Good Charlotte haar voorprogramma is, dan kan ik in ieder geval nog relaxed de trein halen :D

thanx chuck, maar het is volges mij al uitverkocht!
kben allang blij dat jij nog steeds cool bent en GC nog steeds zeker de moeite waard vind! *yay*
Ik rpobeer wel kaartjes te regelen via de melkweg als da nog kan!
kmail je wel!
greetzjes

Mortischa 16-01-2003 12:19

geloof t of niet het is

Kelly Osbourne & support : good charlotte

:D

newfoundpunk 16-01-2003 22:25

geloof et of niet het is

Kelly Osbourne & Good Charlotte: Double Bill

Oftewel, ze zijn geen van beiden voorprogramma van elkaar

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.